Leeg geschreven auteurs
- Kwast
- Poster rang 5

Re: Leeg geschreven auteurs
Neen
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
- smurfin
- Poster rang 2

Nee, maar dan mag ze wel nog wederwoord bieden ook. Dus hopelijk komt ze nog opdagen...
0 x
- Matthi
- Administrator

- x 3
- x 2
Wel beetje vreemd: iemand registreert hier, plaatst hier dezelfde dag nog zo'n lang berichtje en laat dan niets meer van zich horen ...
0 x
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.
-
Ann+
- x 435
Het is dat, wat mij ook stoort... Niet het feit dat de persoon in kwestie geen fan van Thuis is, of dat ze hier haar mening verkondigt (iedereen is daar immers vrij in) maar dan niets meer laten weten, dat is echt wel raar!Matthi schreef:Wel beetje vreemd: iemand registreert hier, plaatst hier dezelfde dag nog zo'n lang berichtje en laat dan niets meer van zich horen ...
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 697
- x 532
- Matthi
- Administrator

- x 3
- x 2
Een gokje vermoed ik haha 
0 x
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.
- Kwast
- Poster rang 5

Vertoon van weinig lef! Eerst zeiken en hem dan peren. Sneu!
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Eigenlijk vraag ik me vooral af wat hij/zij hiermee wilde bereiken.
Zoiets op een forum gooien haalt tenslotte weinig tot niks uit! Hopelijk heeft het in elk geval een beetje opgelucht..
Zoiets op een forum gooien haalt tenslotte weinig tot niks uit! Hopelijk heeft het in elk geval een beetje opgelucht..
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
lord F.
- Poster rang 5

Ik gok dat het een hij is. 
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
Ann+
- x 435
tja.. ik denk het niet... "myameis" lijkt mij eerder een naam voor een dame , dan voor een heer. Als iemand zich zou registreren hier met als "johnkerel" dan denk ik eerder wel aan iemand van het mannelijk geslacht.lord F. schreef:Ik gok dat het een hij is.
0 x
- eddy en nancy
- Poster rang 3

- Contacteer:
"my name is" kan vanalles zijn. In ieder geval is hij/zij erin geslaagd al twee pagina's te laten vol lullen (dan zou het toch een man zijn ?
)
Eddy
Eddy
0 x
Groetjes van Eddy, Nancy en Macho.
Viva Hércules !
http://www.bloggen.be/mobielehonden - (bijna) dagelijkse soap
Viva Hércules !
http://www.bloggen.be/mobielehonden - (bijna) dagelijkse soap
-
Ann+
- x 435
grappig... mynameis kun je inderdaad op 2 manieren lezen: "myna meis" en "my name is"...
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

een fan van Eminem?Ann+ schreef:grappig... mynameis kun je inderdaad op 2 manieren lezen: "myna meis" en "my name is"...
Z'n berichtje zou nog een goed rapnummer zijn.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Sasha
- Poster rang 1

Sommige dingen die je zegt kloppen ergens wel. Maar waarom kijk je dan nog naar de serie , als je je er zo aan ergt ?mynameis schreef:Het was al een tijdje eentonig, maar nu wordt het toch echt absolute eentonigheid en doorzichtigheid...
Er zijn gedurende de jaren heen al mmermaals join-ventures geweest tussen Luc en Frank. Nu weer, goed wetende dat door Frank Leontien en haar zoon is kunnen vluchten. Luc weet dat. Luc heeft ook nog een ontvoering van Franky op zijn kerfstok.
Nagenoeg ieder jaar is er toch een persoon dat sterft of toch bijna.
Met de regelmaat van de klok komt er een geestes-gestoord persoon in de reeks voor.
Ieder jaar zitten we opgescheept met een medisch mirakel. Suikerzieken die plots niet meer spuiten, controle moeten doen, alles kunnen eten, Getransplanteerden die geen medicatie kennen, noch op controle moeten gaan.
Nagenoeg de gehele cast heeft met de buur, overbuur in bed gezeten.
Het aantal zelfstandige zaken dat door de spelers is gestart en failliet is gegaan is enorm hoog. Alhoewel het niet eenvoudig is om een zaak administratief op te starten.
Daar waar indertijd Frank en medisch document moest hebben om te kunnen rijden met een taxi, is dit blijkbaar niet nodig voor anderen. Of dat consequent zijn staat niet meer in het order.
In bijna alle seizoenen lopen er enkel rond met moord of zelfmoordneigingen. Werner heeft een heel palmares motojummbs achter de kiezen ..
Gerechtelijke procedures zijn onbestaand en na een week zijn de vervolgingen of onderzoeken gestopt.
Indertijd is de vader van EVA bij een brand omgekomen ...
Eva is ooit gevangen geweest door een geestesgestoorde persoon die en ook branden maakte en gestorven is
ooit is er een hele reeks geweest met een verkrachter die ook raar is beëindigd.
Een massale vlucht naar Zuid-Afrika waar zelfs een onderzoeksrechter aan mee deed en mee gevlucht is ...
Een grondbelegger die op zwier gaat met een Sofie en haar vermoord en ik weet niet meer of hij gestorven is of niet.
Dan het leuke verhaal met Femke
Nu het leuke verhaal met Guy en Raphaêl
Veroniek was aanvankelijk zwaar geestes gestoord (zus van Werner met één of ander probleem van kinderen). later wordt die normaal en hoeft ze plots geen medicijnen meer te nemen en nog later sterft zij een dood in de woestijn.
De daders werden opgepakt en daar stopt het.
Zo is er ook de regelmatige opkomst van anders-kleurigen ... Je kan hun aankomst zo voorspellen.
De laatste twee seizoenen de introducite van anders-geaardheid.
Man, man, man en we slikken dat allemaal zonder nadenken.
Heel duidelijk. Voor mij is de fun eraf en wordt het dringend tijd dat men ermee stopt. De vulpen is blijkbaar uitgeschreven. Perpetuum mobile
Met het vetgedrukt in de tekst ga ik dus volledig niet akkoord. Hoezo kun je de aankomst van anders-kleurigen (wat op zich al een beledigende term is , ma bon) zien aankomen ? Dat moet je mij toch eens uitleggen.
Hetzelfde met holebi's.
Thuis wilt normaal gezien een beeld weergeven van onze maatschappij. En de laatste keer dat ik checkte waren er wel degelijk holebi's en mensen met buitenlands roots in onze maatschappij.
Uw tekst slaat dus eigenlijk nergens op en wordt hierbij door mij als irrelevant beschouwd. BYE !
0 x
- Tomboy
- Poster rang 1

Misschien wilde mynameis eenmalig z'n ei kwijt om er daarna vol frisse tegenzin de rest van het seizoen weer tegenaan te kunnen.....Christel schreef:Eigenlijk vraag ik me vooral af wat hij/zij hiermee wilde bereiken.![]()
0 x