Ellen Blomaert (Gerdy Swennen)
- Thuisforum
- Administrator
- x 9
- x 63
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Re: Ellen Blomaert (Gerdy Swennen)
Die Ellen is toch een jaar of 40?
Ik vind het toch vreemd dat een vrouw van pakweg 25 haar 'toevlucht' moet nemen tot een minderjarige, om aan een kind te geraken.
Ook al is ze lesbisch - ze had misschien toch beter KI geprobeerd, dan een aantal wetten te overtreden.
En ondanks de duidelijke afspraak 'hier blijft het bij' - gaat ze toch tegen haar dochter zeggen dat die niet via 'officiële weg' gemaakt is, dan kan je toch wel vermoeden dat dat meisje daar vroeg of laat heel nieuwsgierig gaat naar zijn...
Ik vind het toch vreemd dat een vrouw van pakweg 25 haar 'toevlucht' moet nemen tot een minderjarige, om aan een kind te geraken.
Ook al is ze lesbisch - ze had misschien toch beter KI geprobeerd, dan een aantal wetten te overtreden.
En ondanks de duidelijke afspraak 'hier blijft het bij' - gaat ze toch tegen haar dochter zeggen dat die niet via 'officiële weg' gemaakt is, dan kan je toch wel vermoeden dat dat meisje daar vroeg of laat heel nieuwsgierig gaat naar zijn...

0 x
- Kwast
- Poster rang 5
Ik vind het maar een bizar verhaal. Ik neem aan dat er in België ook zo iets bestaat als de spermabank? Waarom is ze daar dan niet naar toe gegaan? Was ze misschien bang dat het feest niet door zou gaan omdat ze lesbisch is? Of omdat ze als één oudergezin zou fungeren? Misschien was het met Tibo een stuk gemakkelijker. Gewoon even hup en klaar, kindje daar. Ik vind het wel idioot allemaal. Waarom Tibo inging op het voorstel. Misschien heeft Ellen zijn studie betaald? Lijkt mij niet want toentertijd was zij ook nog heel jong.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
-
- x 435
Eerlijk gezegd vind ik het een "betere" manier om zwanger te worden, en misschien goedkoper ook?Kwast schreef:Ik vind het maar een bizar verhaal. Ik neem aan dat er in België ook zo iets bestaat als de spermabank? Waarom is ze daar dan niet naar toe gegaan? Was ze misschien bang dat het feest niet door zou gaan omdat ze lesbisch is? Of omdat ze als één oudergezin zou fungeren? Misschien was het met Tibo een stuk gemakkelijker. Gewoon even hup en klaar, kindje daar. Ik vind het wel idioot allemaal. Waarom Tibo inging op het voorstel. Misschien heeft Ellen zijn studie betaald? Lijkt mij niet want toentertijd was zij ook nog heel jong.
Maar er is een keerzijde aan: je weet wie de vader is, en eigenlijk weten we allemaal dat kinderen op een bepaalde leeftijd willen weten waar ze vandaan komen.
Als je weet wie de vader is, kun je waarschijnlijk minder lang volhouden dat je'r geen idee van hebt. Zoals Ellen nu aan den lijve ondervindt?!
0 x
- Kwast
- Poster rang 5
Ik heb geen idee Rieka, het idee om op deze manier een donor te zoeken is voor mij al moeilijk te begrijpen maar wanneer je lesbisch bent heb je, indien je kinderen wilt, weinig keuze. Het is dus wel een ingewikkeld iets. Ik geloof ook niet dat je zoiets kan voorspellen, dat je als moeder er mee kan leven te weten wie de vader is en tegen je kind min of meer te moeten liegen. Dus ja, om dan Tibo zo onder druk te zetten is ook niet even charmant.
0 x
- willem criel
- Nog geen rang
Dit is trouwens een vaak voorkomende manier voor het hebben van een kind. Dat is helemaal niet zo uitzonderlijk. De spermabank is anoniem. Er zijn wel wat vrouwen die graag weten wie de vader is. Beschouw het als een genetic screening in levende lijve. En als een vriend van jou in dat verhaal wil meegaan is daar toch niks mis mee. Dan vind ik dat persoonlijk beter dan een spermabank. Alleen is dit verhaal waarschijnlijk veel complexer en is dit niet de beste keuze geweest.
0 x
La vie est dûre sans confiture!
- Kwast
- Poster rang 5
Hoe het verhaal echt in elkaar steekt zullen we of wel horen of niet. Thuis zou Thuis niet zijn als het niet een bizar verhaal zou zijn.
0 x
- willem criel
- Nog geen rang
- smurfin
- Poster rang 2
Het komt nog wel uit.
Ik vind het op zich ook geen slechte keuze om voor een vriend als spermadonor te kiezen en dit is idd een veel voorkomende manier van zwanger worden bij lesbische vrouwen.
Ik vind het op zich ook geen slechte keuze om voor een vriend als spermadonor te kiezen en dit is idd een veel voorkomende manier van zwanger worden bij lesbische vrouwen.
0 x
- willem criel
- Nog geen rang
ziet er mij geen makkelijke madam uit, amai. ocharme jana en tibo
0 x
La vie est dûre sans confiture!
-
- x 435
-
- x 435
- Kwast
- Poster rang 5
Ik denk dat dit niets met opvoeding te maken heeft maar dat ze gewoon heel erg bang is om haar dochter kwijt te raken. Nu Jana contact heeft met Tibo en het contact tussen moeder en dochter niet soepel verloopt kan ik mij goed indenken dat ze bang is dat Jana bij Tibo wil gaan intrekken.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Ze oogst wat ze gezaaid heeft.
Als ze zelf heeft geïnsinueerd dat Jana's vader iemand was die ze kende, dan wist ze toch ook dat haar dochter daar ging naar vragen?
Ze heeft Tibo toch ook niet meteen terug uit haar leven buitengesloten? Dat had ze namelijk ook kunnen doen.
Ik vond haar gewoon belachelijk hoe ze daar stond te roepen, van opvoeden heeft ze niet veel kaas gegeten blijkbaar.
Laat dat kind naar die fuif gaan en als je haar toch wil straffen, geef haar dan wat 'gemeenschapsdienst' - dat is een veel efficiëntere straf!
En zo raakt de kelder/zolder/garage eindelijk ook eens opgeruimd.
Verder irriteert haar 'acteren' mij mateloos - ze lijkt regelrecht uit één of ander amateurgezelschap te zijn weg gelopen.
Ik hoop dat de actrice zich snel realiseert dat ze voor een camera staat en niet op een podium.
Als ze zelf heeft geïnsinueerd dat Jana's vader iemand was die ze kende, dan wist ze toch ook dat haar dochter daar ging naar vragen?
Ze heeft Tibo toch ook niet meteen terug uit haar leven buitengesloten? Dat had ze namelijk ook kunnen doen.
Ik vond haar gewoon belachelijk hoe ze daar stond te roepen, van opvoeden heeft ze niet veel kaas gegeten blijkbaar.
Laat dat kind naar die fuif gaan en als je haar toch wil straffen, geef haar dan wat 'gemeenschapsdienst' - dat is een veel efficiëntere straf!
En zo raakt de kelder/zolder/garage eindelijk ook eens opgeruimd.

Verder irriteert haar 'acteren' mij mateloos - ze lijkt regelrecht uit één of ander amateurgezelschap te zijn weg gelopen.
Ik hoop dat de actrice zich snel realiseert dat ze voor een camera staat en niet op een podium.
0 x