Guy De Herdt (Erik Goris)

Gesloten
eddy en nancy
Poster rang 3
Poster rang 3
Contacteer:

Re: Guy De Herdt (Erik Goris)

Bericht door eddy en nancy »

Neen, geen massamoordenaar maar wel iemand die opnieuw kan moorden, gewoonweg omdat hij zichzelf niet onder controle heeft bij woedeuitbarstingen.

Eddy
0 x
Groetjes van Eddy, Nancy en Macho.

Viva Hércules !

http://www.bloggen.be/mobielehonden - (bijna) dagelijkse soap
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2568

Bericht door satine »

eddy en nancy schreef:Neen, geen massamoordenaar maar wel iemand die opnieuw kan moorden, gewoonweg omdat hij zichzelf niet onder controle heeft bij woedeuitbarstingen.
Dat heb ik ook een tijdje gedacht, maar toen het net zich langzaam begon te sluiten rond hem, was er juist helemaal geen spoor meer van agressie - hij heeft gisteren tegen Julia zijn stem even verheft, meer niet.
Ook toen Julie ging inpakken en hij alleen achterbleef met Katrien, bleef hij merkwaardig kalm - hij maakte niet eens een verwijt. :denk:
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 691
x 532

Bericht door jessie V. »

Zijn uitbarsting tegenover Fien was ook niet normaal, maar werd ook veroorzaakt door een onverwachte paniek, omdat hij het vertrek van Mayra totaal niet aan zag komen. Maar ook dat pleit hem niet vrij natuurlijk, als iedereen zo zou reageren op een a.s. echtscheiding zou het nog een grotere zooi worden in de wereld. In ieder geval wordt het geen moord met voorbedachte rade, want ze zullen geen motief kunnen vinden.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

jessie V. schreef:Zijn uitbarsting tegenover Fien was ook niet normaal, maar werd ook veroorzaakt door een onverwachte paniek, omdat hij het vertrek van Mayra totaal niet aan zag komen. Maar ook dat pleit hem niet vrij natuurlijk, als iedereen zo zou reageren op een a.s. echtscheiding zou het nog een grotere zooi worden in de wereld. In ieder geval wordt het geen moord met voorbedachte rade, want ze zullen geen motief kunnen vinden.
Misschien ook omdat haar oorbellen hem weer even confronteerden met Mayra?
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2568

Bericht door satine »

Ik denk dat die oorbellen er verder weinig mee te maken hadden, Mayra heeft ze toch halsoverkop voor Jens gemaakt?
Ik denk dat Guy die zelfs niet herkend had - want Fien had die al een hele dag aan, dan had hij haar even goed gewoon het kanaal in kunnen duwen. ;)
0 x
Matthi
Administrator
Administrator
x 3
x 2

Bericht door Matthi »

Wel grappig dat hij standaard een touw en schup in de koffer heeft liggen ... of het was bewust, maar vond het toch ook vreemd als het bewust zou zijn.

Doordat die oorbel is gevonden is er nog niet echt een sluitend bewijs dat hij de dader is, ik denk dat dat wel makkelijk te weerleggen valt.

Ik vind het ook wel vreemd dat hij zo plots tegen Julia bekend ... Eigenlijk wisten ze niet zoveel meer over Guy dan een dag geleden en tegen de politie is die altijd blijven beweren dat hij onschuldig is.

Hij zei ook dat hij er niet mee kon leven, maar vind het dan wel knap dat hij al die tijd onder/boven Jens heeft gewoond zonder daar problemen mee te hebben. Als het inderdaad een ongeluk was en hij kon er niet mee leven zou het logisch zijn dat hij zichzelf ging aangeven.
0 x
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.
Ganja
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Ganja »

Ik kan dat met de beste wil van de wereld absoluut geen ongeluk noemen.
En het is ook niet juist zoals hij (Guy) het aan Julia uitlegde van hand over haar mond.
Hij heeft nota bene gewoon zijn handen om haar keel gelegd. Dat kan ik geen ongeluk noemen.
Ik zeg niet dat hij bewust een moord wilde plegen dat niet. Maar een ongeluk was het ook niet.
Hij was toen in een andere dimensie waarbij hij dacht dat Mayra voor hem zat die hij het zwijgen wilde opleggen. Zijn pech was dan dat het niet Mayra was maar Fien en dat hij wat te hardhandig is geweest.
Tijdens het kijken na zijn bekentenis dacht ik plots die gaat zelfmoord plegen en ja ja daar hing hij dan...mij lijkt het beste dat hij dood is anders zitten we nog eeuwen met hem opgeschept :mrgreen:
0 x
thuis=super!
Nog geen rang

Bericht door thuis=super! »

Misschien is hij niet dood?
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

jessie V. schreef:Hij is helemaal nooit van plan geweest Julia of wie dan ook te vermoorden. Ik denk ook wel dat het een ongeluk was. Want wat was zijn motief geweest? Waarom zou hij Fien vermoord hebben? Ik praat niets goed, hoor! Maar ik zie in Guy geen soort massamoordenaar, zoals hier als eens gesuggereerd is. En alles wat hij deed was voor ons griezelig, omdat wij wisten dat hij Fien had vermoord. Ik denk dat hij niet dood is, al breek je wel je nek in de meeste gevallen van ophanging.
Ja, de vergelijking die hier al gemaakt werd met Ronald Janssen zag ik toch ook niet. :)
0 x
Briseis
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Briseis »

De vergelijking met RJ ging (in mijn geval) ook niet over RJ - Guy, maar over het politiewerk en dat hoe goed ge iemand ook denkt te kennen, er ook onbekende kanten kunnen zijn. Overigens sorry voor mijn vergelijking van vorige week, ik ben hier nog relatief nieuw en had niet door dat die vergelijking blijkbaar al enkele keren gemaakt was.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 691
x 532

Bericht door jessie V. »

Het was natuurlijk ook niet zomaar een ongeluk, maar in zijn voordeel pleit, dat het niet zijn bedoeling was om haar te doden. Al zal hij de politie (Tim dus) daar nog van moeten overtuigen.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

jessie V. schreef:Het was natuurlijk ook niet zomaar een ongeluk, maar in zijn voordeel pleit, dat het niet zijn bedoeling was om haar te doden. Al zal hij de politie (Tim dus) daar nog van moeten overtuigen.
euh, al vergeten dat hij intussen dood is? :)
0 x
Briseis
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Briseis »

Da's nog niet zeker he, de politie was daar redelijk snel en in soapland kan er veel gebeuren ;) Tot vanavond blijf ik erin geloven dat hij leeft (helaas)
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Ik denk ook dat hij nog zal leven. Toen Julia tegen de deur naar beneden zeeg was hij nog maar van de stoel gesprongen en kwam de politie al binnen. Alles binnen 1 maximum 2 minuten, volgens mij kan hij op zo'n korte tijd nog niet gestikt zijn.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 691
x 532

Bericht door jessie V. »

:eh: Ik denk ook dat hij misschien nog leeft. Ik hoop het wel, want ik was benieuwd hoe het af zou lopen.
0 x
Gesloten