Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Wallanderjunior schreef:
hopelijk is haar ventje na maanden gevangenschap bij andere venten niet van kamp veranderd, dat zou pas een ramp zijn voor Nancy ...
Is homoseksualiteit besmettelijk? Dat wist ik niet.
Of bedoel je dat Russische (mannelijke) gevangenen doorgaans veel knapper zijn dan Nancy?
Wallanderjunior schreef:
hopelijk is haar ventje na maanden gevangenschap bij andere venten niet van kamp veranderd, dat zou pas een ramp zijn voor Nancy ...
Of bedoel je dat Russische (mannelijke) gevangenen doorgaans veel knapper zijn dan Nancy?
dat bedoelde ik helemaal niet ernstig , het zou me heel erg verbazen indien Eddy ook maar aan mannen zou denken
maar misschien zijn die Russische mannen echt wel zo knap dat zelfs Eddy ervoor valt (met hulp van veel vodka)
Wallanderjunior schreef:
Ik denk geen van beide, maar honger maakt rauwe bonen zoet...
satine schreef:Ons Nanceke zou wel heel teleurgesteld zijn! De buren daarentegen...
Maar ik zie slurfke ook niet direct achter de mannen aanzitten.
de buren van Nancyke vervelen zich nooit, denk ik, ambiance verzekerd
als we Nancy mogen geloven gaat er meer vuurwerk zijn bij de terugkomst van Eddy dan bij de overgang naar een nieuw millenium (en daarop moeten we toch nog efkes wachten ); ocharme die buren, dat worden slapeloze nachten
satine schreef:Ons Nanceke zou wel heel teleurgesteld zijn! De buren daarentegen...
Maar ik zie slurfke ook niet direct achter de mannen aanzitten.
Wallanderjunior schreef:
satine schreef:
Wallanderjunior schreef:
dat bedoelde ik helemaal niet ernstig , het zou me heel erg verbazen indien Eddy ook maar aan mannen zou denken
maar misschien zijn die Russische mannen echt wel zo knap dat zelfs Eddy ervoor valt (met hulp van veel vodka)
Nancy "dancing queen" was wat te geestdriftig en de living van marianne is niet echt een danszaal
ik begrijp dat nancy niet staat te trappelen om bij Marianne op te biechten dat ze haar "erfstuk" gebroken heeft maar ze zal het toch wel moeten doen ...