ik vind ze anders wel zalig.Kwast schreef:Hoe raad je het!![]()
Het is een soap hé, vooral voor het laatste dus.Kwast schreef:Ge moet uw baard snoeien Lord F anders vindt Lynn u niet aantrekkelijk! Maar je vindt ze zalig om haar looks of om hoe dat schaapje doet? In elk geval zal het voor flink wat vuur in de pijp zorgen.
Dat vind ik ook. En hij is toch niet meer samen met Peggy, dus heeft hij niemand bedrogen.satine schreef:Gut, dat zou wel heel naïef zijn, ze wonen toch niet in de Bible Belt?![]()
Wie maalt er de dag vandaag nog om als een jonge (single) advocaat een one-night stand heeft?
Zou Tom zoveel klanten verliezen als geweten is dat hij ook een mens van vlees en bloed is?
En hij zou het nog leuk vinden ook dat anderen weten dat hij nog goed in de markt ligt, zelfs bij erg jonge deernes.johan1969 schreef:Dat vind ik ook. En hij is toch niet meer samen met Peggy, dus heeft hij niemand bedrogen.satine schreef:Gut, dat zou wel heel naïef zijn, ze wonen toch niet in de Bible Belt?![]()
Wie maalt er de dag vandaag nog om als een jonge (single) advocaat een one-night stand heeft?
Zou Tom zoveel klanten verliezen als geweten is dat hij ook een mens van vlees en bloed is?