Lynn Courtois (Abigail Abraham)
- Kwast
- Poster rang 5
Re: Lynn Courtois (Abigail Abraham)
Ik vind het nogal een omhooggevallen tuthola! Wat denkt ze wel! Ik vind het ook schandalig hoe zij tegen haar ouders doet. Dat had ik vroeger niet hoeven te proberen. Ik vind dat je best respect mag hebben voor je ouders of is dat nu ouderwets? Daarbij, liegen en bedriegen is haar ook niet vreemd. Ze zouden haar eens een tijdje onder de koude douche moeten zetten!
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
-
- Poster rang 5
Maar haar vader is niet veel beter natuurlijk. Ik vond het erger hoe ze zich tov Bram gedraagde.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Kwast
- Poster rang 5
Dat werkte Bram ook zelf in de hand. Hij had beter meteen gezegd dat hij een loodgieter is. De waarop Lynn dat zei vond ik overigens ook bagger. Een "simpele" loodgieter. Zonder loodgieters gaan wij allemaal ten onder
en zo simpel is dat nu ook weer niet. Denigrerend gedoe van vader en dochter.

0 x
-
- x 435
Lynn heeft zich op die manier wel verraden tegenover Bram.
Als hij nu niet begint te beseffen dat Franky de waarheid vertelde...
Ben benieuwd hoe de lovestory tussen Lynn en Bram nu verder zal kwakkelen.
Als hij nu niet begint te beseffen dat Franky de waarheid vertelde...

Ben benieuwd hoe de lovestory tussen Lynn en Bram nu verder zal kwakkelen.

0 x
- Kwast
- Poster rang 5
Volgens mij was Bram weinig onder de indruk van de actie van Lynn. Lynn zegt en doet precies waar zij zelf zin in heeft zonder rekening te houden met de ander. Maar haar vader is toch ook advocaat? Dan kan hij mooi de vuile zaakjes aannemen.
In elk geval voorzie ik dat de liefde nog wel even blind zal maken. Lynn zal dus nog profiteren van Bram en Bram zal wel als een mak lammetje achter Luc aan blijven rennen.

0 x
-
- x 435
't Was nochtans duidelijk te zien dat Bram schrok van Lynn's onthulling omtrent zijn broodwinning.Kwast schreef:Volgens mij was Bram weinig onder de indruk van de actie van Lynn. Lynn zegt en doet precies waar zij zelf zin in heeft zonder rekening te houden met de ander. Maar haar vader is toch ook advocaat? Dan kan hij mooi de vuile zaakjes aannemen.In elk geval voorzie ik dat de liefde nog wel even blind zal maken. Lynn zal dus nog profiteren van Bram en Bram zal wel als een mak lammetje achter Luc aan blijven rennen.
0 x
- Kwast
- Poster rang 5
Oeh, zeker niet goed opgelet. Was waarschijnlijk aan het vissen naar de afwaskwast. Ik weet nog wel dat Bram met zijn vriendelijke grijns de vader gedag zei.
0 x
-
- x 435
Jammer, 't was een mooie scène, vond ik. Ik had graag gezien dat Lynn ter plekke de bons kreeg van de simpele loodgieter.Kwast schreef:Oeh, zeker niet goed opgelet. Was waarschijnlijk aan het vissen naar de afwaskwast. Ik weet nog wel dat Bram met zijn vriendelijke grijns de vader gedag zei.

0 x
- Kwast
- Poster rang 5
Inderdaad. Vond het gezicht dat zij er bij trok iets om het zuur van te krijgen. Kreeg meteen het gevoel dat je krijgt wanneer je bij de Mac hebt gegeten. Pfff. Wat verbeeld zij zich wel? Vooralsnog heeft Bram een baan en dat heeft zij nog lang niet. Ik zal nog verbaasd zijn als zij haar studie zou voltooien. Dat verveelde gezicht ook van dat schaap. Vreselijk! Verder vindt Bram alles leuk wat dat kind doet dus tja. Lynn zal wel haar excuses maken door wat met haar zitvlees te draaien en met haar wimpers te klapperen.
0 x
- Kimmeke
- Poster rang 4
- x 1
Mij is altijd gezegd dat ieder beroep belangrijk is als je nu een loodgieter of een boekhouder bent iemand moet het doen.Kwast schreef:Dat werkte Bram ook zelf in de hand. Hij had beter meteen gezegd dat hij een loodgieter is. De waarop Lynn dat zei vond ik overigens ook bagger. Een "simpele" loodgieter. Zonder loodgieters gaan wij allemaal ten onderen zo simpel is dat nu ook weer niet. Denigrerend gedoe van vader en dochter.
Over lynn haar gedrag t'ja zal wel met haar opvoeding te maken hebben want haar ouders daar valt ook 1 en ander over te vertellen daar zit het ook niet goed
0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Geadopteerde kinderen zetten zich zo mogelijk nog meer af tegen hun ouders dan andere pubers... Nu ja, Lynn is geen puber meer.
Maar de streken heeft ze van geen vreemden.
Maar de streken heeft ze van geen vreemden.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Lynn heeft inderdaad Bram beledigd terwijl hij er bij zat - maar alfa-mannetje Bram heeft waarschijnlijk alleen onthouden dat zij gezegd heeft dat hij knap is, goed kan dansen en goed is in bed.
Die jongen is tot over zijn oren verliefd...
En over Lynn en haar ouders: daar zit een en ander duidelijk niet snor: vader laat maar te graag horen hoe geweldig hij wel is, Lynn is een mooi meisje maar dat zwakt heel wat af zogauw ze haar mond open doet en moeder heeft een drankprobleem.
Ik had in ieder geval thuis niet zo tegen mijn ouders moeten spreken.
En mijn vader was wel geen 'succesvol' advocaat, maar hij hield ook de knoet er stevig in: zijn wil was wet - altijd.
Alleen heb ik mijn moeder nooit whiskey zien drinken als tussendoortje aan tafel...
En over Lynn en haar ouders: daar zit een en ander duidelijk niet snor: vader laat maar te graag horen hoe geweldig hij wel is, Lynn is een mooi meisje maar dat zwakt heel wat af zogauw ze haar mond open doet en moeder heeft een drankprobleem.
Ik had in ieder geval thuis niet zo tegen mijn ouders moeten spreken.
En mijn vader was wel geen 'succesvol' advocaat, maar hij hield ook de knoet er stevig in: zijn wil was wet - altijd.
Alleen heb ik mijn moeder nooit whiskey zien drinken als tussendoortje aan tafel...

0 x
- Luc
- Poster rang 4
Volgens mij komt ze nog bij Tom terechtRieka schreef: Ben benieuwd hoe de lovestory tussen Lynn en Bram nu verder zal kwakkelen.

0 x
-
- Poster rang 5
hij had vooral onthouden ook dat ze gezegd dat ze hem eigenlijk vooral gekozen heeft omdat hij goed is in bed, wat eigenlijk wil zeggen dat hij voor de rest een leeghoofd is.satine schreef:Lynn heeft inderdaad Bram beledigd terwijl hij er bij zat - maar alfa-mannetje Bram heeft waarschijnlijk alleen onthouden dat zij gezegd heeft dat hij knap is, goed kan dansen en goed is in bed.

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Ganja
- Poster rang 3
Hi hi als ik al die opmerkingen hier lees dan kan je niet anders stellen dan dat ze een goede actrice is. Want ik heb in meerdere artikels gelezen dat haar échte persoontje dag en nacht anders is van het personage dat ze nu speelt.
Verder denk ik dat ze toch nog een hele tijd het lief van Bram gaat zijn. Maar denk dat er eerst eens iets zou moeten gebeuren waardoor ze zal beseffen dat ze toch meer om Bram geeft dan ze nu doet uitschijnen. Denk dat ze voorlopig niet goed weet wat ze wil.
Verder denk ik dat ze toch nog een hele tijd het lief van Bram gaat zijn. Maar denk dat er eerst eens iets zou moeten gebeuren waardoor ze zal beseffen dat ze toch meer om Bram geeft dan ze nu doet uitschijnen. Denk dat ze voorlopig niet goed weet wat ze wil.
0 x