Tibo Timmermans (Maxime De Winne)

Gesloten
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Tibo Timmermans (Maxime De Winne)

Bericht door Kwast »

Omdat Franky en Tibo in Villa Nooitgedacht wonen. Het is precies de zoete inval daar, iedereen marcheert in en uit zonder dat ze iemand passeren of wel..
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 972
x 577

Bericht door martha »

Kimmetje, je niet teveel afvragen in "Thuis" :mrgreen: Met wel een :clap: voor Tibo dat hij eindelijk de waarheid verteld heeft. Maar ik betwijfel het toch of Jana zich niet zal opdringen bij Tibo. :whistle:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Het zag er gisteren ook wel naar uit dat de foto's van Jana indruk maakten op Tibo. Hij leek toch wel enigzins aangedaan...
Misschien dat het van de reactie van Franky af gaat hangen, maar anders zou het zomaar eens kunnen dat Tibo het uiteindelijk ook wel leuk vindt om zijn dochter beter te leren kennen. :)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Ik ben ook wel benieuwd hoe dit verder gaat lopen.
Ik ken wel iemand die een stiefmoeder heeft die maar 3 jaar ouder is dan zijzelf.
Was wel vreemd in het begin, maar gelukkig klikt het tussen hen. ;)
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Ik was net zo verwonderd toen Tibo toch voor de echte waarheid koos. Meneer had ondertussen al een warenhuis vol aan leugens opgebouwd. Foei. Het is ook wel een doldwaze actie om die foto's op tafel te laten slingeren, dan is het vragen om problemen. Dat Franky zich niet afvroeg waarom de ouders van Tibo hem vroeger in het roze staken???

Ik vind die Tibo maar een harde jongen. Hoe hij tegen Jana deed, dat had hij ook wel iets aardiger kunnen doen. Jana kan er niets aan doen dat haar moeder voor een donor heeft gezorgd die ze kent. Het was ook wel erg naïef van Tibo om te denken dat het kind zijn of haar vader nooit wilde leren kennen. Tibo die altijd de baas wil zijn over alles, :thumbdown:
0 x

satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Kwast schreef:at Franky zich niet afvroeg waarom de ouders van Tibo hem vroeger in het roze staken???
Ik dacht even dat Franky opeens zou vragen: 'droeg jij jurkjes vroeger?' maar zo'n foto was er blijkbaar niet bij. :mrgreen:
0 x
smurfin
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door smurfin »

Tibo gedroeg zich idd erg hard tegenover Jana, terwijl zij nergens schuld aan heeft. Het is volkomen logisch dat ze haar vader wil leren kennen, en dit had Tibo best wel kunnen voorzien. Ik vermoed dat hier nog wel een vervolg op komt, en 'k had ook de indruk dat het bekijken van de foto's Tibo wel iets deed.
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Ik had ook de indruk dat het Tibo wel iets deed om die foto's te zien. Ik vraag mij af of Tibo Jana nu nog gaat zien.Dat hij haar zo afpoeierde vond ik geen stijl. Inderdaad, Jana kan er niets aan doen een nazaat van Tibo te zijn.
0 x

Kimmetje
Nog geen rang

Bericht door Kimmetje »

Tibo was idd vrij hard maar ik denk dat dat de enige manier is om Jana duidelijk te maken dat hij geen vadertje wil spelen. Als hij nu vriendelijk tegen haar doet zal zij alleen maar meer willen denl ik. Als ze dat nu al niet doet.
0 x
Vlinders in de buik, het beest in de mens
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Nu hij het niet meer hoeft verborgen te houden voor Franky, is hij wel heel snel van gedachte veranderd. :denk:
0 x
Kimmetje
Nog geen rang

Bericht door Kimmetje »

Dat zal het enige zijn dat hem misschien tegenhield...
0 x
Vlinders in de buik, het beest in de mens
Millie
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Millie »

Ik vind het schattig om hem te zien met zijn dochter. Moet voor hem indertijd toch ook niet gemakkelijk geweest zijn, denk ik dan.
0 x
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

satine schreef:Nu hij het niet meer hoeft verborgen te houden voor Franky, is hij wel heel snel van gedachte veranderd. :denk:
Vind ik ook, veel te rap.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Millie schreef:Ik vind het schattig om hem te zien met zijn dochter. Moet voor hem indertijd toch ook niet gemakkelijk geweest zijn, denk ik dan.
Wat moet er niet gemakkelijk geweest zijn?
Hij heeft een kind verwekt zonder nadenken, hij heeft een geboortekaartje gekregen en de kous was af.
Hij heeft er toch al die jaren niet lopen achter zoeken? :denk:

Verder vind ik het niet echt schattig - de ene dag stuurt hij zijn dochter zonder pardon de deur uit en wil hij haar nooit meer zien, de volgende dag is hij zo opgelucht dat Franky 'goed' heeft gereageerd, dat hij 'daddy' wil gaan spelen.
Ik kon het toch niet zien zonder aan zijn leugens te denken - en aan het gebrek van respect voor Franky.
Hij woont daar nog maar pas en nodigt zijn dochter zomaar uit zonder eerst te overleggen, goed wetende dat dit zeker niet eenmalig zal zijn.
Zelf had hij het heel moeilijk met het feit dat zijn dochter opeens in zijn leven kwam en Franky moet dat nu ook maar zonder slag of stoot goed vinden?
0 x
Millie
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Millie »

Dat hij op 15 jarige leeftijd een kind verwerkt heeft, dat moet niet gemakkelijk geweest zijn. Ook al heeft hij nooit contact met zijn dochter gezocht, ergens moet dat toch blijven knagen zijn? Stel jezelf eens in de plaats.

En ieder z'n eigen mening hé, ik vond dat wel schattig.
0 x
Gesloten