Poll van 23 tot 29 januari
-
Herbie
- Nog geen rang
- Matthi
- Administrator

- x 3
- x 2
Re: Poll van 23 tot 29 januari
Kleine bemerking: Personages spelen geen rol ... het zijn de acteurs die een rol vertolken.
0 x
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.
- Luc
- Poster rang 4

Puur op basis van acteren ? Geert Hunaerts dan. Hij zou een film ook aankunnen. Sally Jane, Vanya en Maarten zijn deftig voor een soap, maar niet voor het grote werk, vrees ik. En over die halve Hollander zwijg ik liever.
0 x
- Matthi
- Administrator

- x 3
- x 2
Axel en peter zijn de acteurs die je ook wel eens in andere series tegenkomt, de andere acteurs/actrices kom je bijna nergens anders tegen.
0 x
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Toch vind ik Robert de la Haye en Geert Hunaerts zeker niet bij de betere acteurs in Thuis horen. Smaken verschillen nou eenmaal hè? Of ze nu in films of andere series spelen, of niet...
In deze poll heb ik dus niet voor hen gekozen, en ook niet voor Sally-Jane Van Horenbeeck, die ik vroeger wel goed vond maar tegenwoordig behoorlijk vind overacteren.
Blijven over Vanya Wellens en Maarten Claeyssens, en dan heb ik toch maar voor Vanya gekozen. Maarten Claeyssens speelt zijn rol wel goed vind ik, maar dat doet hij nog maar vrij kort dus heel veel heeft hij nog niet laten zien (en 't is allemaal nogal eenzijdig ook). Vanya vind ik niet persé een van de beste actrices uit Thuis, maar wel beter dan de rest in dit rijtje.
In deze poll heb ik dus niet voor hen gekozen, en ook niet voor Sally-Jane Van Horenbeeck, die ik vroeger wel goed vond maar tegenwoordig behoorlijk vind overacteren.
Blijven over Vanya Wellens en Maarten Claeyssens, en dan heb ik toch maar voor Vanya gekozen. Maarten Claeyssens speelt zijn rol wel goed vind ik, maar dat doet hij nog maar vrij kort dus heel veel heeft hij nog niet laten zien (en 't is allemaal nogal eenzijdig ook). Vanya vind ik niet persé een van de beste actrices uit Thuis, maar wel beter dan de rest in dit rijtje.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Millie
- Poster rang 1

Ik heb ook voor Vanya gestemd, vind dat ze haar rol heel overtuigend en echt speelt.
0 x
- Kwast
- Poster rang 5

Ik vind Nancy echt heel goed. Stond niet in de lijst dus heb ik voor Peggy gekozen.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
-
Julius
- Nog geen rang
Volledig mee akkoord. Van de opgegeven acteurs is Geert Hunaerts met voorsprong de beste in zijn rol als Peter.Luc schreef:Puur op basis van acteren ? Geert Hunaerts dan. Hij zou een film ook aankunnen. Sally Jane, Vanya en Maarten zijn deftig voor een soap, maar niet voor het grote werk, vrees ik. En over die halve Hollander zwijg ik liever.
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 697
- x 532
Vind ik ook. Hij heeft een moeilijke rol. Ik denk dat het niet gemakkelijk is om zo'n saaie man te moeten spelen.
0 x
- Katinka
- Nog geen rang
-
lord F.
- Poster rang 5

Ja idd, heeft ook al bewezen dat hij heel diverse rollen aankan.Luc schreef:Puur op basis van acteren ? Geert Hunaerts dan. Hij zou een film ook aankunnen.
btw "Hij zou een film ook aankunnen" >> vergeten dat hij al de hoofdrol gespeeld heeft in een aantal bioscoopfilms zoals Alias, Crazy Love en Team Spirit?
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!