Carnaval valt vroeg dit jaarRieka schreef: Bon, ik vind ze'r heel onnozel uitzien met die handdoeken op hun kop!

Carnaval valt vroeg dit jaarRieka schreef: Bon, ik vind ze'r heel onnozel uitzien met die handdoeken op hun kop!
ze zijn van harte welkom op karnaval OilsjtLuc schreef:Carnaval valt vroeg dit jaarRieka schreef: Bon, ik vind ze'r heel onnozel uitzien met die handdoeken op hun kop!.
Dat schiet niet op als je dan een stuk van het haar vrij laat. Overigens alleen wanneer je het plafond aan het verven bent loop je kan op verf in je haar of je moet ook Kwast heten dan is alles mogelijkBriseis schreef:Ik had begrepen dat ze gingen schilderen (Mayra ging Ann haar schilderkunsten leren), dus waarschijnlijk was het om verf in hun haar te voorkomen
Ik heb vooral het gevoel dat ze vooral PRATEN over zelf de handen uit de mouwen steken.Wallanderjunior schreef:wie zegt dat Ann en Mayra niet aan het experimenteren waren met een nieuwe haarkleur, enkel het deel dat uit het "mutske" steekt, zodat ze in geval van mislukking niet te veel haar zouden moeten wegknippen![]()
is toch niet belangrijk of dat nu een efficiënte methode is of niet?ze steken zelf de handen uit de mouwen, dat is het belangrijkste