Bert Verbeke (Bram) in Witse

Gesloten
Ann+
x 435

Bert Verbeke (Bram) in Witse

Bericht door Ann+ »

In de aflevering van Witse deze avond speelde Bert Verbeke mee.
Hij was een golfcaddy en een van de minnaars van het hoofdpersonage Barbara, gespeeld door Andrea Croonenberghs. Zijn rol was niet erg uitgebreid.
Ik zag hem eerst 2x in een flits en daarna moest hij het bij Witse en zijn collega gaan uitleggen. Zijn tijd samen met het hoofdpersonage diende als alibi.
0 x
Duimelijntje
Poster rang 2
Poster rang 2
x 33
x 11
Contacteer:

Re: Bert Verbeke (Bram) in Witse

Bericht door Duimelijntje »

In deze aflevering dook ook Jeroen Lenaerts (Tim) op, als degene die vermoordt werd. In de eerste minuten zag je hem liggen op het gofterrein, vrijwel onherkenbaar (ik heb teruggespoeld en beeld stilgezet, had het anders niet gezien denk ik) en later zag je hem ook nog eens heel vaag in een filmpje dat gevonden werd op de computer (was ook heel vluchtig en mijn man meende hem daar te herkennen dus hem ik gekeken op de aftiteling en daar stond inderdaad Jeroen Lenaerts).
Verder doken in deze aflevering ook Andrea Croonenberghs (dochter van Leo) en Christel Domen (Martine Bastiaens) op.
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1002
x 585

Bericht door martha »

En ons "Brammeke" lid van de golfclub : direct goede punten bij de ouders van Lynn :lol: Ik heb Jeroen Lenaerts niet herkend :oops:
0 x
doken18
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door doken18 »

Voor de mensen die de aflevering van Witse gemist hebben. Hier kan je ze herbekijken:
http://www.youtube.com/user/VlaamsTv?fe ... omx8rV8FP8
0 x
Millie
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Millie »

Ik heb Jeroen Lenaerts ook helemaal niet herkend, interessant om nu te weten te komen!
0 x
Gesloten