Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
ik zit ongeduldig te wachten tot de boemerang terugkeert naar Marianne
Nancy zal er in al haar onschuld wel zelf voor zorgen
Marianne heeft dringend nog eens een lesje in bescheidenheid nodig
Tja ik vraag mij alleen af wie haar die dan komt geven. Nancy in elk geval niet want die heeft met iedereen het beste voor. Die is zo goedgelovig dat ze met open ogen keer op keer in de valstrikken van Marianne wandelt. Het zou wel sensationeel worden als Slurfke terugkeert. Van mij mag hij dan wel een paar rondjes baggeren met vieze modderpoten door Marianne haar huis alias "pand"
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
Ja, het wordt wel tijd dat Marianne haar spionnen wat zorgvuldiger uitkiest!
Ik hoop voor Nanske maar dat ze haar premie toch nog krijgt en dat "madame Marianne" haar niet teveel op haar donder geeft...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Nancy met haar pleister en verhaaltje van dat de getekend snor niet kan afgewassen worden (is getekend met alochol-stift ) Doet me een beetje denken aan de amerikaanse TV serie "Friends" van enige jaren geleden : Ross die een snor tekende op Rachel die lag te slapen en die snor is afleveringen lang meegegaan
Nancy zei: de buren moeten daar maar tegen kunnen het is al 1 jaar geleden Ze is duidelijk vergeten dat ze meer dan 1 keer met nen andere vent in de koffer is gedoken zoals met Waldek dat is minder dan jaar geleden Nancy
Ganja schreef:Nancy zei: de buren moeten daar maar tegen kunnen het is al 1 jaar geleden Ze is duidelijk vergeten dat ze meer dan 1 keer met nen andere vent in de koffer is gedoken zoals met Waldek dat is minder dan jaar geleden Nancy
Nancy zal haar romantische tussendoortjes vergeten hebben ze heeft ook zo veel aan haar hoofd
hopelijk is haar ventje na maanden gevangenschap bij andere venten niet van kamp veranderd, dat zou pas een ramp zijn voor Nancy ...