Tibo Timmermans (Maxime De Winne)

Gesloten
Peter Jansens
Poster rang 2
Poster rang 2

Re: Tibo Timmermans (Maxime De Winne)

Bericht door Peter Jansens »

Ik stel me toch wat vragen over de vruchtbare samenwerking van Tibo met die mevrouw. Ze is mijn inziens heel wat ouder dan hem, want zeg nu zelf, als je pakweg 16 of 17 bent en je hebt je hele leven voor je dan ga je toch niet voor een donor-kind.

Hun leeftijdsverschil is waarschijnlijk even groot als dat tussen Tibo en Franky, ze was een wat 'oudere' vrijster die toch nog een kind wou en als het nog even kon een van een frisse jongeling...
0 x
Niet pikken, wel nitpicken.
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Ik vind dat ze er nu nog maar 40 uitziet, niet veel ouder dan Tibo in de serie (33).

Eerst vond ik dat ze er wat jong uitzag voor zijn moeder te zijn, maar t verhaal zat blijkbaar anders ineen.
0 x
fresia
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door fresia »

Tibo was gisteren wel heel erg onbeleefd tegen frank.Vond antwoord van Franky daarop prachtig hij heeft zen maanstonden :mrgreen:
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

fresia schreef:Tibo was gisteren wel heel erg onbeleefd tegen frank.Vond antwoord van Franky daarop prachtig hij heeft zen maanstonden :mrgreen:
Langs de andere kant profiteert Frank er ook een beetje van dat Franky met een verpleger is zodat hij wat medische kosten kan besparen. :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
smurfin
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door smurfin »

Tja, ik vind da eigenlijk ergens normaal. :)

Ik denk ook dat Ellen ongeveer 40 is en dus niet zo heel veel ouder dan Tibo in de serie.

Het is wel straf dat Jana zich nu al vragen stelt bij wie Tibo is en zeker dat ze zo'n vragen stelt als 'ken jij mijn mama al langer dan 15 jaar?'.
0 x
willem criel
Nog geen rang

Bericht door willem criel »

Hopelijk reageert Frankie op de juiste manier op de bekentenissen van Tibo. Het is ne goeie gast, dat zie je zo. Uiteindelijk ook niet zo evident, na méér dan 15 jaar je dochter voor het eerst tegenkomen. Lijkt me geschift moeilijk trouwens. Ik versta heel goed dat je dat allemaal eerst zelf een beetje wil verwerken alvorens je het kan toegeven en vertellen aan iemand anders.
0 x
La vie est dûre sans confiture!
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

willem criel schreef:Hopelijk reageert Frankie op de juiste manier op de bekentenissen van Tibo. Het is ne goeie gast, dat zie je zo. Uiteindelijk ook niet zo evident, na méér dan 15 jaar je dochter voor het eerst tegenkomen. Lijkt me geschift moeilijk trouwens. Ik versta heel goed dat je dat allemaal eerst zelf een beetje wil verwerken alvorens je het kan toegeven en vertellen aan iemand anders.
Eigenlijk is die manier van vader worden ook redelijk geschift. Maar toch natuurlijker dan k.i., aangenomen dat Tibo met of zonder tegenzin een dienst bewees aan Ellen.
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Ik vind het wel een beetje dwaas hoe Tibo tegen Franky doet. Op zijn zachts gezegd vind ik het niet sympathiek hoe hij tegen Franky doet. Ik kan mij goed voorstellen dat Franky zich vragen gaat stellen bij het gedrag van Tibo. Tibo doet zo bot tegen Franky zonder uitleg te geven. Dan lijkt het mij niet meer dan logisch dat Franky zich vragen gaat stellen.

Ik vraag mij af wat de beweegredenen waren om donor te zijn voor een kind. Heeft hij daar een flinke som geld voor gekregen of wat was het plan? Het was vast niet voor het leuk. Heeft Tibo een flinke hoop poen gekregen voor zijn kikkervisjes?
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

Kwast schreef:Ik vind het wel een beetje dwaas hoe Tibo tegen Franky doet. Op zijn zachts gezegd vind ik het niet sympathiek hoe hij tegen Franky doet. Ik kan mij goed voorstellen dat Franky zich vragen gaat stellen bij het gedrag van Tibo. Tibo doet zo bot tegen Franky zonder uitleg te geven. Dan lijkt het mij niet meer dan logisch dat Franky zich vragen gaat stellen.

Ik vraag mij af wat de beweegredenen waren om donor te zijn voor een kind. Heeft hij daar een flinke som geld voor gekregen of wat was het plan? Het was vast niet voor het leuk. Heeft Tibo een flinke hoop poen gekregen voor zijn kikkervisjes?
Ik veronderstel dat hij inderdaad geld kreeg voor zijn donatie.
Maar 't is mij een raadsel waarom hij 't nu niet gewoon zegt tegen Franky, hij die zo graag de wijze raadgever van Franky wil zijn...
Waarom doet ie nu zo dwaas???
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Dat weet niemand vrees ik. :eh: het was niet slim van Franky om Tibo zijn telefoon te controleren maar Franky heeft dat wel eerlijk opgebiecht. Ik zou het niet tof vinden als iemand ongevraagd in mijn GSM zou gaan rondneuzen. Niet dat er schokkende feiten in staan, in tegendeel maar het gaat om het principe.

Andere kant, Tibo doet zo idioot dat ik mij de actie van Franky goed kan voorstellen. Tibo, de wereldverbeteraar laat het nu duchtig afweten.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 972
x 577

Bericht door martha »

Tibo is homo en cfr Jana is haar moeder lesbisch - wellicht heeft Tibo haar kinderwens vervuld in ruil voor een (kleine ?) vergoeding, desnoods om zijn studies te betalen ? Want veel weten wij niet af van zijn ouders (wie zijn zij ? wat doen zij ?)
Ooit was er op canvas een britse serie "queer as folk" of zoiets dat ging over holebi's (er liepen ook heteros rond) en daar had de homsexele hoofdrolspeler een zoontje bij een lesbisch koppel. Misschien zijn de scenario schrijvers daar hun mosterd gaan halen ? :shhh:
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Hij moet toch op zijn minst GEWETEN hebben dat Ellen zwanger was?
Het kan wel zijn dat het vreemd is om na 15 jaar je dochter voor het eerst te zien, maar hij WIST toch dat hij ergens een kind had rondlopen?
Dat het even schrikken is, kan ik me wel voorstellen - maar hoe hij tegen Franky doet vind ik overdreven.

Wanneer gaat hij het vertellen? Als hij grootvader wordt? :mrgreen:
0 x
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

satine schreef:Hij moet toch op zijn minst GEWETEN hebben dat Ellen zwanger was?
Het kan wel zijn dat het vreemd is om na 15 jaar je dochter voor het eerst te zien, maar hij WIST toch dat hij ergens een kind had rondlopen?
Dat het even schrikken is, kan ik me wel voorstellen - maar hoe hij tegen Franky doet vind ik overdreven.

Wanneer gaat hij het vertellen? Als hij grootvader wordt? :mrgreen:
Straks, nadat Franky het beetje bij beetje uit hem weet te krijgen...
0 x
willem criel
Nog geen rang

Bericht door willem criel »

Die gast was toen 18 jaar. Ik kan me voorstellen dat je op dat moment de gevolgen niet kan inschatten. En wie weet wat was de drijfveer. Misschien is hij wel onder druk gezet door Ellen. Wie is zij eigenlijk? Wat zal er nog naar boven komen. Wie weet zijn het zaken waar je niet trots op bent. Daar kom je niet vanzelf mee naar buiten. Trouwens, Frankie heeft ook pas na lang zagen toegegeven dat er méér aan de hand was tussen hem en Bram. Nu niet doen alsof dat zo vlekkeloos ging. Het is zeker het diepst bewaarde geheim van Tibo en dat vraagt wel wat sleurwerk, .... denk ik. Soit
0 x
La vie est dûre sans confiture!
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

willem criel schreef:Die gast was toen 18 jaar. Ik kan me voorstellen dat je op dat moment de gevolgen niet kan inschatten. En wie weet wat was de drijfveer. Misschien is hij wel onder druk gezet door Ellen. Wie is zij eigenlijk? Wat zal er nog naar boven komen. Wie weet zijn het zaken waar je niet trots op bent. Daar kom je niet vanzelf mee naar buiten. Trouwens, Frankie heeft ook pas na lang zagen toegegeven dat er méér aan de hand was tussen hem en Bram. Nu niet doen alsof dat zo vlekkeloos ging. Het is zeker het diepst bewaarde geheim van Tibo en dat vraagt wel wat sleurwerk, .... denk ik. Soit
Niks soit, hij weet het altijd beter, dan mag je toch wel verwachten dat ie verstandiger zou handelen en gewoon open kaart spelen met de liefde van z'n leven. "Samen sterk" weet je wel?!
0 x
Gesloten