Lord F. bedoelt de film van Stanley Kubrick uit 1960 met Kirk Douglas
heeft eigenlijk niks met de serie te doen, behalve dat daarin ook het verhaal van Spartacus wordt verteld - maar dan geromantiseerd op zijn jaren '60
wat niet wil zeggen dat het slecht is!
alma schreef:Lord F. bedoelt de film van Stanley Kubrick uit 1960 met Kirk Douglas
heeft eigenlijk niks met de serie te doen, behalve dat daarin ook het verhaal van Spartacus wordt verteld - maar dan geromantiseerd op zijn jaren '60
wat niet wil zeggen dat het slecht is!
en het tweede deel van de film wordt wellicht het tweede seizoen van de serie.
Seizoen 2 is al paar weken van start. 3 afleveringen zijn er ondertussen uit. En het is de moeite ! Vind het tot nu toe zeer sterke afleveringen. En de acteur die Spartacus speelt , die de vorige vervangt , deed het in mijn ogen ook zeer goed.
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.
Ik kan enkel aflevering 2 met NL ondertitels vinden op het internet, helaas vind ik aflevering 1 niet
0 x
Ondertussen alle afleveringen gevonden van seizoen 2 ... kan ik die in de vakantie eens zien
0 x