Of zijn wij de enigen die aan de hand van screenshots gaan kijken welk nummer er op het schermpje kwam?
Gsm van Peggy
- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2597
Re: Gsm van Peggy
Wie weet hoeveel telefoontjes heeft Lieve al gehad.
Of zijn wij de enigen die aan de hand van screenshots gaan kijken welk nummer er op het schermpje kwam?

0 x
- doken18
- Poster rang 2

ik hoop het ook voor Lieve
0 x
Fanpagina Myriam Bronzwaar: https://www.facebook.com/MyriamBronzwaarFansite
Fanpagina Joy Anna Thielemans: https://www.facebook.com/pages/De-Joyer ... ef=tn_tnmn
Fanpagina Joy Anna Thielemans: https://www.facebook.com/pages/De-Joyer ... ef=tn_tnmn
-
Rieka
- x 435
Dat was Tom die aan 't discussiëren was met Ann!doken18 schreef:Heb net gebeld en ik kreeg een zekere Lieve aan de lijn![]()
En er was heel veel lawaai op de achtergrond!
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Bij mij zei de persoon hallo met Geert 
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- Matthi
- Administrator

- x 3
- x 2
Mogen ze in thuis zomaar iemand zijn nummer gebruiken ?
Ik weet ook nog dat toen rond die periode dat Leontine ging vluchtten we een mailadres op het scherm kregen
Ik weet ook nog dat toen rond die periode dat Leontine ging vluchtten we een mailadres op het scherm kregen
0 x
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.
- Luc
- Poster rang 4

- Kwast
- Poster rang 5

Ik denk dat het heel simpel is. Thuis heeft een kudde Pay en go kaarten gekocht en die worden gebruikt voor in Thuis. Kost ze niets en als er mafketels zoals wij zijn die willen bellen vangen ze bot. Olé! 
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
-
Ann+
- x 435
stuur eens een mailtje, vanop je eigen yahoo- of hotmail adres, wie weet krijg je wel antwoord van Katrien..Luc schreef:We kregen katsnackaert@hotmail.be toch ook op het scherm deze week ?
0 x
- Matthi
- Administrator

- x 3
- x 2
Zullen we een nieuw topic aanmaken ? Mailadressen en telefoonnumers in thuis ofzo ? Dit was het topic over de GSM van Peggy. We weten ondertussen welke GSM dat is, dus dit topic ga ik even sluiten.
0 x
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.