Leeg geschreven auteurs
-
mynameis
- Nog geen rang
Leeg geschreven auteurs
Het was al een tijdje eentonig, maar nu wordt het toch echt absolute eentonigheid en doorzichtigheid...
Er zijn gedurende de jaren heen al mmermaals join-ventures geweest tussen Luc en Frank. Nu weer, goed wetende dat door Frank Leontien en haar zoon is kunnen vluchten. Luc weet dat. Luc heeft ook nog een ontvoering van Franky op zijn kerfstok.
Nagenoeg ieder jaar is er toch een persoon dat sterft of toch bijna.
Met de regelmaat van de klok komt er een geestes-gestoord persoon in de reeks voor.
Ieder jaar zitten we opgescheept met een medisch mirakel. Suikerzieken die plots niet meer spuiten, controle moeten doen, alles kunnen eten, Getransplanteerden die geen medicatie kennen, noch op controle moeten gaan.
Nagenoeg de gehele cast heeft met de buur, overbuur in bed gezeten.
Het aantal zelfstandige zaken dat door de spelers is gestart en failliet is gegaan is enorm hoog. Alhoewel het niet eenvoudig is om een zaak administratief op te starten.
Daar waar indertijd Frank en medisch document moest hebben om te kunnen rijden met een taxi, is dit blijkbaar niet nodig voor anderen. Of dat consequent zijn staat niet meer in het order.
In bijna alle seizoenen lopen er enkel rond met moord of zelfmoordneigingen. Werner heeft een heel palmares motojummbs achter de kiezen ..
Gerechtelijke procedures zijn onbestaand en na een week zijn de vervolgingen of onderzoeken gestopt.
Indertijd is de vader van EVA bij een brand omgekomen ...
Eva is ooit gevangen geweest door een geestesgestoorde persoon die en ook branden maakte en gestorven is
ooit is er een hele reeks geweest met een verkrachter die ook raar is beëindigd.
Een massale vlucht naar Zuid-Afrika waar zelfs een onderzoeksrechter aan mee deed en mee gevlucht is ...
Een grondbelegger die op zwier gaat met een Sofie en haar vermoord en ik weet niet meer of hij gestorven is of niet.
Dan het leuke verhaal met Femke
Nu het leuke verhaal met Guy en Raphaêl
Veroniek was aanvankelijk zwaar geestes gestoord (zus van Werner met één of ander probleem van kinderen). later wordt die normaal en hoeft ze plots geen medicijnen meer te nemen en nog later sterft zij een dood in de woestijn.
De daders werden opgepakt en daar stopt het.
Zo is er ook de regelmatige opkomst van anders-kleurigen ... Je kan hun aankomst zo voorspellen.
De laatste twee seizoenen de introducite van anders-geaardheid.
Man, man, man en we slikken dat allemaal zonder nadenken.
Heel duidelijk. Voor mij is de fun eraf en wordt het dringend tijd dat men ermee stopt. De vulpen is blijkbaar uitgeschreven. Perpetuum mobile
Er zijn gedurende de jaren heen al mmermaals join-ventures geweest tussen Luc en Frank. Nu weer, goed wetende dat door Frank Leontien en haar zoon is kunnen vluchten. Luc weet dat. Luc heeft ook nog een ontvoering van Franky op zijn kerfstok.
Nagenoeg ieder jaar is er toch een persoon dat sterft of toch bijna.
Met de regelmaat van de klok komt er een geestes-gestoord persoon in de reeks voor.
Ieder jaar zitten we opgescheept met een medisch mirakel. Suikerzieken die plots niet meer spuiten, controle moeten doen, alles kunnen eten, Getransplanteerden die geen medicatie kennen, noch op controle moeten gaan.
Nagenoeg de gehele cast heeft met de buur, overbuur in bed gezeten.
Het aantal zelfstandige zaken dat door de spelers is gestart en failliet is gegaan is enorm hoog. Alhoewel het niet eenvoudig is om een zaak administratief op te starten.
Daar waar indertijd Frank en medisch document moest hebben om te kunnen rijden met een taxi, is dit blijkbaar niet nodig voor anderen. Of dat consequent zijn staat niet meer in het order.
In bijna alle seizoenen lopen er enkel rond met moord of zelfmoordneigingen. Werner heeft een heel palmares motojummbs achter de kiezen ..
Gerechtelijke procedures zijn onbestaand en na een week zijn de vervolgingen of onderzoeken gestopt.
Indertijd is de vader van EVA bij een brand omgekomen ...
Eva is ooit gevangen geweest door een geestesgestoorde persoon die en ook branden maakte en gestorven is
ooit is er een hele reeks geweest met een verkrachter die ook raar is beëindigd.
Een massale vlucht naar Zuid-Afrika waar zelfs een onderzoeksrechter aan mee deed en mee gevlucht is ...
Een grondbelegger die op zwier gaat met een Sofie en haar vermoord en ik weet niet meer of hij gestorven is of niet.
Dan het leuke verhaal met Femke
Nu het leuke verhaal met Guy en Raphaêl
Veroniek was aanvankelijk zwaar geestes gestoord (zus van Werner met één of ander probleem van kinderen). later wordt die normaal en hoeft ze plots geen medicijnen meer te nemen en nog later sterft zij een dood in de woestijn.
De daders werden opgepakt en daar stopt het.
Zo is er ook de regelmatige opkomst van anders-kleurigen ... Je kan hun aankomst zo voorspellen.
De laatste twee seizoenen de introducite van anders-geaardheid.
Man, man, man en we slikken dat allemaal zonder nadenken.
Heel duidelijk. Voor mij is de fun eraf en wordt het dringend tijd dat men ermee stopt. De vulpen is blijkbaar uitgeschreven. Perpetuum mobile
0 x
- Kwast
- Poster rang 5

Re: Leeg geschreven auteurs
Wat is er mis met anderskleurigen? Zo veel heb ik er bij Thuis nog niet gezien. Vind deze serie vrij blank. En verder, het is een serie, het is soap. Ik vind het nog wel meevallen betreft de vrijerij. Ja, er zijn erbij die de halve cast langsgaan maar zo extreem? Kijk eens naar GTST... wat jij hierboven schrijft is niet meer dan het begrip soap. Dat is wat de meesten willen zien anders had men dat allang anders gedaan. Als alles zou gaan volgens het boekje dan is er toch geen reet meer aan? Juist de overdrevenheid, juist dat alles wordt uitvergroot dat maakt de term soap. Als je het wilt gaan zien als iets realistisch dan kom je inderdaad van een koude kermis thuis.
Het is niet dat iemand die suikerziekte heeft en niet spuit op camera daarmee suikerziekte patient af is he. Ik denk dat je het allemaal veel te ingewikkeld maakt.
Het is niet dat iemand die suikerziekte heeft en niet spuit op camera daarmee suikerziekte patient af is he. Ik denk dat je het allemaal veel te ingewikkeld maakt.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
-
lord F.
- Poster rang 5

Er is dit seizoen zelf nog maar één dode gevallen. Het is niet zo dat er iedere week wel iemand afgeschoten wordt. 
Het is hier duidelijk iemand die al jaren verplicht wordt om naar Thuis te kijken.
Het is hier duidelijk iemand die al jaren verplicht wordt om naar Thuis te kijken.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- eddy en nancy
- Poster rang 3

- Contacteer:
Voor een deel heb je natuurlijk gelijk, maar probeer maar eens iets origineels te bedenken voor een dagelijkse soap hé ! Stel je voor dat iedereen er over denkt zoals jij, dan stopt de VRT er binnenkort misschien mee en waarover moeten wij dan zagen op het forum ?
Eddy
Eddy
0 x
Groetjes van Eddy, Nancy en Macho.
Viva Hércules !
http://www.bloggen.be/mobielehonden - (bijna) dagelijkse soap
Viva Hércules !
- Luc
- Poster rang 4

Goh, ik vergeet veel dingen die vroeger gebeurden en dat is niet altijd een nadeel
.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
mynameis schreef:Man, man, man en we slikken dat allemaal zonder nadenken.
Misschien wordt het gewoon dringend tijd om te stoppen met kijken, als je er zo'n hekel aan hebt? Bij mijn weten is het in elk geval niet verplicht om naar "Thuis" te kijken. Tenzij iemand thuis je onder schot houdt natuurlijk...
Ook ik vind sommige verhaallijnen de laatste tijd veel te ver gezocht of ronduit saai hoor, maar mocht ik er ooit zo'n hekel aan krijgen als jij, dan zou ik toch heel gemakkelijk voor de "korte pijn" (= de uit-knop) kiezen. Simpeler kan niet!
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Kwast
- Poster rang 5

Tjiek jij kijkt teveel televisieChristel schreef:Bij mijn weten is het in elk geval niet verplicht om naar "Thuis" te kijken. Tenzij iemand thuis je onder schot houdt natuurlijk...![]()
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Tsja, ben helemaal verpest door al die moorddadige Thuis-scenario's hè...Kwast schreef:Tjiek jij kijkt teveel televisieChristel schreef:Bij mijn weten is het in elk geval niet verplicht om naar "Thuis" te kijken. Tenzij iemand thuis je onder schot houdt natuurlijk...![]()
![]()
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 697
- x 532
Mynameis, het wordt tijd dat je stopt met kijken naar Thuis. Doe dat gewoon en laat ons erbuiten.
0 x
-
Ann+
- x 435
Hopelijk leest myameis je posting.... maar ik twijfel daaraan! Ze is duidelijk geen fan van Thuis!jessie V. schreef:Mynameis, het wordt tijd dat je stopt met kijken naar Thuis. Doe dat gewoon en laat ons erbuiten.
0 x
-
Rieka
- x 435
Misschien vind ze steun bij ons: 't kan toch goed doen te weten dat er nog mensen zijn die sakkeren op "Thuis" en toch tegen beter weten in maar blijven volgen, al dan niet dagelijks?!Ann+ schreef:Hopelijk leest myameis je posting.... maar ik twijfel daaraan! Ze is duidelijk geen fan van Thuis!jessie V. schreef:Mynameis, het wordt tijd dat je stopt met kijken naar Thuis. Doe dat gewoon en laat ons erbuiten.
't Is geen zever wat ze schreef, maar ja, je moet bepaalde zaken naast je neerleggen óf (kunnen) stoppen met kijken.
Dat laatste lukt mij eerlijk gezegd niet, "Thuis met een zak zout nemen en minder regelmatig kijken is makkelijker.
0 x
- Kwast
- Poster rang 5

Kijk als je echt inhoudelijk gaat kijken naar een tv-serie dan kom je 9 van de 10 keer onmeunig bedrogen uit. Als je er naar kijkt met het idee om je te amuseren en verder niet bij alles eindeloos gaat nadenken ach dat kan het best leuk zijn. Uiteraard zijn er dingen waarvan ook ik denk "Jaa jaa" maar goed ik neem ze met een strooiwagen vol zout want de gekke capriolen van Nancy maken weer heel veel goed.
Ik kijk bewust niet naar Moordvrouw omdat mij dat dusdanig irriteert dat ik nog net niet schuimbekkend van woede een pak melk baar de buis smijt. In dat geval heb je er geen plezier aan en kan je er maar beter niet naar kijken. [ of geen melk meer kopen]
Ik kijk bewust niet naar Moordvrouw omdat mij dat dusdanig irriteert dat ik nog net niet schuimbekkend van woede een pak melk baar de buis smijt. In dat geval heb je er geen plezier aan en kan je er maar beter niet naar kijken. [ of geen melk meer kopen]
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

en ze/hij is duidelijk ook geen fan van allochtonen en holebi's.Ann+ schreef:Hopelijk leest myameis je posting.... maar ik twijfel daaraan! Ze is duidelijk geen fan van Thuis!jessie V. schreef:Mynameis, het wordt tijd dat je stopt met kijken naar Thuis. Doe dat gewoon en laat ons erbuiten.
voor een eerste postje op dit forum kan dat wel tellen.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
Ann+
- x 435
en meteen ook het laatste?lord F. schreef: en ze/hij is duidelijk ook geen fan van allochtonen en holebi's.
voor een eerste postje op dit forum kan dat wel tellen.
ik ben echt benieuwd of ze nog een keertje komt kijken naar de reacties op haar posting???
0 x
- eddy en nancy
- Poster rang 3

- Contacteer:
Hij of zij heeft toch gewoon zijn/haar mening verkondigd, daar is toch niets mis mee ?
Eddy
Eddy
0 x
Groetjes van Eddy, Nancy en Macho.
Viva Hércules !
Viva Hércules !