Ann De Decker (Monika Van Lierde)
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2568
Re: Ann De Decker (Monika Van Lierde)
Inderdaad Christel - een appartementje huren zou ook kunnen, in afwachting van de scheiding van Mayra, maar dat is in Huize De Decker-Bastiaens blijkbaar geen optie. (wegens te min, ook voor Ann?) 

0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Zou best kunnen dat het ook voor Ann te min is inderdaad. Haar berg met eisen aan een huis is in elk geval behoorlijk gegroeid de afgelopen tijd. Maar van de andere kant vind ik dat niet echt bij haar passen...
Misschien hoopt ze ook wel gewoon dat het samenwonen in huize Bastiaens zo goed bevalt dat Mayra er uiteindelijk niet meer weg wil?
Misschien hoopt ze ook wel gewoon dat het samenwonen in huize Bastiaens zo goed bevalt dat Mayra er uiteindelijk niet meer weg wil?

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Huren is weggegooid geld, zeker als je al eigendom of veel geld hebt (heeft Ann wel denk ik). En uiteindelijk hang je daar dan weer jaren aan vast.satine schreef:Inderdaad Christel - een appartementje huren zou ook kunnen, in afwachting van de scheiding van Mayra, maar dat is in Huize De Decker-Bastiaens blijkbaar geen optie. (wegens te min, ook voor Ann?)
0 x
-
- Poster rang 1
als ze bij qweenmother marianne blijven wonen vrees ik voor hun relatie
je merkt nu al dat myra vreslijk baalt van de bemoeizucht van mariannne
je merkt nu al dat myra vreslijk baalt van de bemoeizucht van mariannne
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2568
Dat weet ik ook wel - maar als je écht op eigen benen wil staan en je kàn voorlopig niet kopen, is het nog altijd een beter alternatief dan op de bovenverdieping bij Madame Moeial.johan1969 schreef:Huren is weggegooid geld, zeker als je al eigendom of veel geld hebt (heeft Ann wel denk ik). En uiteindelijk hang je daar dan weer jaren aan vast.satine schreef:Inderdaad Christel - een appartementje huren zou ook kunnen, in afwachting van de scheiding van Mayra, maar dat is in Huize De Decker-Bastiaens blijkbaar geen optie. (wegens te min, ook voor Ann?)
0 x
-
- x 435
waarom kunnen ze niet enkele weken in de zus en zo logeren en intussen een huis zoeken, ze kunnen dan toch een gunsttarief krijgen in de b&b en zijn dan misschien extra gemotiveerd om vlug een huis te vinden (dat Ann in eerste instantie best alleen betaalt, ze kan altijd een regeling met Mayra op papier zetten in afwachting van de scheiding)
bij Marianne blijven wonen is echt vragen om problemen!
bij Marianne blijven wonen is echt vragen om problemen!
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2568
Maar heeft de Zus en Zo wel een leuke kinderkamer voor Sandrientje?
En een tuin rondom het huis met speeltuigen?
En gaat dat niet te traumatiserend zijn voor het kind dat ze op korte tijd twéé keer moet verhuizen?
En gaat het daar wel allemaal kindveilig ingericht zijn?
Ann begon met 'alles is goed voor mij, als we maar samen zijn - zonder de bemoeienissen van haar moeder', nu zijn er al 1001 eisen.
Soms kan Ann toch écht niet ontkennen dat ze de dochter is van haar moeder.
En dat vind ik jammer!
En een tuin rondom het huis met speeltuigen?
En gaat dat niet te traumatiserend zijn voor het kind dat ze op korte tijd twéé keer moet verhuizen?
En gaat het daar wel allemaal kindveilig ingericht zijn?
Ann begon met 'alles is goed voor mij, als we maar samen zijn - zonder de bemoeienissen van haar moeder', nu zijn er al 1001 eisen.
Soms kan Ann toch écht niet ontkennen dat ze de dochter is van haar moeder.
En dat vind ik jammer!
0 x
-
- x 435
Ann komt nog niet aan de enkels van de "Queen Mother" als het op zeuren en onredelijkheid aankomt
ik vind dat Ann het recht heeft om eisen te stellen, tenslotte is het wel de bedoeling dat ze een nieuwe start wil nemen met Mayra en Sandrine
ze mag op haar leeftijd ook al wat veeleisend zijn, ze heeft er genoeg voor gespaard en moet niet meer als een "jonge snotneus" eerst nog met de eenvoudigst mogelijke woning tevreden zijn (ik heb trouwens de indruk dat jonge mensen tegenwoordig vaak veeleisender zijn dan Ann)

ik vind dat Ann het recht heeft om eisen te stellen, tenslotte is het wel de bedoeling dat ze een nieuwe start wil nemen met Mayra en Sandrine
ze mag op haar leeftijd ook al wat veeleisend zijn, ze heeft er genoeg voor gespaard en moet niet meer als een "jonge snotneus" eerst nog met de eenvoudigst mogelijke woning tevreden zijn (ik heb trouwens de indruk dat jonge mensen tegenwoordig vaak veeleisender zijn dan Ann)
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2568
Ik zeg ook niet dat ze met een eenvoudige woning tevreden moet zijn.
Maar zeuren over moeder die zich moeit en maar twee mogelijkheden zien:
ofwel een huis kopen met zijn twee maar dat kan nu even niet
of bij The Queen Mother blijven wonen, met alle gevolgen vandien.
Ik wil maar aangeven dat er nog meer opties zijn.
Maar zeuren over moeder die zich moeit en maar twee mogelijkheden zien:
ofwel een huis kopen met zijn twee maar dat kan nu even niet
of bij The Queen Mother blijven wonen, met alle gevolgen vandien.
Ik wil maar aangeven dat er nog meer opties zijn.

0 x
- Matthi
- Administrator
- x 3
- x 2
Ik snap sowiso niet waarom ze daar met 2 voor moeten zijn. Ze zetten het huis voorlopig op naam van Ann en Ann gewoon alles en Mayra betaald dat gewoon terug, toch simpel ?
0 x
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Zo makkelijk is het in feite inderdaad. Opties genoeg!Matthi schreef:Ik snap sowiso niet waarom ze daar met 2 voor moeten zijn. Ze zetten het huis voorlopig op naam van Ann en Ann gewoon alles en Mayra betaald dat gewoon terug, toch simpel ?

Behalve als je liever thuis wilt blijven wonen en niet het lef hebt om dat gewoon eerlijk tegen je vriendin te zeggen natuurlijk, want dan is ieder excuus goed genoeg.
Ann is eigenlijk nogal laf vind ik. Altijd commentaar op haar moeder - soms terecht, soms onterecht - maar ze blijft wel met Marianne onder een dak wonen. Eigenlijk zegt het feit dat ze zelf nooit op het idee is gekomen om op zichzelf te gaan wonen meer dan genoeg...
Het zullen nog "gezellige tijden" worden ten huize Bastiaens vrees ik.

0 x
-
- Poster rang 5
- x 691
- x 532
-
- x 435
misschien wordt het er nog eens écht gezellig, enkel nog de tortelduifjes Marianne en Geertjessie V. schreef:En het was al zo gezellig

Ann en Tom uitgevlogen naar hun eigen nest

of is dat te optimistisch?

0 x
-
- Poster rang 5
- x 691
- x 532
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Dat vrees ik ook, maar "hoop doet leven" zeggen ze wel eens hè?

0 x