Je bent zeker niet de enige... Lynn's moeder kon er inderdaad nog wel mee door, maar Lynn's vader...martha schreef:Allez, dan ben ik niet de enige die zich gestoord heeft aan het slechte acteerwerk van "de vader" van Lynn. Ik dacht eerder dat het twee edelfiguranten waren (figuranten die een tekst mogen opdreunen). De moeder vond ik ietsie pietsie beter doch niet echt goed.
Dat zal snel genoeg gebeuren nadat ze Bram hebben leren kennen denk (hoop) ik...daffy duck schreef:wat een familietje van amateurs! Zo vlug mogelijk liquideren mijn gedacht!
ze hebben alleszins gemeen dat ze alle twee niet graag studeren.johan1969 schreef:Ik heb de afl van vandaag nog niet gezien, maar ik vind dat ze helemaal niet bij mekaar passen qua achtergrond etc...
Besparingen bij de VRT zeker ?martha schreef:Allez, dan ben ik niet de enige die zich gestoord heeft aan het slechte acteerwerk van "de vader" van Lynn. Ik dacht eerder dat het twee edelfiguranten waren (figuranten die een tekst mogen opdreunen). De moeder vond ik ietsie pietsie beter doch niet echt goed.
Mijn spontane reactie (tegen mijn huisgenote): "Amai, waar hebben ze die opgevist, amateurtheater 'onder de toren'?"martha schreef:Allez, dan ben ik niet de enige die zich gestoord heeft aan het slechte acteerwerk van "de vader" van Lynn. Ik dacht eerder dat het twee edelfiguranten waren (figuranten die een tekst mogen opdreunen). De moeder vond ik ietsie pietsie beter doch niet echt goed.
Allez, als het voor het goede doel was, zal ik het voor 1 keer door de vingers zienmartha schreef:Luc, je dacht hetzelfde als ik. Ik dacht er ook aan en ooit hebben ze eens tvv Music for life een figurantenrol geveild in "Thuis".