Marianne Bastiaens (Leah Thys)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
fan_van_marianne
Poster rang 2
Poster rang 2

Re: Marianne Bastiaens (Leah Thys)

Bericht door fan_van_marianne »

Kwast schreef:Ze acteert althans wel heel erg goed. Lea Thys
Volmondig mee eens!!!!!
0 x
Intelligentie krijgt men mee, wijsheid moet men leren...
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Het personage werkt soms heel erg op mijn nerven maar verder vind ik haar wel super! :lol:
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
Tomboy
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Tomboy »

Ze geeft wel sjeu aan de serie. Vond de scene met Mayra wel lief toen deze hoorde dat ze de ruimte als atelier kon gebruiken.
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Dat vond ik ook lief! Donders! Uiteraard moest Marianne wel even laten blijken we de baas is thuis. Nu vind ik dat wel gewoon omdat het haar huis is. Anderzijds kan ze Ann natuurlijk niets weigeren, net zoals ze Tom niets kan weigeren. Ik denk dat het voor de band tussen Mayra en Marianne wel verbeterd heeft en dat lijkt mij wel een positief iets!
0 x

Tomboy
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Tomboy »

Ann had natuurlijk wel even kunnen overleggen met Marianne dat ze de ruimte voor Mayra wilde gebruiken. Nu viel het een beetje rauw op haar dak...
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Precies, en dat lijkt mij niet echt leuk. Immers, het is Marianne haar huis. Mocht zij het loodje leggen dan is het voor
Ann maar dat terzijde. Ik vind dat het betreft de communicatie toch wat te wensen overlaat in Thuis maar ja, als ze dat allemaal volgens boekje zouden doen is het geen soap meer en vallen wij allemaal in slaap. #ookerg
0 x

Ganja
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Ganja »

Het feit dat Marianne uiteindelijk ja zegde is enkel uit eigen belang. Want ze gaf toe na dat Ann zei 'Je wil toch dat Mayra zich hier thuis voelt' (lekkere chantage van Ann :razz: ) en Ja we weten allemaal dat Marianne haar Ann thuis wil houden, en mocht ze neen hebben gezegd dat zou Ann zeggen dan gaan we verhuizen. Dus gewoon eigen belang en geen liefdadigheid. Feit dat de mensen hierboven dat niet opgemerkt hebben bewijst des te meer wat voor schitterende actrice de rol van Marianne speelt. Lekker stout en gek dus :mrgreen: (op zijn zachts uitgedrukt wel te verstaan :razz: )
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Nouja, chantage is niet iets dat in het woordenboek van Marianne zal ontbreken dus wat dat betreft; "It runs in the family" Marianne chanteert, manipuleert en zet anderen onder druk bij het leven. Dat is zo'n beetje haar manier van overleven geworden. Je zag toch hoe ze tegen Tom deed toen ze hem voor haar wagentje spande in zake het stukske vaas? En hoe ze Nancy voor haar karretje spande om in de Zus en zo te gaan spioneren?

Ik vind dat Ann groot gelijk had om te melden hoe de zaken ervoor staan. Soms moet je handig inspelen op iemand zijn of haar zwakke kant. Marianne wil immers graag dat Ann thuis blijft wonen en Ann wil graag dat Mayra gelukkig is. Mayra wilde al niet graag onder één dak wonen met moeders. Dus tja dan is het een kwestie van geven en nemen.
0 x

Omega
x 435

Bericht door Omega »

Ganja schreef:Dus gewoon eigen belang en geen liefdadigheid.
Het een hoeft het andere toch niet uit te sluiten? 'Eigenbelang' vind ik een beetje te sterk uitgedrukt.

Marianne is de laatste weken trouwens erg sympathiek aan het worden. Eerst de opmerking dat Nancy 'toch zo lief kan zijn'. Dan de vergeving van Nancy die toch een vaasje van 3000 euro brak, dan het feit dat ze niet moeilijk deed toen ze hoorde van het idee van de wafelenbak en het feit dat de gezuster Verbeeck er ook zullen zijn, etc.

Enkel de overhaaste beschuldiging van Frank was een valse noot.
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Daar ben ik het wel mee eens. Ik moet zeggen dat ik Marianne op deze manier erg plezierig vindt. Dat hatelijke gedrag vond ik echt niet leuk. Maar.... Marianne blijft Marianne dus we weten nog niet wat er nog gaat komen. Je vergeet trouwens dat Marianne niets lelijks zei over Peggy toen ze Peggy tegenkwam op het kantoor van zoonlief. 8)
0 x

satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2568

Bericht door satine »

Ganja schreef:Het feit dat Marianne uiteindelijk ja zegde is enkel uit eigen belang. Want ze gaf toe na dat Ann zei 'Je wil toch dat Mayra zich hier thuis voelt' (lekkere chantage van Ann :razz: ) en Ja we weten allemaal dat Marianne haar Ann thuis wil houden, en mocht ze neen hebben gezegd dat zou Ann zeggen dan gaan we verhuizen. Dus gewoon eigen belang en geen liefdadigheid. Feit dat de mensen hierboven dat niet opgemerkt hebben bewijst des te meer wat voor schitterende actrice de rol van Marianne speelt. Lekker stout en gek dus :mrgreen: (op zijn zachts uitgedrukt wel te verstaan :razz: )
Ik ben daar niet zo zeker van, dat Ann dan zou verhuizen.
Als dat echt haar plan zou zijn, dan had ze dat allang gedaan - maar hoe zij het wil, kàn het voor het moment ook niet - want iets huren is geen optie blijkbaar.

Dus ik denk niet dat mama's kindje Ann dat zou doen.
Want hoe vaak ze ook tegen Marianne in gaat, ze woont er nog steeds en zal er ook nog wel een mooi aantal jaren wonen denk ik.
0 x
Wallanderjunior
x 435

Bericht door Wallanderjunior »

het is wel Marianne die altijd zegt dat "Mayra zich moet thuisvoelen" en Ann heeft haar natuurlijk aan haar woorden herinnerd :thumbup:

liefdadigheid is zeker niet de drijfveer van Marianne :lol:
0 x
fan_van_marianne
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door fan_van_marianne »

Marianne gedroeg zich weer hilarisch tov Eddy gisteren :D
0 x
Intelligentie krijgt men mee, wijsheid moet men leren...
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 975
x 579

Bericht door martha »

*zucht van verlichting* Marianne heeft weer haar zachte kant ontdekt. Haar bezorgdheid voor Jenny lijkt me echt. En ook het feit dat ze zich zonder slag of stoot ging excuseren bij Mayra en ann (OK smeekens heeft hier zijn aandeel in).
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Ergens begrijp ik niet zo goed waar die ommezwaai van Marianne nu ineens vandaan komt, want als het door de goede invloed van Smeekens komt dan heeft het toch wel rijkelijk lang geduurt voor ze zich iets van hem aan is gaan trekken. Maar goed, waar het ook vandaan komt, ik ben er ook wel blij mee dat Marianne zich weer menselijk begint te gedragen. :thumbup: ;)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Plaats reactie