Wat er niet klopt in Thuis
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
-
lord F.
- Poster rang 5

Re: Wat er niet klopt in Thuis
Een logische vraag die velen zich wellicht stelden vandaag >> sluit je je fiets niet als je ergens op café gaat (of is het volk op weg naar Scherpenheuvel zo gelovig dat ze zich geen zware zonden op de hals willen halen)? 
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- willem criel
- Nog geen rang
was zeker een fout van de regisseurs, ofwel geven ze op die manier aan dat ze liever met braam werkten...johan1969 schreef:Ik weet ook niet of t een fout was, maar ik vond het ook heel raar of storend.
0 x
La vie est dûre sans confiture!
- satine
- Poster rang 5

- x 1663
- x 2568
Dat zou wel een heel onprofessionele houding zijn.willem criel schreef:was zeker een fout van de regisseurs, ofwel geven ze op die manier aan dat ze liever met braam werkten...johan1969 schreef:Ik weet ook niet of t een fout was, maar ik vond het ook heel raar of storend.
Ben ik nu echt de enige die hierin een knipoogje zag, omdat er zoveel te doen is geweest over het vertrek van Braam?
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Nee hoor, je bent zeker niet de enige.satine schreef:Dat zou wel een heel onprofessionele houding zijn.willem criel schreef:was zeker een fout van de regisseurs, ofwel geven ze op die manier aan dat ze liever met braam werkten...johan1969 schreef:Ik weet ook niet of t een fout was, maar ik vond het ook heel raar of storend.
Ben ik nu echt de enige die hierin een knipoogje zag, omdat er zoveel te doen is geweest over het vertrek van Braam?
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Matthi
- Administrator

- x 3
- x 2
Als ze de fiets wel op slot deden konnen ze hun verhaaltje niet vertellen dat Leo er met de fiets van doormuisde. Het had lang niet zo leuk geweest als die fiets op slot had gestaan.
0 x
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.
- Luc
- Poster rang 4

Ja en nu was het wel leuk ?? Amai, wat een gedoe, vond er niks aan. Leo op zijn fietsje.. ze hebben weer 5 minuten dialogen kunnen uitsparen in de aflevering van gisterenMatthi schreef: Het had lang niet zo leuk geweest als die fiets op slot had gestaan.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Het waren wel schone beelden van Scherpenheuvel.Luc schreef:Ja en nu was het wel leuk ?? Amai, wat een gedoe, vond er niks aan. Leo op zijn fietsje.. ze hebben weer 5 minuten dialogen kunnen uitsparen in de aflevering van gisterenMatthi schreef: Het had lang niet zo leuk geweest als die fiets op slot had gestaan..
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Kwast
- Poster rang 5

Dat pannenkoekbeslag was precies donders dunne.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
-
Lisaaa
- Nog geen rang
Amai, ik wist helemaal niet dat het bij Orthodoxe gelovigen omgekeerd is.. Bedankt voor de info!Omega schreef:Inderdaad. Al zagen de religieuze 'attributen' bij Eddy thuis er me toch eerder Rooms-katholiek uit.satine schreef:Niet bij de Orthodoxe mensen - en dat zijn ze toch in Rusland, niet?Lisaaa schreef:Eddy deed zijn gebedje verkeerd. Hij deed rechterschouder - linkerschouder, en het is toch echt omgekeerd?
0 x
-
Kimmetje
- Nog geen rang
Ik vind het wel raar dat Peter zo rustig komt binnen gewandeld op de loft. Heeft hij dan beneden geen ambulance zien staan ofzo?
0 x
Vlinders in de buik, het beest in de mens
- smurfin
- Poster rang 2

Ja, dat was idd vreemd...
En ook wel heel toevallig dat Ann altijd net wordt opgeroepen wanneer ze pas in de Zus&Zo is aangekomen.
En ook wel heel toevallig dat Ann altijd net wordt opgeroepen wanneer ze pas in de Zus&Zo is aangekomen.
0 x
- Matthi
- Administrator

- x 3
- x 2
Ja en waarom moest ann komen ? Er was toch al een ambulance ?smurfin schreef:Ja, dat was idd vreemd... En ook wel heel toevallig dat Ann altijd net wordt opgeroepen wanneer ze pas in de Zus&Zo is aangekomen.
0 x
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.
-
eva verbist
- Nog geen rang
-
Ann+
- x 435
Ik veronderstel dat Rafael zich heel goed wil indekken, hij heeft de ambulance verwittigd, en dokter Ann... zodat lijkt dat hij heel bezorgd is voor Femke.... (wij weten wel beter!)
0 x
- Matthi
- Administrator

- x 3
- x 2
Maar toch ook wel ziek dat hij tegen Femke begind te praten terwijl ze bewusteloos is. Hij is op zijn manier ook echt bezorgd om Femke, hij denkt dat wat hij doet echt goed is.
0 x