HUH???moat schreef:Tibo en bram zulle waarscheinelijk nooit ech goe overeenkomen. Hoewel ze veel op elkander gelijke, vinnek.
Tibo Timmermans (Maxime De Winne)
-
- x 435
Re: Tibo Timmermans (Maxime De Winne)
0 x
- Luc
- Poster rang 4
Tibo en Bram... dat ze goed op elkaar lijken... als 2 druppels water zelfs, zou ik zeggen. Heb ook enorm moeilijkheden om ze uit elkaar te halenRieka schreef:HUH???moat schreef:Tibo en bram zulle waarscheinelijk nooit ech goe overeenkomen. Hoewel ze veel op elkander gelijke, vinnek.

0 x
-
- Nog geen rang
Huh?? Nie uiterlijk he maar de manier waar op ze franki inpakkeLuc schreef:Tibo en Bram... dat ze goed op elkaar lijken... als 2 druppels water zelfs, zou ik zeggen. Heb ook enorm moeilijkheden om ze uit elkaar te halenRieka schreef:HUH???moat schreef:Tibo en bram zulle waarscheinelijk nooit ech goe overeenkomen. Hoewel ze veel op elkander gelijke, vinnek.![]()
.
0 x
-
- Poster rang 5
met kadopapier?moat schreef:Huh?? Nie uiterlijk he maar de manier waar op ze franki inpakkeLuc schreef:Tibo en Bram... dat ze goed op elkaar lijken... als 2 druppels water zelfs, zou ik zeggen. Heb ook enorm moeilijkheden om ze uit elkaar te halenRieka schreef:HUH???moat schreef:Tibo en bram zulle waarscheinelijk nooit ech goe overeenkomen. Hoewel ze veel op elkander gelijke, vinnek.![]()
.

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Kwast
- Poster rang 5
Nou... ze hebben allebei wel de neus in het midden van het gezicht.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
- Luc
- Poster rang 4
Ze spreken allebei met een min of meer Gents accent, bij Bram is het wel iets duidelijker
.

0 x
- smurfin
- Poster rang 2
- Luc
- Poster rang 4
t is te zien bij wie. Eddy spreekt ook met Gents accentsmurfin schreef:Ja, en ik vind da een enorm sexy accent.

0 x
-
- Nog geen rang
Jullie een gedacht wie ellen en jana zijn. Zou het zijn mama en niet gekende zus zijn?
0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Ik denk het ! Al toont de 'ma' ms wat jong om zijn moeder te zijn.
0 x
- Luc
- Poster rang 4
- smurfin
- Poster rang 2
Om zijn ma te zijn ziet ze er idd wat jong uit. Maar het zou kunnen. Al dacht ik dat Tibo uit een 'normaal' gezin kwam.
0 x
- doken18
- Poster rang 2
Jana is dus blijkbaar toch de dochter van Tibo.
Volgens mij hebben ze geen relatie gehad maar heeft hij haar gewoon zwanger gemaakt. Ik heb dat nog eens gehoord: een vrouw heeft geen relatie, maar wil wel een kind. Ze ziet het niet zitten om via een spermabank zwanger te raken want dan kent ze de vader niet. Als je dan een homoseksuele vriend hebt die je wil helpen is de keuze snel gemaakt vermoed ik.
Voor alle duidelijkheid: voor mij zou het niet zijn
Volgens mij hebben ze geen relatie gehad maar heeft hij haar gewoon zwanger gemaakt. Ik heb dat nog eens gehoord: een vrouw heeft geen relatie, maar wil wel een kind. Ze ziet het niet zitten om via een spermabank zwanger te raken want dan kent ze de vader niet. Als je dan een homoseksuele vriend hebt die je wil helpen is de keuze snel gemaakt vermoed ik.

0 x
Fanpagina Myriam Bronzwaar: https://www.facebook.com/MyriamBronzwaarFansite
Fanpagina Joy Anna Thielemans: https://www.facebook.com/pages/De-Joyer ... ef=tn_tnmn
Fanpagina Joy Anna Thielemans: https://www.facebook.com/pages/De-Joyer ... ef=tn_tnmn
-
- x 435
Voor mij ook niet, maar ik vind het wel een leuke "oplossing".doken18 schreef:Jana is dus blijkbaar toch de dochter van Tibo.
Denk dat het beter is dat je de vader(en zijn karakter ed) kent.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567