Femke De Grote (Vanya Wellens)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2568

Re: Femke De Grote (Vanya Wellens)

Bericht door satine »

Ik heb Femke altijd een leuk personage gevonden, maar nu... :roll: :roll: :roll:

Ze ziet trouwens wat bleekjes, zou dit niet het moment zijn om naar een warm oord te vertrekken om alles eens op een rijtje te zetten? :violin:
En ze mag allebei haar lovers meenemen.
Rafael, omdat ik die man nooit gemogen heb.
Peter, omdat ik tevergeefs blijf zitten hopen dat die man eindelijk eens opfleurt - maar da's een wandelende depressie, ik word mistroostig elke keer als ik hem zie.

En als ze dan ginder gekozen heeft en tot het besluit gekomen is dat geen van beiden goed zijn voor haar, dan mag ze alleen terugkomen. :angel:
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

@Satine :clap: :clap: :clap: :clap: het geluid moet je er maar bij denken
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
fresia
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door fresia »

ik sluit me hier volkomen bijaan
dat gedoe tussen haar en haar zogegezegde halfbroer komt me bijna de strot uit
deze verhaallijn word tot op de laatste druppel uitgemolken
0 x
Ganja
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Ganja »

Femke femke wat deed ge nu weeral :crazy: :eek:
En kreeg de indruk dat ze (zij en raf) naar bed zijn geweest zou het? :doh:
Allee alvast fijn voor Peter en Paulien :crazy:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Ganja schreef:En kreeg de indruk dat ze (zij en raf) naar bed zijn geweest zou het? :doh:
Daar mogen we inderdaad wel vanuit gaan... Gatverjasses! :wtf: :crazy:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
fan_van_marianne
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door fan_van_marianne »

Niet goed bezig Fem :thumbdown:
0 x
Intelligentie krijgt men mee, wijsheid moet men leren...
eddy en nancy
Poster rang 3
Poster rang 3
Contacteer:

Bericht door eddy en nancy »

Het zal er al heel lang aan te komen. Van in het begin was duidelijk dat ze meer waren (geweest) dan halfbroer en -zus.

Eddy
0 x
Groetjes van Eddy, Nancy en Macho.

Viva Hércules !

http://www.bloggen.be/mobielehonden - (bijna) dagelijkse soap
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 691
x 532

Bericht door jessie V. »

Ik zat eigenlijk te hopen dat Peter binnen zou komen, dan kwam er misschien eens een eind aan het gedoe van die twee.
Maar dat is ook maar de vraag natuurlijk.
0 x
Ganja
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Ganja »

Christel schreef:
Ganja schreef:En kreeg de indruk dat ze (zij en raf) naar bed zijn geweest zou het? :doh:
Daar mogen we inderdaad wel vanuit gaan... Gatverjasses! :wtf: :crazy:
En het ergste van al is dat het dus al de tweede keer is dat ze met familie in bed kruipt :crazy: Met andere woorden Thuis valt in herhaling. Want in het begin wist ze het niet van Mike dat die haar vader is/was, maar ik meen mij te herinneren dat ze toch daarna nog met hem in bed dook :crazy: Net zoals nu met Rafael ze begon er mee in Spanje en pas daarna kwam het uit en toch laat ze zich nu opnieuw gaan. Da's eigenlijk twee keer vrijwillige incest :thumbdown: Het valt me dik tegen dat de Thuis schrijvertjes hiermee in herhaling vallen en dan dit keer nog met zo'n lang uitgerekt gedoe rond hun twee. En welke oen zet nu zijn relatie op het spel voor een halfbroer :shock:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Ganja schreef:En welke oen zet nu zijn relatie op het spel voor een halfbroer :shock:
De oen die smoorverliefd is op haar halfbroer en die Peter dus eigenlijk alleen maar als "dekmantel" gebruikt om de buitenwereld om de tuin te leiden? Dat denk ik toch... :razz:

Ook ik had gehoopt dat Peter binnen zou komen, alleen al om van het hele gezever af te zijn. Ze vallen hier inderdaad ontzettend mee in herhaling en het duurt ook allemaal véél te lang...
Maar wat ik eigenlijk nog het meest jammere van al vind, is dat Femke hierdoor zo gek als een deur overkomt. Er blijft in mijn ogen niet veel fatsoenlijks meer van dat personage over. Zo jammer... :thumbdown:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Briseis
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Briseis »

Femke reageert toch wel altijd verliefd op Peter, dus een echte dekmantel naar de buitenwereld lijkt het mij ook niet. Ik denk niet dat je dan zo lang toneel kunt blijven spelen ten opzichte van Peter. Ook toen hij gisteren zei dat hij misschien naar de balie ging, reageerde ze enthousiaster dan iemand zou zijn die niet echt van hem houdt. Maar da's mijn gedacht misschien...
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 974
x 578

Bericht door martha »

Wij zaten ons ook af te vragen : zijn Femke en Rafael naar bed geweest ? Hier worden ook de namiddagafleveringen opgenomen en op een kalm moment bekeken. Awel, toen had ik nog compassie en bewondering voor Femke, ze kreeg niets anders dan miserie voorgeschoteld en doorliep de harde leerschool van haar leven en deed alles om uit de marginaliteit te komen. Nu is dat gelukt en wat doet Femke ? De onnozele domme trien uithangen. Mag ik een tomaatje lenen ? Awel dat is er een één voor haar : :boo: :puke-right:
0 x
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

Helaas heeft Thuis ook een aantal vage verhaallijnen die recht uit een hele slechte soap zouden kunnen komen en heel deze Femke-Rafael-story is er 1 van en idd, ook nog eens veel te lang uitgerokken allemaal. Wel typisch: halfbroer (waar ten tijde van Mike natuurlijk nog nooit sprake van was) en tegengekomen in Spanje ergens... ooit eens.. op een blauwe maandag.. pardoes.. omdat Femke zogezegd meer wilde weten over Mike's familie en dan komt ze een toevallig vlekkeloos Nederlands sprekende gast tegen in Spanje... wat heeft ze toch geluk gehad tijdens haar zoektocht :crazy: :lolno: .
0 x
Blokje
Nog geen rang
Contacteer:

Bericht door Blokje »

Ik vind heel dat gedoe in die loft griezelig, met die soundtrack ... elke keer die twee alleen zijn, loopt de spanning op. Het mag wel eens gedaan zijn. :eh:
0 x
Volg mijn thuis-blog op --> http://blog.tvblokje.be/
Wallanderjunior
x 435

Bericht door Wallanderjunior »

Bij Femke en Rafaël is het geen komkommetijd maar "rotte tomaten à volonté" :boo: * 1000
ik hoop dat die onzin niet te lang meer duurt ...
0 x
Plaats reactie