idd , helemaal me eenslelie schreef:Ik erger me blauw aan Rafael,en heel het drama daarrond,dat verhaal sleept nu al een heel seizoen aan en steekt verschrikkelyk tegen!
Personage waar ik mij het meest aan erger
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
laureke <3
- Nog geen rang
Re: Personage waar ik mij het meest aan erger
0 x
- Kwast
- Poster rang 5

Lynn, wat een aanstelster! 
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
-
Mieke
- Poster rang 4

Hier ook Paulien en Rafael :s
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Ik erger me ook te pletter aan die Rafael.
Tom, die zou ik ook met plezier buiten wippen : zo'n onnatuurlijke manier van acteren ; steeds dat zelfde trekje met zijn hoofd schuin ...nee, voor mijn part mag hij naar Tombouktou samen met zijn nieuwe stagiaire en Rafael als bagagedrager .
Tom, die zou ik ook met plezier buiten wippen : zo'n onnatuurlijke manier van acteren ; steeds dat zelfde trekje met zijn hoofd schuin ...nee, voor mijn part mag hij naar Tombouktou samen met zijn nieuwe stagiaire en Rafael als bagagedrager .
0 x
- Kwast
- Poster rang 5

Ach ja, zoveel lieden zoveel meningen, gelukkig zijn er meer feiten over meningen dan dat een mening ook een feit is 
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
- Tomboy
- Poster rang 1

Op de een of andere manier erger ik me nogal aan Waldek...
ik weet niet precies waarom, misschien omdat ik ook naar de middagafleveringen kijk en daar gedraagt hij zich nogal verongelijkt en kinderachtig naar zijn naasten, met name de zwangere Peggy die net haar entré in de serie heeft gemaakt.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Aiii, als het van de middagafl. af gaat hangen dan vrees ik dat Waldek in de nabije toekomst niet bepaald in jouw ranglijst gaat stijgen...Tomboy schreef:Op de een of andere manier erger ik me nogal aan Waldek...ik weet niet precies waarom, misschien omdat ik ook naar de middagafleveringen kijk en daar gedraagt hij zich nogal verongelijkt en kinderachtig naar zijn naasten, met name de zwangere Peggy die net haar entré in de serie heeft gemaakt.
Hij is nu echt stukken beter te doen, maar ik moet eerlijk toegeven dat het personage Waldek na die hele periode ook nooit echt mijn favoriet meer is geweest, ook nu nog niet.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Tomboy
- Poster rang 1

Het komt misschien wel weer goed...
aan de nieuwe Franky heb ik me tot kort ook alleen maar zitten ergeren, maar sinds de afwezigheid van Bram vind ik hem eigenlijk wel leuk en grappig... 
0 x
-
Lazylady
- x 435
Femke begint erg op m'n zenuwen te werken... Labiel wicht dat het geworden is. Precies haar halfbroer!
0 x
- Luc
- Poster rang 4

Ja, die Femke mogen ze er ook beginnen uitschrijven, wat mij betreft. Ze begint ook wel al zoveel in haar leven al meegemaakt te hebben dat het ongeloofwaardig wordt.
0 x
-
Ann+
- x 435
Misschien is het wel de bedoeling om naar een einde toe te werken? Afwachten maar , of wel een scenario schrijver ontvoeren en hem de pieren uit de neus halen.....
0 x
- Luc
- Poster rang 4

Ik wou enkel maar een tip meegeven (moesten er meelezen) en ik heb haar nooit gemist toen ze in Spanje zat.
0 x
-
Rieka
- x 435
Hadden we geweten wat we nu weten, dan hadden wij haar nooit laten gaan naar Spanje. MAW dan was heel die historie met Raf ons bespaard gebleven!Luc schreef:Ik wou enkel maar een tip meegeven (moesten er meelezen) en ik heb haar nooit gemist toen ze in Spanje zat.
0 x
- Luc
- Poster rang 4

Neen, dan hadden we het ze in Spanje laten uitvechtenRieka schreef:Hadden we geweten wat we nu weten, dan hadden wij haar nooit laten gaan naar Spanje. MAW dan was heel die historie met Raf ons bespaard gebleven!Luc schreef:Ik wou enkel maar een tip meegeven (moesten er meelezen) en ik heb haar nooit gemist toen ze in Spanje zat.Juist?
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1363
- x 1723
- Contacteer:
iK begin me toch te ergeren aan die Tibo hoor! eerst komt die daar als laatste bij en wonen. Bram moet schuiven. En nu doet z'n dochter te pas en ten onpas haar intrede en die wil nu nog haar ma daar uitnodigen ook. En Tibo vindt dat allemaal heel normaal. Binnenkort zet dat familietje: Tibo en jeugdvriendin+ dochter Franky en Bram nog buiten en nemen ze de verdieping boven sanitechniek nog over. 
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes