Femke De Grote (Vanya Wellens)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Luc
- Poster rang 4

Re: Femke De Grote (Vanya Wellens)
Peter kan mss gaan uithuilen bij Femke's beste vriendin, Peggy.. zou nogal eens wat geven
.
0 x
-
Wallanderjunior
- x 435
dat mankeert er nog net aanLuc schreef:Peter kan mss gaan uithuilen bij Femke's beste vriendin, Peggy.. zou nogal eens wat geven.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

zou gecompliceerd worden als hij bij Tom wil logeren natuurlijk.Luc schreef:Peter kan mss gaan uithuilen bij Femke's beste vriendin, Peggy.. zou nogal eens wat geven.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Ze zouden op de meeste plaatsen geen vrienden maken inderdaad!lord F. schreef:zou gecompliceerd worden als hij bij Tom wil logeren natuurlijk.Luc schreef:Peter kan mss gaan uithuilen bij Femke's beste vriendin, Peggy.. zou nogal eens wat geven.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
Rieka
- x 435
Ik denk dat Peter zal polsen bij Peggy of ze weet had van Femke's affaire met Rafaël...Wallanderjunior schreef:dat mankeert er nog net aanLuc schreef:Peter kan mss gaan uithuilen bij Femke's beste vriendin, Peggy.. zou nogal eens wat geven.
0 x
- Luc
- Poster rang 4

Oh, ik zou die wending in het verhaal zeker zien zitten dan ... Tommeke houdt zijn ogen dan maar op Lynnlord F. schreef:zou gecompliceerd worden als hij bij Tom wil logeren natuurlijk.Luc schreef:Peter kan mss gaan uithuilen bij Femke's beste vriendin, Peggy.. zou nogal eens wat geven.
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 975
- x 579
Maar ik heb de indruk dat Peter doelde op "spanje" toen hij vroeg of Femke met Rafaël gevreën had. En dat hij het nog niet doorheeft dat hij in zijn eigen bed bedrogen werd. Maar het gaat hier over Femke : ik heb 2 bedenkingen.
a) zullen wij ooit te weten komen hoe zij Rafaël heeft leren kennen en wanneer zij wist dat hij haar halfbroer was, voor of na de seks ?
b) waarom keek Femke zo raar toen Peter begon over "hun kindje". Zit zij nog altijd met twijfels wie de echte vader is ?
a) zullen wij ooit te weten komen hoe zij Rafaël heeft leren kennen en wanneer zij wist dat hij haar halfbroer was, voor of na de seks ?
b) waarom keek Femke zo raar toen Peter begon over "hun kindje". Zit zij nog altijd met twijfels wie de echte vader is ?
0 x
-
dafkapin
- Nog geen rang
Femke is echt zo'n jong dta je enerzijds eens goed door elkaar wil schudden om een beetje verstand in haar te krijgen, en anderzijds wil je haar knuffelen en haar de liefde geven die ze zo hard nodig heeft
0 x
-
Briseis
- Poster rang 1

@ martha: dat dacht ik ook, dat Peter doelde op Spanje.
Femke had zich nooit mogen laten gaan met Rafael in België. In Spanje kon ik er nog aan uit, maar zoals ze zelf zei: de man van uw leven bedriegen in zijn eigen bed...
Femke had zich nooit mogen laten gaan met Rafael in België. In Spanje kon ik er nog aan uit, maar zoals ze zelf zei: de man van uw leven bedriegen in zijn eigen bed...
0 x
- eddy en nancy
- Poster rang 3

- Contacteer:
Gebeurt wel meer, ook in het gewone leven ...Briseis schreef: de man van uw leven bedriegen in zijn eigen bed...
Eddy
0 x
Groetjes van Eddy, Nancy en Macho.
Viva Hércules !
http://www.bloggen.be/mobielehonden - (bijna) dagelijkse soap
Viva Hércules !
- satine
- Poster rang 5

- x 1663
- x 2568
Maar dat maakt het daarom nog niet ok.eddy en nancy schreef:Gebeurt wel meer, ook in het gewone leven ...Briseis schreef: de man van uw leven bedriegen in zijn eigen bed...
0 x
- eddy en nancy
- Poster rang 3

- Contacteer:
Heb ik ook niet gezegd hé !
Eddy
Eddy
0 x
Groetjes van Eddy, Nancy en Macho.
Viva Hércules !
Viva Hércules !
- Ganja
- Poster rang 3

Helemaal mee eensdafkapin schreef:Femke is echt zo'n jong dta je enerzijds eens goed door elkaar wil schudden om een beetje verstand in haar te krijgen, en anderzijds wil je haar knuffelen en haar de liefde geven die ze zo hard nodig heeft
Een tijdje terug zou ik haar achter het behang plakken, maar nu heb ik toch een beetje medelijden met haar, ook al heeft ze het allemaal zelf gezocht en heeft ze een dikke fout gemaakt. Maar positief is toch dat ze het zelf beseft want Rafael die beseft het geen eens dat hij fouten maakt. Je zou voor minder zoals Femke zelf zei, gaan denken dat ze zelf ook een soort van kortsluiting in haar hoofdje heeft. Ik hoop toch dat het terug goed komt met Peter. Maar het moet nu wel is gaan stoppen met al dat vreemd gaan langst beide kanten
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1663
- x 2568
Heb ik ook niet beweerdeddy en nancy schreef:Heb ik ook niet gezegd hé !![]()
Eddy
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 975
- x 579
Nu maar hopen dat Femke niet daadwerkelijk van haar zelf gaat denken dat er serieus iets mis is in haar hersenpan. Want als ze het nog veel te horen zal krijgen dat zij "ziek" is net als haar vader en halfbroer zal ze misschien ook flippen. Want Femke is iemand met een heel klein zelfbeeld en er is niet veel mogelijk om haar in de grond te stampen. En wat voor pillen waren dat dat zij wilde slikken ? Ik hoop op gewoon een kalmeringsmiddel of een soort aspirine.
0 x