Maar ik moet wel zeggen dat ik haar een leuk personage vindt , natuurlijk is wat ze doet niet mooi en ik praat het ook niet goed. Maar vind haar personage wel leuk eigenlijk. En de actrice speelt ze ook goed vind ik.
En ik dacht: 'oei, ze is wel heel wanhopig...'Tomboy schreef:Ik vond Lynn overigens geraffineerder overkomen dan Tom, dat leek wel zo'n eeuwige vrijgezel die er door z'n moeder op uit is gestuurd eens een leuke meid te vinden. En dat heeft ie....lucky Lynn...
Mijn gedacht!Kwast schreef:Pardon!!! Mensen met een laag zelfbeeld gaan heus niet met Jan en Alleman naar bed! Uitzonderingen daargelaten. Een laag zelfbeeld kan leiden tot bijzonder gedrag maar dat hoeft niet zo te zijn. Er zijn talrijke mensen met een laag zelfbeeld die min of meer een soort van muurbloempje zijn. Vind het te simpel geredeneerd dat Lynn dit doet om wille van een negatief zelfbeeld.
Overigens denk ik dat Lynn er alles aan doet om haar ouders te pakken. Ze zet zich af tegen haar ouders. Ze wil pakken wat ze pakken kan. Wat ze doet keur ik niet goed en ik zal niet schrijven hoe ik dit daadwerkelijk noem.
Hij heeft anders toch geen duidelijk antwoord gekregen...eddy en nancy schreef:Zij probeert inderdaad alles en iedereen mee te pakken. En Tom is slim genoeg om haar leeftijd te vragen ...
En wat alle andere mannen ook mogen beweren, er zijn er weinig die zo'n aanbod zouden afslaan. Het grote probleem is dat je in het werkelijke leven niet zo vaak de gelegenheid krijgt zonder lastige getuigen in de buurt![]()
Hij kreeg inderdaad geen duidelijk antwoord. Maar hij zal ook wel gedacht hebben dat als ze oud genoeg is om rechten te studeren (daarom was ze toch op dat balie feestje , niet ? ) zal ze ook wel oud genoeg zijn om seks te hebben.satine schreef:Hij heeft anders toch geen duidelijk antwoord gekregen...eddy en nancy schreef:Zij probeert inderdaad alles en inderdaad mee te pakken. En Tom is slim genoeg om haar leeftijd te vragen ...
En wat alle andere mannen ook mogen beweren, er zijn er weinig die zo'n aanbod zouden afslaan. Het grote probleem is dat je in het werkelijke leven niet zo vaak de gelegenheid krijgt zonder lastige getuigen in de buurt![]()
En toch zou niet elke man direct 'ja' zeggen - niet iedereen valt op donkere types en sommige mannen voelen toch van op kilometers afstand aan dat een meisje als Lynn vroeg of laat gegarandeerd voor problemen zorgt.
Kortom, die hebben hun ene hersencel af en toe onder controle.