Marianne Bastiaens (Leah Thys)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
- Poster rang 5
- x 691
- x 532
-
- x 435
Re: Marianne Bastiaens (Leah Thys)
Als je hoort dat iemand waar je jarenlang bevriend mee was terug kanker krijgt kan ik me de reactie van Marianne wel voorstellen.Christel schreef:Ergens begrijp ik niet zo goed waar die ommezwaai van Marianne nu ineens vandaan komt,
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Dat begrijp ik ook helemaal hoor, maar het is niet alleen dat hè? Haar excuses aan Mayra, hoe ze keek bij de uitleg van Nancy toen die vertelde dat Eddy raar doet: het zijn allemaal heel menselijke trekjes die Marianne voorheen wel altijd had, maar die de laatste tijd (te) vaak ontbraken.Omega schreef:Als je hoort dat iemand waar je jarenlang bevriend mee was terug kanker krijgt kan ik me de reactie van Marianne wel voorstellen.Christel schreef:Ergens begrijp ik niet zo goed waar die ommezwaai van Marianne nu ineens vandaan komt,

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- x 435
-
- Poster rang 1
- x 15
Tja, misschien is de terugkeer van Jenny's kanker een wake-up call voor haar. Word ze herinnerd aan het feit dat het leven kort is en dat ze haar beste vriendin kan kwijt raken zonder het ooit terug goed met haar te maken en is dat de hoofdreden van haar ommezwaai.
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Ook voordat ze dat van Jenny wist, begon ze al te veranderen. Toen ze mee naar de herdenking van Eddy ging bijvoorbeeld, en daar de "koffietafel" mee klaar zette zonder botte opmerkingen tegen Rosa en Jenny. 
Ze hebben haar een hele tijd simpelweg als "het kreng" neergezet, terwijl Marianne het juist van die kleine nuances moet hebben vind ik. Maar goed, gelukkig komt daar nu eindelijk weer wat verandering in.

Ze hebben haar een hele tijd simpelweg als "het kreng" neergezet, terwijl Marianne het juist van die kleine nuances moet hebben vind ik. Maar goed, gelukkig komt daar nu eindelijk weer wat verandering in.

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- x 435
Marianne heeft weinig vriendinnen, ik heb nooit begrepen waarop ze haar vriendschap met Jenny voor onbenulligheden op het spel gezet heeft
ze kan nu maar haar uiterste best doen om die vriendschap te redden

ze kan nu maar haar uiterste best doen om die vriendschap te redden
0 x
- Tomboy
- Poster rang 1
Misschien dat ze buiten de drie en een halve minuut dat ze in beeld is in een aflevering een hele grote vriendinnenkring heeft.... 

0 x
-
- x 435
dat moeten dan ongetwijfeld allemaal leden zijn van een "belangrijke-madammen-vereniging"Tomboy schreef:Misschien dat ze buiten de drie en een halve minuut dat ze in beeld is in een aflevering een hele grote vriendinnenkring heeft....

0 x
- eddy en nancy
- Poster rang 3
- Contacteer:
Het gebeurt wel vaker dat door een zware ziekte of een overlijden ruzies opzij gezet worden. Dus eindelijk nog eens een geloofwaardig verhaaltje.
Eddy
Eddy
0 x
Groetjes van Eddy, Nancy en Macho.
Viva Hércules !
http://www.bloggen.be/mobielehonden - (bijna) dagelijkse soap
Viva Hércules !
http://www.bloggen.be/mobielehonden - (bijna) dagelijkse soap
- Kwast
- Poster rang 5
Ik vond anders het stuk dat Frank en Waldek bier zaten te drinken ook zeer geloofwaardig.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
- Kimmeke
- Poster rang 4
- x 1
Klopt helemaal. Maar als je ziek bent weet je pas echt wie je vrienden zijn heb het zelf ondervonden toen mama 14 jaar geleden borstkanker had en geloof mij het kan soms dik tegen valleneddy en nancy schreef:Het gebeurt wel vaker dat door een zware ziekte of een overlijden ruzies opzij gezet worden. Dus eindelijk nog eens een geloofwaardig verhaaltje.
Eddy

In ieder geval een heel mooi gebaar van Marianne

0 x
-
- x 435
hopelijk kan ze haar ruzie met Jenny bijleggen, als ze daarin slagen worden ze ongetwijfeld ook beter en aangenamer gezelschap voor anderen, ik vind ze de laatste tijd allebei nogal verzuurd 

0 x
- fan_van_marianne
- Poster rang 2
Jammer dat Jenny zo reageerde op Marianne.
Ik denk echt dat Marianne oprecht is nu.
Ik denk echt dat Marianne oprecht is nu.
0 x
Intelligentie krijgt men mee, wijsheid moet men leren...
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Ik dacht ook wel dat Marianne oprecht was en dat het haar niet om Robin te doen was, maar ik snap wel waarom Jenny zo denkt, Marianne heeft al andere stoten gedaan ...
0 x