Maar wel een schoon gebaar tov Julia over die stomerij-rekening.

was het nu daarom dat hij geen profielfoto op Facebook heeft omdat hij dan wat verwarring kon zaaien bij de ex-liefjes van Frank?Kwast schreef:Haha geniaal hoe Luc afging. Als een gieter. Arme man. Meteen aan de whisky, pff. Hij vindt Julia kennelijk niet zo een hysterisch kreng als dat hij deed blijken. Ben wel benieuwd of hij verder gaat met het daten. Je zag toch zo aankomen dat het niets ging worden of zie ik dat verkeerd?
Frank leek anders Luc z'n rode boekje wel te herkennen. Misschien hebben ze haar alle twee wel gekend, maar Frank dus blijkbaar iets beter dan Luc.Kwast schreef:Volgens mij niet. Als hij dat wel doet dan is dat wel heel erg kansloos. Ik begrijp trouwens niet dat er vrouwen zijn die afkomen op iemand die niet eens een profielfoto heeft. Raar gedoe. Luc staat gewoon onder Luc geregistreerd. Ik vind het tamelijk bizar. Daarbij, waarom schrijft Luc zich niet in op een datingsite? Als Tom een jonge sprinkhaan kan krijgen, hoezo zou Luc dan niet iemand kunnen krijgen.
zou ook wel een rare kronkel zijn van Luc dat hij Guy als vriend wil helpen met die rechtzaak, maar dan wel z'n ex wil inpikken.Luc schreef:Luc en Julia zouden op zijn minst een bizar koppel zijn die ook totaal niet bij elkaar passen. Maar als ze haar dochters definitief het huis uit wil, dan moet ze vooral met Luc aanpappen natuurlijk.
Luc blijft Luc natuurlijk,met hem weet je nooit!lord F. schreef:zou ook wel een rare kronkel zijn van Luc dat hij Guy als vriend wil helpen met die rechtzaak, maar dan wel z'n ex wil inpikken.Luc schreef:Luc en Julia zouden op zijn minst een bizar koppel zijn die ook totaal niet bij elkaar passen. Maar als ze haar dochters definitief het huis uit wil, dan moet ze vooral met Luc aanpappen natuurlijk.