Jef Hoogmartens (Franky) in "Flikken Maastricht"

Gesloten
doken18
Poster rang 2
Poster rang 2

Jef Hoogmartens (Franky) in "Flikken Maastricht"

Bericht door doken18 »

Ik vond net op de website uitzending gemist een aflevering van "Flikken Maastricht" waar Jef Hoogmartens een gastrol in speelt.

Wolfs is weer aan het werk maar mag nog niet op zware meldingen af. Als hij in de meldkamer zit, komt er opeens een oproep binnen van twee jonge jongens die achtervolgd worden. Helemaal in paniek schreeuwen ze dat ze vermoord gaan worden. Als de jongens later echt vermoord gevonden worden, gaat Wolfs toch op onderzoek uit. Eva blijkt degene te zijn die Wolfs heeft neergeschoten en blijkt daardoor geestelijke schade te hebben opgelopen. Marion en Romeo krijgen te maken met een meisje dat zegt dat ze verkracht is.

http://beta.uitzendinggemist.nl/afleveringen/985302
0 x
Matthi
Administrator
Administrator
x 3
x 2

Re: Jef Hoogmartens (Franky) in "Flikken Maastricht"

Bericht door Matthi »

Grappig ! Ik heb alle afleveringen van flikken maastricht gezien, maar kan me toch niet herinneren dat ik heb heb gezien.

Vanaf 27 januari is het nieuwe seizoen van flikken maastricht er trouwens weer op NED3.
0 x
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.
Gesloten