Seizoen 3 in de kast?

Gesloten
ToonBoermans
Nog geen rang

Seizoen 3 in de kast?

Bericht door ToonBoermans »

Beste forumleden,

Wij zijn vier studenten uit Gent en hebben een ietwat vreemde vraag. Wij kijken reeds geruime tijd tijdens het eten naar de oude seizoenen van "Thuis". Wij hebben echt samen kunnen genieten van het allereerste en tweede seizoen. Nu vroegen wij ons af of er toevallig iemand van jullie het derde seizoen thuis heeft opgenomen ofzo, want de DVDreeksen stoppen op het einde van seizoen 2.
Nu weten we ook wel, dat indien iemand dit heeft liggen dat waarschijnlijk op videobanden gaat zijn etc. Maar we zijn bereid er zelf werk in te steken en de persoon in kwestie zou ons er een enorm groot plezier mee doen..

Uitkijkend naar een antwoord
en met vriendelijke groeten,

Toon, Wouter, Lieven en Florian.
0 x
Matthi
Administrator
Administrator
x 3
x 2

Re: Seizoen 3 in de kast?

Bericht door Matthi »

Ik denk dat de kans heel klein is dat je dit seizoen zult vinden. In die tijd was Thuis ook nog niet zo bekend en laat staan dat er mensen waren die het op DVD opnamen.
0 x
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

4 mannelijke Thuis-kijkers in 1 klap erbij op het forum. Zeg nu nog dat soaps alleen door vrouwen worden bekeken 8) !

Ik dacht dat er hier vroeger iemand op het forum kwam die wel oude Thuisafleveringen on line plaatste ook. Geen idee waar ze te vinden zijn en of die persoon nog af en toe komt piepen hier.
0 x
ToonBoermans
Nog geen rang

Bericht door ToonBoermans »

@Matthi:
We vrezen er zelf ook wat voor, maarja je kan maar eens proberen, toch? We hadden al bij de VRT gehoord, maar dat zou ons 49 euro per aflevering kosten via het archief, beetje buiten proportie denk ik dan.. Dusja, dan schuimen we het internet maar eens af en hier zijn we er mee! :)

@Luc:
Reken maar! Bovendien ook te klasseren onder 'jongeren' en 1 van de 4 onder vegetariër, niet slecht voor de statistieken dus :thumbup:
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

ToonBoermans schreef:@Matthi:
We vrezen er zelf ook wat voor, maarja je kan maar eens proberen, toch? We hadden al bij de VRT gehoord, maar dat zou ons 49 euro per aflevering kosten via het archief, beetje buiten proportie denk ik dan.. Dusja, dan schuimen we het internet maar eens af en hier zijn we er mee! :)
met zo'n 100 afleveringen per seizoen wellicht zou dat dus uitkomen op iets van €4.900,-. :)
Toegegeven, als je dat kan neertellen kan je je wel een echte Thuis-fan noemen. 8)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Matthi
Administrator
Administrator
x 3
x 2

Bericht door Matthi »

Als nu iedereen van het forum 5 euro betaald, kunnen we meteen alle seizoen van thuis kopen. Misschien nog een licentie om er DVD's van te maken. Stel je voor dat we die dan verkopen voor 10 euro het seizoen. Hoeveel winst denken jullie dat we dan gaan maken ?
0 x
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Matthi schreef:Als nu iedereen van het forum 5 euro betaald, kunnen we meteen alle seizoen van thuis kopen. Misschien nog een licentie om er DVD's van te maken. Stel je voor dat we die dan verkopen voor 10 euro het seizoen. Hoeveel winst denken jullie dat we dan gaan maken ?
gezien ze met de dvd-boxen gestopt zijn na 2 seizoenen zou ik me daar toch niet teveel bij voorstellen. en denk ook dat je het financieel mss wat te optimistisch opneemt. :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Matthi
Administrator
Administrator
x 3
x 2

Bericht door Matthi »

Ach ja, kon het maar proberen hé :lol:
0 x
Valda
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Valda »

Ik herinner me lang geleden wel eens een fragmentje uit man bijt hond over de echte eigenaars van hof ter smissen. Die namen alle afleveringen op op video...

By the way: ik ben voor de moment ook opnieuw student (in Gent) en geen vegetariër :-)
0 x
tomorrow is another day...
Gesloten