Zou ook wel raar zijn dat het hem niet veranderd heeft.
Eddy Van Notegem (Daan Hugaert)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
lord F.
- Poster rang 5

Re: Eddy Van Notegem (Daan Hugaert)
Ik vind het anders wel interessant om te weten te komen wat er daar allemaal gebeurt is in Wit-Rusland. 
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Inderdaad, zoiets gaat hoe dan ook niet in de koude kleren zitten! Ook ik ben benieuwd 
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Tomboy
- Poster rang 1

Ik vind dat Daan Hugaert het heel goed speelt
ik geloof meteen dat Eddy iets ingrijpends heeft meegemaakt in Wit-Rusland. Ik vind Eddy er ook echt slecht uitzien, goeie visagie of Daan heeft een paar nachtjes slaap overgeslagen....
0 x
- Kwast
- Poster rang 5

Of heeft gewoon 3 maanden elke dag bij de Mac Drek gegeten.
Ben heel benieuwd wat er in Wit Rusland voor iets vreselijks is gebeurd. Misschien heeft hij wel meegemaakt hoe mede gevangen het lootje hebben gelegd?
Ben heel benieuwd wat er in Wit Rusland voor iets vreselijks is gebeurd. Misschien heeft hij wel meegemaakt hoe mede gevangen het lootje hebben gelegd?
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
-
lord F.
- Poster rang 5

Ik zou haast beginnen denken dat Eddy in de gevangenis in Wit-Rusland ontdekt heeft dat hij voor de venten is. 
0 x
- Kwast
- Poster rang 5

Ik denk niet dat dit het geval is. Hij ziet Nancy echt nog wel graag. Ik denk dat hij aldaar vreselijke beelden heeft gezien. Wat dit precies inhoudt krijgen we nog wel te zien, of niet.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
-
lord F.
- Poster rang 5

Het kan zijn hé >> hij heeft 2 jaar enkel maar venten gezien. En mss ziet hij Nancy wel nog graag, maar het is toch duidelijk dat hij niet staat te springen om de romanticus uit te hangen. Of hij heeft een aantal (seksuele) vernederingen moeten ondergaan (het soort van zaken dat je vroeger in Prison Break wel eens zag).
Waarom hij nu geheelonthouder is is me ook nog een raadsel. Heb anderzijds wel onthouden dat dat hoertje Eddy precies wel kende.
Waarom hij nu geheelonthouder is is me ook nog een raadsel. Heb anderzijds wel onthouden dat dat hoertje Eddy precies wel kende.
0 x
- eddy en nancy
- Poster rang 3

- Contacteer:
Den Eddy die geen goesting heeft en geen appelsappekes drinkt, hoe lang kan dat nog duren ?
Eddy
Eddy
0 x
Groetjes van Eddy, Nancy en Macho.
Viva Hércules !
http://www.bloggen.be/mobielehonden - (bijna) dagelijkse soap
Viva Hércules !
http://www.bloggen.be/mobielehonden - (bijna) dagelijkse soap
-
Wallanderjunior
- x 435
Luc heeft aan de barman gevraagd om nog een appelsapke te geven "aan Eddy"; ik denk dat dat hoerke gewoon die naam goed opgevangen heeft, volgens mij kent ze hem helemaal nietlord F. schreef:Het kan zijn hé >> hij heeft 2 jaar enkel maar venten gezien. En mss ziet hij Nancy wel nog graag, maar het is toch duidelijk dat hij niet staat te springen om de romanticus uit te hangen. Of hij heeft een aantal (seksuele) vernederingen moeten ondergaan (het soort van zaken dat je vroeger in Prison Break wel eens zag).
Eddy is wel bijna onherkenbaar geworden na zijn "gevangenisavontuur", zou hij niet in therapie moeten gaan?
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2572
Jaja, van alleen mannen te zien word je homo - hij kan ook besmet zijn door een andere homo he!lord F. schreef:Het kan zijn hé >> hij heeft 2 jaar enkel maar venten gezien.
0 x
-
Ann+
- x 435
Als Eddy blijft zoals hij nu is, wordt er wel een spreekwoord ontkracht , want er wordt gezegd: "Een oude vos verliest wel zijn haren, maar niet zijn streken"... dus ik denk dat hij nog wel terug zal veranderen!
Maar wanneer dat gaat zijn????
Maar wanneer dat gaat zijn????
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

ok ja, we keren terug naar de Prison Break-theorie.satine schreef:Jaja, van alleen mannen te zien word je homo - hij kan ook besmet zijn door een andere homo he!lord F. schreef:Het kan zijn hé >> hij heeft 2 jaar enkel maar venten gezien.![]()
![]()
![]()
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2572
Ach, hoorde hier op het werk deze ochtend nog iemand vol overtuiging zeggen dat homoseksualiteit een keuze is.
Dus, de wonderen zijn de wereld nog niet uit...
en dan nu
Dus, de wonderen zijn de wereld nog niet uit...
en dan nu
0 x
- Ganja
- Poster rang 3

lord F. schreef:Heb anderzijds wel onthouden dat dat hoertje Eddy precies wel kende.
Eddy kende het hoertje. Waarom draaide hij anders zijn hoofd weg en hield hij zelfs even zijn hand voor zijn kop?Wallanderjunior schreef: ik denk dat dat hoerke gewoon die naam goed opgevangen heeft, volgens mij kent ze hem helemaal niet![]()
0 x
- fan_van_marianne
- Poster rang 2

Wie weet heeft den Eddy es bij haar geweest in een ver verleden 
0 x
Intelligentie krijgt men mee, wijsheid moet men leren...