Mayra Magiels (Muriel Bats)
-
- x 435
Re: Mayra Magiels (Muriel Bats)
dank zij Guy is het schuldgevoel weg, Guy en Mayra kunnen nu de scheiding snel regelen, hoop ik
0 x
-
- x 435
Wat een saai personage is die Mayra toch. Ik zie niet onmiddellijk verhaallijnen om het boeiender te maken. Ik zie haar ontwikkelen tot een 'Geert'-personage; dwz deel van het decor.
0 x
-
- x 435
Omega schreef:Wat een saai personage is die Mayra toch. Ik zie niet onmiddellijk verhaallijnen om het boeiender te maken. Ik zie haar ontwikkelen tot een 'Geert'-personage; dwz deel van het decor.

0 x
- Crackers
- Poster rang 5
ik vind ze nog meer decor dan Geert. Geert biedt nog wat weerwerk aan Marianne. Mayra is gewoon een porseleinen schoothondje.Omega schreef:Wat een saai personage is die Mayra toch. Ik zie niet onmiddellijk verhaallijnen om het boeiender te maken. Ik zie haar ontwikkelen tot een 'Geert'-personage; dwz deel van het decor.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
- x 435
Ann is blijkbaar niet ongelukkig met haar "porseleinen" aanwinstCrackers schreef:ik vind ze nog meer decor dan Geert. Geert biedt nog wat weerwerk aan Marianne. Mayra is gewoon een porseleinen schoothondje.Omega schreef:Wat een saai personage is die Mayra toch. Ik zie niet onmiddellijk verhaallijnen om het boeiender te maken. Ik zie haar ontwikkelen tot een 'Geert'-personage; dwz deel van het decor.

wat verwachten jullie eigenlijk, dat Mayra halsbrekende toeren begint uit te halen of de uitvinding van de eeuw uit haar mouw tovert

Mayra zal de volgende weken nog een heel aktief decorstuk worden, dagelijks ontbijten met Marianne is al een hele evenwichtsoefening en daarbij zal ze haar scheiding nog moeten regelen en misschien ook nog te weten komen wat Guy uitgespookt heeft, de dagelijkse sleur zal er vanzelf ook wel bijkomen maar dat geldt voor iedereen

0 x
- Crackers
- Poster rang 5
ze zou als hobby ook bungeejumpen kunnen hebben in plaats van juwelen te creëren.Wallanderjunior schreef:Ann is blijkbaar niet ongelukkig met haar "porseleinen" aanwinstCrackers schreef:ik vind ze nog meer decor dan Geert. Geert biedt nog wat weerwerk aan Marianne. Mayra is gewoon een porseleinen schoothondje.Omega schreef:Wat een saai personage is die Mayra toch. Ik zie niet onmiddellijk verhaallijnen om het boeiender te maken. Ik zie haar ontwikkelen tot een 'Geert'-personage; dwz deel van het decor.![]()
wat verwachten jullie eigenlijk, dat Mayra halsbrekende toeren begint uit te halen of de uitvinding van de eeuw uit haar mouw tovertom indruk te maken op Ann ???
Mayra zal de volgende weken nog een heel aktief decorstuk worden, dagelijks ontbijten met Marianne is al een hele evenwichtsoefening en daarbij zal ze haar scheiding nog moeten regelen en misschien ook nog te weten komen wat Guy uitgespookt heeft, de dagelijkse sleur zal er vanzelf ook wel bijkomen maar dat geldt voor iedereen
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- Ganja
- Poster rang 3
Niet fijn voor Mayra de historie met Guy.
Nog erger zal zijn de moment waarop ze beseft dat ze zelf dood had kunnen zijn of dat ze hoort van iemand dat ze het zelf had kunnen zijn.
Nog erger zal zijn de moment waarop ze beseft dat ze zelf dood had kunnen zijn of dat ze hoort van iemand dat ze het zelf had kunnen zijn.
0 x
- eddy en nancy
- Poster rang 3
- Contacteer:
Ik begrijp dat Mayra ontgoocheld is omdat Ann weggeroepen wordt, maar dat weet je op voorhand als je een relatie aangaat met een dokter.
Eddy
Eddy
0 x
Groetjes van Eddy, Nancy en Macho.
Viva Hércules !
http://www.bloggen.be/mobielehonden - (bijna) dagelijkse soap
Viva Hércules !
http://www.bloggen.be/mobielehonden - (bijna) dagelijkse soap
- smurfin
- Poster rang 2
Ja, dat moet je er idd bijnemen. Hopelijk leert ze eraan wennen.
0 x
-
- Nog geen rang
- Sasha
- Poster rang 1
Ik vind die juwelen van Mayra dus zo kitscherig. Helemaal niet mooi. 

0 x
- smurfin
- Poster rang 2
-
- Nog geen rang
ja maar waar kunnen we deze vinden. er moet toch ergens een kunstenares of juwelencreatrice ze maken voor de serie?
0 x
- Kwast
- Poster rang 5
Of gewoon besteld op BOL.com of de plaatselijke basisschool? 

0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
-
- Poster rang 1