Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
en info over de patiënt zit allemaal en altijd in de computer?
Tom is verkeerd bezig, als het zo doorgaat heeft hij binnenkort ook geen confrater meer, want Peter heeft blijkbaar wel een klein beetje meer gevoel voor eerlijkheid. En beroepseer. Gelukkig.
En als Tom denkt dat zijn zus zo onprofessioneel is dat ze informatie gaat achterhouden...
Dan gaat hij er van uit dat ze net zo graag sjoemelt als hijzelf?
En hij mag slim zijn (of zo overkomen) maar zijn morele waarden zijn niet veel soeps he.
Ik zou liever zien dat Tom zijn gezonde verstand en zijn emotionele intelligentie terugkreeg! Het is toch van de zotten hoe het nu gaat? Ik begrijp echt niet waarom ze van Tom zo een ijspegel aan het maken zijn. Vind dat dus echt niet grappig. Hij zou zich beter bezig houden met Peggy en haar steunen als goede vriend dan zich bezig houden met iets dat op deze wijze gedoemd is te mislukken. Dat Tom dit voor het geld doet lijkt mij niet. Zo rijk zal Guy wel niet zijn. Van die publiciteit hebben we ook nog maar weinig vernomen. Waarom hij dit op deze manier doet mag Joost weten. Ik geloof zelfs dat Tom straks nog echt gaat geloven dat Guy onschuldig is. Hij zal wel een doorgewinterde advocaat zijn maar op deze manier snijdt hij zichzelf in de vingers en houdt hij helemaal niemand meer over. Ik dacht juist dat Tom daar eerder zo bang voor was, om niemand meer te hebben waar hij op terug kon vallen.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
foto's: ik vraag me af of dat echt bij de scene hoort of dat ze vergeten zijn Wim even een schoon shirt aan te laten trekken.......... knullig
Volgens mij is de huidige Tom altijd al op een ietwat sociaal onhandige manier zo egoïstisch geweest. Het enige goeie dat hij uit zichzelf heeft gedaan de afgelopen drie jaar is een nier afstaan aan zijn moeder.
Dat is zeker waar. Hoewel ik er van overtuigd ben dat hij altijd van Peggy heeft gehouden en dat hij dat nog altijd doet. Volgens mij weet Tom zich 9 van de 10 keer geen houding te geven in sociale situaties. Hij leek het wel oprecht erg te vinden dat zijn zus en Mayra geen huis konden kopen. Volgens mij geeft Tom nog steeds om Ann maar maakt hij dat alleen totaal niet duidelijk.
Betreft de foto's
Shotjes van de aflevering gemaakt. De kwaliteit is trouwens erbarmelijk, het ging meer om het detail.
0 x
Ja hij houdt zeker wel van Peggy, na al het gedoe met Axel biedt hij haar toch een luisterend oor aan als zij wil praten. En hij komt er speciaal voor naar de Noorderzon om haar dat te verellen.....
Alleen kwam het weer eens zo rottig zijn strot uit maar inderdaad.... misschien moet Tom maar wat liever doen tegen Peggy want Peggy was wel degelijk blij dat Tom er was na de wandaad van Axel. Toch?
0 x
Daarom passen Tom en Peggy ook zo goed bij elkaar. Tom had beter gevraagd hoe het met Peggy ging en of hij iets voor haar kon betekenen dan dat hij meteen begon over dat de zaak zo complex zou worden. Ik denk dat als Tom alleen maar had geluisterd en zijn zorgen had geuit, wat meneer dus echt voelt, dat Peggy dan heel anders had gereageerd.
0 x
Nee, Peggy hoeft zich niet in zijn armen te werpen en ze was natuurlijk emotioneel, maar zij zou ook wel iets meer waardering voor zijn (onhandige) toenaderingspogingen kunnen tonen. Uiteindelijk heeft zij nog niet zo lang geleden Tom uit de Noorderzon gegooid zonder hem eerst zijn soepje uit te laten eten, terwijl hij alleen maar een normaal contact tussen hen wilde.
is tom zijn slaapkamer inmiddels klaar? tommeke tommeke verdient een nieuwe liefde vind. einde peggy dat heeft lang genoeg geduurd.hij verdient een nieuwe ontmoeting met een lieve zachte jongedame(droo. de vraag is wel waar hij haar gaat tegenkomen want verder als zijn kantoor geraakt hij niet.
Wat is het toch fijn als Tom uit de buurt van Gilette blijft. Die ongeschoren look vind ik echt fantastisch. ik heb wel het idee dat het hem veel deed wat Peggy is overkomen en dat hij het er ook best wel moeilijk mee heeft. Heeft meneer toch nog een goed besluit genomen. Wel tof dat hij wil getuigen tegen Axel hopelijk kan hij daarmee Peggy nog een dienst bewijzen in positieve zin. Ik vind het goed dat hij meteen naar Peggy toe is gegaan na dat bizarre telefoontje van Axel, vond alleen wel dat hij wat liever had mogen reageren naar Peggy.
In elk geval is ons klootzakje niet helemaal van ijs. Peggy maakt veel in hem los dat is duidelijk.
0 x
rossefurie schreef:Hahahaha grappig. Idd juist zoals de luc die altijd joelia zegt
en idd tom blijf aub weg van de scheerschuim!! Very.nice. . .
Van mij mag Tom de gel wel weglaten-ben niet zo gecharmeerd van dat vette haar-zonder gel ziet ie er een stuk beter uit....en gladgeschoren eigenlijk ook wel
Laat die stoppels maar aan Peter over, daar past het beter bij.