Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
satine schreef:En dan nog in het bed van Peter en Femke - niet vergeten dat Peter ook wel kan tellen, hij zou er dan ook wel achter komen dat er een kans bestaat dat het kindje helemaal niet van hem was.
Woehoew; het koppel Vlerick Degroot(Degroote?) gaat woelige tijden tegemoet!
Hopelijk wordt het een korte, maar hevige ruzie die resultaat die goed eindigt.
Want ik ben het strontzat dat zoveel relaties in Thuis slecht aflopen.
Al vergeten hoe Peter reageerde toen Sofie Bastiaens haar verleden opbiechtte ? Hij gaf haar ontslag en verbrak de relatie. Niettegenstaande hij zelf "gehuwd" was en dat netjes verzweeg voor Sofie. Dus ik vrees voor "Femke". Jammer genoeg.
martha schreef:Al vergeten hoe Peter reageerde toen Sofie Bastiaens haar verleden opbiechtte ? Hij gaf haar ontslag en verbrak de relatie. Niettegenstaande hij zelf "gehuwd" was en dat netjes verzweeg voor Sofie. Dus ik vrees voor "Femke". Jammer genoeg.
Maar het kwam ook weer goed, dacht ik?
Enfin, niet alleen hebben ze seks gehad in zijn bed, maar hij heeft hem ook nog, na veel aarzelen, in huis genomen toen hij nergens naartoe kon als blijk van vertrouwen voor Femke...
Ik zou toch niet in zijn plaats willen zijn momenteel.
Nu wordt Peter nog verdacht ook! Hij weet nog niet wat er is gebeurd, ik weet niet hoe hij zal reageren als hij hoort wat er tussen Femke en Rafaël is gebeurd. Dat is dan wel een hoop ellende tegelijk op zijn bordje.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
ik wil niet in de schoenen van Rafael staan als Peter ooit te weten komt hoe de vork aan de steel zit ... en Femke zal zich dan ook aan een "gezellig onderonsje" kunnen verwachten
Ik vraag me af : zal Peter ooit te weten komen dat de "minnaar" van Femke Rafael is ? Want Ann heeft tegen de politie gezegd dat er een "minnaar" is en de kans zit erin dat de politie Femke zal confronteren met dat gegeven.