Lynn Courtois (Abigail Abraham)
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Re: Lynn Courtois (Abigail Abraham)
Voor alle duidelijkheid: ik bedoelde dit vooral 'in het algemeen' - ik was niet geshockeerd door de opmerking van Tom op zich, eerlijk gezegd...
0 x
- Sasha
- Poster rang 1
Het ging mij niet echt om het feit dat Tom uit een 'hoger' milieu kwam dan Bram , als je het zo mag noemen.
Zo een opmerkingen vind ik in het algemeen niet nodig , maakt niet uit van wie ze komen. De meeste mensen zullen dat wel grappig of onschuldig vinden , maar ik kan je vertellen dat de meeste mensen met een donkerdere huidskleur daar meestal niet om kunnen lachen. Maar ja , het zal allemaal wel niet zo kwaad bedoeld zijn.
En dat Bram haar een hoer enzo noemde sloeg voor mij ook op iets helemaal anders dan die opmerking van Tom. Hij noemde haar die namen omdat ze hem bedrogen had , zo zou hij een blank lief waarschijnlijk ook genoemd hebben.

Zo een opmerkingen vind ik in het algemeen niet nodig , maakt niet uit van wie ze komen. De meeste mensen zullen dat wel grappig of onschuldig vinden , maar ik kan je vertellen dat de meeste mensen met een donkerdere huidskleur daar meestal niet om kunnen lachen. Maar ja , het zal allemaal wel niet zo kwaad bedoeld zijn.

En dat Bram haar een hoer enzo noemde sloeg voor mij ook op iets helemaal anders dan die opmerking van Tom. Hij noemde haar die namen omdat ze hem bedrogen had , zo zou hij een blank lief waarschijnlijk ook genoemd hebben.

0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Maar een vrouw die een slippertje maakt is toch ook geen hoer?
Ik vind dat woord even kwetsend als de opmerking van Tom over Lynn eigenlijk.
Zelfs al heeft ze geprobeerd met Jens te flirten, wat Bram nog niet weet...
Waarmee we terug komen op het feit dat een meisje/vrouw soms veel te snel een slet genoemd wordt, terwijl het voor een jongen/man het eerder 'viriel' gevonden wordt als hij vreemd gaat, want 'een man is een jager...'
Maar dit volledig offtopic natuurlijk
Ben benieuwd of we Lynn nog te zien gaan krijgen, ik mis haar vrolijke onbezorgdheid wel, ook al is die blijkbaar (soms) gespeeld, of probeert ze er andere dingen mee te verbergen/vergeten.
Zou het jammer vinden als dit personage zomaar zou wegvallen, want daar zijn toch wel een paar mooie verhaallijnen rond te schrijven denk ik.
Iets zonder baby's en halfbroers en zo...
Waarmee we terug komen op het feit dat een meisje/vrouw soms veel te snel een slet genoemd wordt, terwijl het voor een jongen/man het eerder 'viriel' gevonden wordt als hij vreemd gaat, want 'een man is een jager...'
Maar dit volledig offtopic natuurlijk

Ben benieuwd of we Lynn nog te zien gaan krijgen, ik mis haar vrolijke onbezorgdheid wel, ook al is die blijkbaar (soms) gespeeld, of probeert ze er andere dingen mee te verbergen/vergeten.
Zou het jammer vinden als dit personage zomaar zou wegvallen, want daar zijn toch wel een paar mooie verhaallijnen rond te schrijven denk ik.
Iets zonder baby's en halfbroers en zo...

0 x
-
- Poster rang 1
Goh, ik denk dat het wel logisch is dat Bram haar uit koleire hoer noemde zenne. Het zal hem toen ook duidelijk zijn geworden dat wat Tibo zei waar is. Dus snap ik die uitspraak, zonder dat er zelfs een onderscheid man-vrouw wordt gemaakt. Bedrogen is altijd bedrogen he.
0 x
-
- Poster rang 5
Hangt af van de situatie natuurlijk.satine schreef:Maar een vrouw die een slippertje maakt is toch ook geen hoer?

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Sasha
- Poster rang 1
Inderdaad. Ik keur ook helemaal niet goed dat Bram haar een hoer noemde , want dat is ze in mijn eigen ook helemaal niet. Het is niet omdat een meisje met meerdere jongens slaapt dat ze een hoer is , ook al bedriegt ze haar lief. Schoon is het niet , en eerlijk ook niet. Maar de term 'hoer' zou ik niet op haar plakken. Ik bedoel gewoon dat ik wel een beetje snap waarom Bram dat zei : omdat hij namelijk gekwetst was en zeer kwaad omdat ze hem had bedrogen. 
Ik hoop ook dat we haar nog terug zijn. Maar ik heb zo een gevoel van wel. Ben benieuwd.

Ik hoop ook dat we haar nog terug zijn. Maar ik heb zo een gevoel van wel. Ben benieuwd.

0 x
- fan_van_marianne
- Poster rang 2
Ik denk ook dat we ze nog zullen zien!!
0 x
Intelligentie krijgt men mee, wijsheid moet men leren...
-
- Poster rang 5
Moeten we haar nu een hoer of een slet noemen?Sasha schreef:Inderdaad. Ik keur ook helemaal niet goed dat Bram haar een hoer noemde , want dat is ze in mijn eigen ook helemaal niet. Het is niet omdat een meisje met meerdere jongens slaapt dat ze een hoer is , ook al bedriegt ze haar lief. Schoon is het niet , en eerlijk ook niet. Maar de term 'hoer' zou ik niet op haar plakken. Ik bedoel gewoon dat ik wel een beetje snap waarom Bram dat zei : omdat hij namelijk gekwetst was en zeer kwaad omdat ze hem had bedrogen.

Vind het wel grappig dat er hier zo gefilosofeerd wordt over die uitlatingen van Bram.

0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
-
- Poster rang 5
En ik ben blij dat ze weer zal meedoen. 
Had toch niet verwacht dat ze daar ging solliciteren, maar het was ook de enige manier om haar nog te laten rondlopen in Thuis.
Benieuwd wat Tom z'n reactie zal zijn als hij ontdekt wie Peter aangenomen heeft.

Had toch niet verwacht dat ze daar ging solliciteren, maar het was ook de enige manier om haar nog te laten rondlopen in Thuis.

Benieuwd wat Tom z'n reactie zal zijn als hij ontdekt wie Peter aangenomen heeft.
0 x
- Kwast
- Poster rang 5
Ik geloof er geen bal van dat ze om de argumenten die zij gaf daar wil werken. 

0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
- Luc
- Poster rang 4
- Kwast
- Poster rang 5
Uiteraard, en dan gaat het niet over ervaring tussen de lakens want als we Bram mogen geloven zit het daarmee wel goed. 

0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
- Tomboy
- Poster rang 1
En ze is inmiddels al een beetje 'ingewerkt'....Luc schreef:Dat meisje wil gewoon "ervaring" opdoen.
0 x
- Sasha
- Poster rang 1