Maarten Claeyssens

Ann+
x 435

Maarten Claeyssens

Bericht door Ann+ »

Ik was net nog eens op Wikipedia onder het artikel "thuis-soap" aan het lezen en merkte dat van alle mensen die nu de hoofdcast van Thuis vormen, Maarten de enige is, die geen eigen Wikipedia-pagina heeft. Zijn personage (Rafael ) heeft er wel één.
Is er zo weinig bekend van die auteur? Of vindt niemand hem de moeite om iets over te schrijven? Speelt hij buiten Thuis dan nergens anders in mee?
Ik kan me niet herinneren dat ik Maarten al ergens heb zien spelen... maar ja , ik ga ook zelden of nooit naar theater of zo.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Maarten Claeyssens

Bericht door lord F. »

Niks houdt je tegen om zelf een Wikipedia-pagina aan te maken voor Maarten. :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1678
x 2597

Bericht door satine »

Op IMDB heeft hij wel een eigen pagina: http://www.imdb.com/name/nm0165639/

Ik vond hem niet leuk in Sara, niet in David en niet in Ben X - de andere programma's waar hij in meespeelde zijn niet mijn ding.
Misschien zijn er wel meer mensen die hem maar zozo vinden? :denk:
0 x
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

Ca va maar niet top. Er is hier op het forum een artikel met hem, daar kun je mss wat uithalen. Ik heb niks tegen Maarten, maar ik hoop dat "Rafael" binnenkort terug het zonnige Spanje opzoekt. Ik had al gehoopt eigenlijk dat hij met die koude wintermaanden al was vertrokken, hoe houdt iemand het hier zo lang uit in die koude als je Spanje gewoon bent :lol: :lol: ?
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1002
x 585

Bericht door martha »

Ik kende hem vroeger enkel en alleen van Sara, dat momenteel herhaald wordt op VTM iedere namiddag (en ik beken : het wordt opgenomen en we genieten terug van het personage Sara); Maarten speelt daar ook een rol in, als vakbondsafgevaardigde en alhoewel zijn personage geen slechterik is vind ik zijn acteerprestatie maar zo en zo; dat langzaam praten (zeggen nederlanders niet lijzig ?) stoort me net zoals in Thuis.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

martha schreef:dat langzaam praten (zeggen nederlanders niet lijzig ?) stoort me net zoals in Thuis.
Dat klopt. ;)
En zelf heb ik geen vergelijkingsmateriaal wat betreft zijn acteerprestaties, maar als Rafael ben ik hem zo beu als koude pap. Ik moet daar wel eerlijk bijzeggen dat de verschrikkelijk lange duur van de verhaallijn en het (onwaarschijnlijke) gedrag van Peter en Femke daarbij ook een grote rol spelen...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
eddy en nancy
Poster rang 3
Poster rang 3
Contacteer:

Bericht door eddy en nancy »

Luc schreef:Ca va maar niet top. Er is hier op het forum een artikel met hem, daar kun je mss wat uithalen. Ik heb niks tegen Maarten, maar ik hoop dat "Rafael" binnenkort terug het zonnige Spanje opzoekt. Ik had al gehoopt eigenlijk dat hij met die koude wintermaanden al was vertrokken, hoe houdt iemand het hier zo lang uit in die koude als je Spanje gewoon bent :lol: :lol: ?
Komt niks van in huis, de grens wordt gesloten ! :razz:
0 x
Groetjes van Eddy, Nancy en Macho.

Viva Hércules !

http://www.bloggen.be/mobielehonden - (bijna) dagelijkse soap
Matthi
Administrator
Administrator
x 3
x 2

Bericht door Matthi »

Hij speelde ook een gastrolletje in code 37 ... zou dat toeval zijn ?
0 x
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.
maartenishot
Nog geen rang

Bericht door maartenishot »

Persoonlijk vindt ik Maarten net een echte Hottie ............; :romance-kisscheek:
0 x
Ann+
x 435

Bericht door Ann+ »

wat is een Hottie??
0 x
maartenishot
Nog geen rang

Bericht door maartenishot »

Een hottie is een knappe, aantrekkelijke, sensuele persoon
0 x
eddy en nancy
Poster rang 3
Poster rang 3
Contacteer:

Bericht door eddy en nancy »

Iedereen zijn goesting. Hij ziet er niet slecht uit, maar in Thuis zie ik hem toch niet meteen als een aantrekkelijke man maar gewoon als een gestoorde manipulator.

Eddy
0 x
Groetjes van Eddy, Nancy en Macho.

Viva Hércules !

http://www.bloggen.be/mobielehonden - (bijna) dagelijkse soap
fan_van_marianne
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door fan_van_marianne »

Weg ermee :wave: (uit de serie dan)
0 x
Intelligentie krijgt men mee, wijsheid moet men leren...
smurfin
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door smurfin »

Idd. Ik vind hem er ook niet slecht uitzien, maar in thuis speelt hij een vervelende rol. Ik vind dat hij die rol overigens wel goed speelt.
0 x
Sandertje
Poster rang 1
Poster rang 1
x 15

Bericht door Sandertje »

Maarten is een goed acteur, die de rol van Rafael erg goed speelt. Daar erger ik me niet aan; Maar het feit dat Rafael zo éénzijdig geschreven word ergert me. Bipolaire stoornis maakt van niemand een psychopaat. Maar goed, slechteriken zijn er nodig en er is duidelijk wel wat meer met hem mis. Wat me vooral niet zo blij maakt is dat hij van Femke een ergerlijk personage maakt. Alles wat Femke sympathie geeft: haar koppigheid en wil om ondanks alle tegenslagen nooit op te geven wordt door Rafael teniet gedaan. Femke zien ingepakt en gemanipuleerd worden is zo tegen de kern van haar personage.

Voor mij moet Rafael niet weg, maar hij moet minder manipuleren. Dat is oké voor een maandje of twee drie, niet voor bijna een volledig seizoen.
0 x
Gesloten