Mayra Magiels (Muriel Bats)
- smurfin
- Poster rang 2
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Re: Mayra Magiels (Muriel Bats)
Natuurlijk kunnen lesbische relaties stabiel zijn!
En ik gun het hen ook echt wel - alleen vraag ik me echt af of ze niet beter af zouden zijn onder andere omstandigheden.
Dus ik vind dat ze voor hun eigen stekje zouden moeten gaan - dan kan Mayra tenminste op de zetel in slaap vallen, wachtend op Ann.
Nu bleef ze daar helemaal alleen achter aan dat tafeltje - hoe triest is dat?
En ik gun het hen ook echt wel - alleen vraag ik me echt af of ze niet beter af zouden zijn onder andere omstandigheden.
Dus ik vind dat ze voor hun eigen stekje zouden moeten gaan - dan kan Mayra tenminste op de zetel in slaap vallen, wachtend op Ann.

Nu bleef ze daar helemaal alleen achter aan dat tafeltje - hoe triest is dat?
0 x
- Kwast
- Poster rang 5
Het leven is een tranendal!
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Ook ik twijfel er geen seconde aan dat lesbische relaties stabiel kunnen zijn hoor! 
Maar het vreemde bij Ann en Mayra vind ik gewoon dat ze op de een of andere manier niet echt voor elkaar kiezen, of toch in elk geval niet echt met elkaar praten.
Op dit moment komt het zo over dat ze allebei heel iets anders willen, vooral wat de huisvesting betreft. Dat blijft voor ergernissen zorgen die eigenlijk helemaal niet nodig zouden moeten zijn, zeker niet in hun omstandigheden en op hun leeftijd. Ik vind dat heel jammer, juist omdat ik Ann ook eens een fatsoenlijke relatie had gegund. Ze heeft inderdaad al meer dan genoeg partners gehad, maar zoals ze nu bezig zijn vind ik het niet echt een leuk stel...

Maar het vreemde bij Ann en Mayra vind ik gewoon dat ze op de een of andere manier niet echt voor elkaar kiezen, of toch in elk geval niet echt met elkaar praten.
Op dit moment komt het zo over dat ze allebei heel iets anders willen, vooral wat de huisvesting betreft. Dat blijft voor ergernissen zorgen die eigenlijk helemaal niet nodig zouden moeten zijn, zeker niet in hun omstandigheden en op hun leeftijd. Ik vind dat heel jammer, juist omdat ik Ann ook eens een fatsoenlijke relatie had gegund. Ze heeft inderdaad al meer dan genoeg partners gehad, maar zoals ze nu bezig zijn vind ik het niet echt een leuk stel...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Heel volwassen van Mayra vanavond, om zo met die klanten door de kamer te banjeren

0 x
- Kwast
- Poster rang 5
Ik vind Mayra steeds vervelender worden 

0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
-
- x 435
heeft Marianne dat niet uitgelokt met haar zinloze en provocerende tussenkomsten?Christel schreef:Heel volwassen van Mayra vanavond, om zo met die klanten door de kamer te banjeren![]()

0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Dat ze maar gauw een eigen stekje zoeken!
Uitgelokt door Marianne of niet, dit was heel kinderachtig en ik verwachtte toch dat Mayra meer savoir-vivre had dan dit.
Uitgelokt door Marianne of niet, dit was heel kinderachtig en ik verwachtte toch dat Mayra meer savoir-vivre had dan dit.

0 x
- Luc
- Poster rang 4
Ik vond het grappig, vooral hoe Mayra er zich niks van aantrok. Maar kunnen ze eventueel niet langs de achterdeur binnen ofzo, vroeger kwam daar ook jan en alleman langsdaar naar binnen ?
0 x
-
- x 435
dat is toch eenvoudig een kwestie van "duidelijke afspraken" en die zijn er ten huize Bastiaens nogal zeldenLuc schreef:Ik vond het grappig, vooral hoe Mayra er zich niks van aantrok. Maar kunnen ze eventueel niet langs de achterdeur binnen ofzo, vroeger kwam daar ook jan en alleman langsdaar naar binnen ?

0 x
- martha
- Poster rang 5
- x 972
- x 577
Ik heb gisteren ook hetzelfde gedacht : kom toch binnen langs de achterdeur. In de tijd van "Uit en Thuis" kon het wel. En Mayra, sorry, ik vind het een saai personage.
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Mensen kunnen inderdaad gewoon via de achterdeur binnen. Marianne had dat ook gevraagd aan Mayra hè, om haar klanten voortaan via die deur binnen te laten...
Buiten dat ik het heel kinderachtig vond, komt Mayra's atelier toch ook een stuk professioneler over als mensen gewoon direct daar binnen komen? Voor die klanten leek me dat gisteren in elk geval ook niet echt prettig, maar goed.
Buiten dat ik het heel kinderachtig vond, komt Mayra's atelier toch ook een stuk professioneler over als mensen gewoon direct daar binnen komen? Voor die klanten leek me dat gisteren in elk geval ook niet echt prettig, maar goed.

0 x
-
- x 435
Huize Bastiaens heeft vaak een kindertuinmentaliteit, jammer genoeg
ik keur het zeker niet goed dat Mayra haar klanten langs de living binnenlaat maar Marianne heeft het de laatste tijd ook bont gemaakt ...

ik keur het zeker niet goed dat Mayra haar klanten langs de living binnenlaat maar Marianne heeft het de laatste tijd ook bont gemaakt ...
0 x
-
- Nog geen rang
ofwel wil Mayra gewoon profiteren van het mooie huis van Marianne
haar juwelen zijn luxueus en zullen ook wel het een en ander kosten (ook al vond ik de oorringen van Fien heeeel simpel, da maak ik ook) en als ze indruk kan maken op de kopers door hen eerst langs de grote hal van Marianne binnen te laten, en dan door de living die toch ook wel sjiek is ingericht, creëert ze wel een bepaalde sfeer
en als ze daarbij marianne een beetje dwars kan zitten, tjah, dan moet dat maar hé
haar juwelen zijn luxueus en zullen ook wel het een en ander kosten (ook al vond ik de oorringen van Fien heeeel simpel, da maak ik ook) en als ze indruk kan maken op de kopers door hen eerst langs de grote hal van Marianne binnen te laten, en dan door de living die toch ook wel sjiek is ingericht, creëert ze wel een bepaalde sfeer
en als ze daarbij marianne een beetje dwars kan zitten, tjah, dan moet dat maar hé

0 x
-
- x 435
een "sjieke" achterdeur is natuurlijk ook een alternatief
en een achtergevel met versieringen om de "sjieke inkomhal en living" te compenseren
serieus nu ... belangrijker dan de sfeer is toch de kwaliteit van de juwelen?
Marianne en Mayra ... hartsvriendinnen zijn ze nog steeds niet

serieus nu ... belangrijker dan de sfeer is toch de kwaliteit van de juwelen?
Marianne en Mayra ... hartsvriendinnen zijn ze nog steeds niet

0 x