Femke De Grote (Vanya Wellens)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- martha
- Poster rang 5
- x 974
- x 578
Re: Femke De Grote (Vanya Wellens)
Ik vond die scéne van Femke in haar BH in de slaapkamer en Rafael die daar om de hoek staat te loeren heel beklemmend; het had iets sinisters. Vooral omdat Femke maar heel langzaam haar bedekte. Een ander zou geroepen hebben "hé, ik ben me hier wel aan het verkleden hoor".
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Dat vond ik ook.martha schreef:Ik vond die scéne van Femke in haar BH in de slaapkamer en Rafael die daar om de hoek staat te loeren heel beklemmend; het had iets sinisters. Vooral omdat Femke maar heel langzaam haar bedekte. Een ander zou geroepen hebben "hé, ik ben me hier wel aan het verkleden hoor".
Femke deed het er echt om en lijkt met de dag jaloerser te worden op Paulien. Het moet niet gekker worden

En ook al vind ik Peter niet bepaald ideaal voor haar, hij verdient het niet om op deze manier "gebruikt" te worden...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Ze blijft maar roepen dat Rafael haar broer is. Ik heb geen broers dus kan het niet weten, maar ik denk dat je zo toch niet doet tegen je broer 

0 x
- eddy en nancy
- Poster rang 3
- Contacteer:
En als een zuster wel zo doet tegen haar broer, dan vind ik het heel spijtig dat ik zo geen zuster had - of ben ik nu aan strafbare feiten aan het denken ?
Eddy

Eddy
0 x
Groetjes van Eddy, Nancy en Macho.
Viva Hércules !
http://www.bloggen.be/mobielehonden - (bijna) dagelijkse soap
Viva Hércules !
- eddy en nancy
- Poster rang 3
- Contacteer:
Femke gedraagt zich steeds uitdagender, hoe lang blijft dat nog duren voor er problemen van komen ?
Eddy
Eddy
0 x
Viva Hércules !
Viva Hércules !
-
- Nog geen rang
geen idee maar femke mag hem zo nie uitdagen
ze heeft peter toch!!!
en raf heeft paulien!!!
ze heeft peter toch!!!
en raf heeft paulien!!!
0 x
- eddy en nancy
- Poster rang 3
- Contacteer:
Wat een jaloerse blik van Femke toen Paulien Rafael kuste.
Eddy
Eddy
0 x
Viva Hércules !
Viva Hércules !
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Hoe Femke aan Rafael haar bloesjes toonde, vond ik toch ook niet normaal gezien hun rare 'verhouding'.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
De plotselinge komst van Paulien was een streep door de rekening van Femke. Ze was er niet blij mee 

0 x
- Matthi
- Administrator
- x 3
- x 2
Aan de ene kant stoot Femke Rafaël steeds van zich af, maar als Rafaël bij Paulien is kan ze dat ook weer niet hebben 

0 x
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.
- Ganja
- Poster rang 3
Dat is het minste wat je kan zeggenjessie V. schreef:De plotselinge komst van Paulien was een streep door de rekening van Femke. Ze was er niet blij mee

Meer en meer het gevoel dat Femke een van de dagen Rafael gaat opeisen

nadat ze Paulien heeft weg gezapt ofzo

Nee Femke overdrijft en is zichzelf niet meer.
0 x
-
- x 435
wie kan Femke eens onder de douche steken, een heel koude zodat ze (misschien) weer zichzelf wordt? 

0 x
-
- Poster rang 5
wel, zou wel graag eens te weten komen waarom Femke nu stikjaloers is op Paulien.Wallanderjunior schreef:wie kan Femke eens onder de douche steken, een heel koude zodat ze (misschien) weer zichzelf wordt?
Rafael zit anders ook wel in een luxe-positie nu >> 2 knappe vrouwen die uit z'n handen komen eten door gewoon wat sukkelachtig over te komen.

(@Wallanderjunior: die gast in uw avatar lijkt eerder op wijlen Hugo Claus dan op een juniorversie van Wallander zunne)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
- x 435
Rafaël is inderdaad een speciaal geval, niet bijzonder knap, eerder labiel en toch in staat om knappe dames het hoofd op hol te doen slaan
(@ Lord, ik vond geen junior Wallander en heb dan maar Thomas Tranströmer de eer gegeven om de avator op te fleuren, grappig, Hugo Claus was favoriet nobelprijswinnaar, Thomas Tranströmer kreeg dit jaar de nobelprijs literatuur
)

(@ Lord, ik vond geen junior Wallander en heb dan maar Thomas Tranströmer de eer gegeven om de avator op te fleuren, grappig, Hugo Claus was favoriet nobelprijswinnaar, Thomas Tranströmer kreeg dit jaar de nobelprijs literatuur

0 x
- Kwast
- Poster rang 5
Wallanderjunior schreef:wie kan Femke eens onder de douche steken, een heel koude zodat ze (misschien) weer zichzelf wordt?
Brrrrrr da's koud! In haar sas met Badedas!
Tja Femke laat zich wel heel erg kennen. Kennelijk is Peter de enige die ziet hoe zot Femke van Rafaël is. Ben benieuwd hoe lang Rafaël Femke nog gaat bezig houden met zijn acties. Het wordt wel een beetje langdradig zo. In elk geval weet Rafaël Femke om zijn vinger te winden gelijk een zijden draadje!
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt