Tibo Timmermans (Maxime De Winne)
- martha
- Poster rang 5
- x 972
- x 577
Re: Tibo Timmermans (Maxime De Winne)
euh, mag ik nog een reactie geven op het feit dat iemand hier schreef dat Tibo al die tijd wist van het kind en er niet naar omkeek ? Ik denk me te herinneren dat Tibo de eerste keer dat hij Jana en Ellen zag aan Ellen vroeg "is zij mijn dochter ?" dus ik denk niet dat Tibo nadat hij zijn plicht gedaan heeft nog concact gehad heeft met Ellen.
En inderdaad Tibo had direct open kaart moeten spelen met Franky; het is niet dat hij naar bed is geweest met Ellen (of ja dat veronderstel ik toch, want moest dat wel waar zijn dan val ik van mijn stoel)
En inderdaad Tibo had direct open kaart moeten spelen met Franky; het is niet dat hij naar bed is geweest met Ellen (of ja dat veronderstel ik toch, want moest dat wel waar zijn dan val ik van mijn stoel)
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Staat dat in dit topic?martha schreef:euh, mag ik nog een reactie geven op het feit dat iemand hier schreef dat Tibo al die tijd wist van het kind en er niet naar omkeek?
Ik zie dat nergens staan...

0 x
- Kwast
- Poster rang 5
Ik vind het stom dat Tibo niet aan Franky heeft verteld dat hij als spermadonor dienst heeft gedaan. Hij had toch kunnen uitleggen hoe en waarom? Hij bleef volhouden tegen Franky dat hij niets te verbergen had. Wel dus.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
- willem criel
- Nog geen rang
Dat vind ik ook stom ja. Zo dus 

0 x
La vie est dûre sans confiture!
-
- Poster rang 5
Ja, maar da's wel typisch voor in Thuis dat ze eerst nog wat geheimzinnig doen tot het moment dat ze geen weg meer uit kunnen. 

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- smurfin
- Poster rang 2
Ja, mss wist hij idd niet dat zij effectief zwanger was van hem.martha schreef:euh, mag ik nog een reactie geven op het feit dat iemand hier schreef dat Tibo al die tijd wist van het kind en er niet naar omkeek ? Ik denk me te herinneren dat Tibo de eerste keer dat hij Jana en Ellen zag aan Ellen vroeg "is zij mijn dochter ?" dus ik denk niet dat Tibo nadat hij zijn plicht gedaan heeft nog concact gehad heeft met Ellen.
0 x
-
- x 435
Tibo is nog altijd niet volledig eerlijk tegenover Franky... hij heeft nu al wel toegegeven dat hij Ellen kent,maar niet hoe goed ze mekaar kennen, om over Jana nog maar te zwijgen.... benieuwd hoe lang ze deze story gaan rekken...
0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Hij was gewoon een 'donor', ik denk dat ze 'het' zelfs nie gedaan hebben.smurfin schreef:Ja, mss wist hij idd niet dat zij effectief zwanger was van hem.martha schreef:euh, mag ik nog een reactie geven op het feit dat iemand hier schreef dat Tibo al die tijd wist van het kind en er niet naar omkeek ? Ik denk me te herinneren dat Tibo de eerste keer dat hij Jana en Ellen zag aan Ellen vroeg "is zij mijn dochter ?" dus ik denk niet dat Tibo nadat hij zijn plicht gedaan heeft nog concact gehad heeft met Ellen.
Heeft hij tegen Franky nog niet gezegd dat hij een dochter heeft ?
0 x
- Kwast
- Poster rang 5
Stom jong! Zich een beetje mooi oppoetsen beetje lekker koken en het is weer koek en ei maar ondertussen glashard liegen. Kan daar weinig respect voor opbrengen. 

0 x
-
- x 435
Nee, zelfs niet nadat Franky zei dat ze alles moeten kunnen vertellen aan elkaar, geen geheimen mogen hebben voor elkaar.johan1969 schreef:Heeft hij tegen Franky nog niet gezegd dat hij een dochter heeft ?martha schreef:euh, mag ik nog een reactie geven op het feit dat iemand hier schreef dat Tibo al die tijd wist van het kind en er niet naar omkeek ? Ik denk me te herinneren dat Tibo de eerste keer dat hij Jana en Ellen zag aan Ellen vroeg "is zij mijn dochter ?" dus ik denk niet dat Tibo nadat hij zijn plicht gedaan heeft nog concact gehad heeft met Ellen.
Tibo stemde toe, maar bleef liegen, de dwaze wijze vriend!

0 x
- Ganja
- Poster rang 3
Dit zegt perfect wat ik altijd denk bij serie's op Tv, niet alleen bij thuis dus, dat ze nooit zeggen wat een mens in het échte leven zou (moeten) zeggensatine schreef: zo vreemd dat hij niet gewoon zegt: 'Ik zit met iets, weet niet wat ik daarmee moet. Wat vind jij daarvan?'

Ja en nu had hij de kans om het te zeggen op de moment dat Franky zegde geen geheimen meer voor elkaar. Hij had toen de kans moeten grijpen om het te zeggen. Als het nu uitkomt zal er ene dubbel niet blij zijn...Ann+ schreef:Tibo is nog altijd niet volledig eerlijk tegenover Franky... hij heeft nu al wel toegegeven dat hij Ellen kent,maar niet hoe goed ze mekaar kennen, om over Jana nog maar te zwijgen.
0 x
-
- Nog geen rang
het zou wel een mooie scene geweest zijn mocht Tibo het toen gezegd hebben. Maar ik kan heel goed begrijpen dat hij er zelf nog niet helemaal aan uit is en het misschien pas aan Franky wil zeggen als hij er voor zichzelf aan uit is.
0 x
Vlinders in de buik, het beest in de mens
- martha
- Poster rang 5
- x 972
- x 577
- Kwast
- Poster rang 5
Tibo is nu wel heel erg fout bezig. Franky bekijkt de foto's waar Jana opstaat en Tibo zegt doodleuk dat hij dat was. Tibo blijft liegen en werkt zich steeds verder in de nesten. O nu gaat het gebeuren, meneer gaat het vertellen. 

0 x
-
- Nog geen rang
Wel dom dat hij die foto's daar had laten liggen. Maar goed dat hij het eindelijk verteld heeft en dat Franky het wel aanvaard.
Ik vroeg me daarnet af hoe het eigenlijk kan dat Jana zomaar boven bij Tibo geraakte, zonder beneden iemand tegen te komen?
Ik vroeg me daarnet af hoe het eigenlijk kan dat Jana zomaar boven bij Tibo geraakte, zonder beneden iemand tegen te komen?
0 x
Vlinders in de buik, het beest in de mens