Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Ik volg volledig Ganja. Hij kende haar. Ik vond het wel vreemd dat Luc niet doorhad dat het een prostituee was. Zelf wij hadden het direct door. Ik denk niet dat Eddy "bekeerd" is en ik vraag me af of hij niet negatief zal reageren als hij hoort dat Franky samen is met Tibo.
Van alle verhaallijnen die men kon verzinnen is dit wel de belachelijkste. Erectiestoornissen. Kan zijn dat dit een veelvoorkomend probleem is onder mannen van die leeftijd maar in Thuis zie het toch liever niet aan bod komen.
Omega schreef:Van alle verhaallijnen die men kon verzinnen is dit wel de belachelijkste. Erectiestoornissen. Kan zijn dat dit een veelvoorkomend probleem is onder mannen van die leeftijd maar in Thuis zie het toch liever niet aan bod komen.
Ze kaarten voor de rest wel alles aan : incest, drugs, prostitutie, holebi's, adoptie, islam, illegalen, criminaliteit, (zelf)moord, dus waarom dit niet ?
Ik vermoed dat Eddy's erectieproblemen rap opgelost zijn als Nancy's buurvrouw helpt. Maar dan is t kot wel te klein natuurlijk.
Wat is er mis met het onderwerp erectiestoornis? Het is iets dat redelijk vaak voor komt. Ik vind dat men het in Thuis nog netjes aan de kaak stelt. Het is namelijk iets wat toch vaak gebeurd en waar men zich vaak over schaamt. Juist door het op deze manier aan de kaak te stellen kan het maar zo zijn dat er al wat minder mensen zijn die zich schamen. Misschien komt het ook wel omdat ik vrij open ben opgevoed maar ik vind het juist wel een goede zaak om zaken die moeilijk liggen of die in de taboe-sector horen op deze manier naar voren te halen. Zeg nu zelf, heel dat homo gedoe... ligt ook gevoelig voor heel veel mensen. Ook hier in Nederland. Als je daar op deze manier op in gaat vind ik dat juist goed! Zo lang ze niet met beelden bewijs der gekookte spaghetti komen vind ik het best te verdragen.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
Ik vind erectiestoornissen helemaal geen taboe-onderwerp, net zo min als incest-zelfmoord-drugs-abortus enz moet dat allemaal aan bod kunnen komen.
En wat Eddy betreft, hij lijkt nu een beetje meer op zijn andere rol : de sullige Van Deun in Witse, maar ik heb een sterk vermoeden dat dat niet lang meer zal duren.