Jaja, toch wel wat veranderd. Maar wel heel erg knap dat er zoveel zijn ingebleven al die jaren.
0 x
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.
16 jaar Thuis zal niet gevierd worden hé, we hebben nog maar de festiviteiten van de 3000e aflevering net achter de kiezen. 20 jaar Thuis zullen ze wel vieren.
En dat zijn wel de personages waar Thuis in hoofdzaak om draait: de (arbeiders)familie Bomans en de doktersfamilie Bastiaens. Dat was ook het opzet van de makers destijds: om verhalen te creëeren met 2 totaal verschillende families en om het ook iets "volkser" te maken dan de doorsnee soap waar alles nogal vaak draait rond 1 (rijke, ondernemende) familie.
Er zijn in die 16 jaar wel heel wat personages en acteurs gekomen en gegaan.
Is wel een andere Tom hé, niet de Tom van nu. BTW de acteur achter Tom zag er rondom die tijd zo uit Maar over smaak valt niet te twisten, of wel voor wanneer je niets te doen hebt :
Haha dan mag Thuis sterke drank inslaan en stemmen! Ik weet ook niet precies welke periode dit is maar het zou zomaar de Windkracht 10 periode kunnen zijn. Dat was trouwens wel een leuke serie maar dat ter zijde.
Ik vind Thuis echt een leuke serie, moet je voorstellen, 16 jaar al te zien! Dat doen ze goed. Hier in Nederland heeft alleen GTST het zo lang volgehouden al vind ik daar niets aan...
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
Kwast schreef:Is wel een andere Tom hé, niet de Tom van nu. BTW de acteur achter Tom zag er rondom die tijd zo uit Maar over smaak valt niet te twisten, of wel voor wanneer je niets te doen hebt :
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.
OMG Lord.F een cadeautje! Die twee foto's van Wim in Windkracht 10 Nice nice nice! btw ik heb die serie al zo vaak herbekeken op DVD. Ik vind het echt een toppertje! Her en der tamelijk amateuristisch maar wat kan het schelen... zet die teil maar onder de tv!
0 x
Haha van Windkracht 10 of van Wim Stevens? Die onderste foto is gemaakt van de Nederlandse televisie met een heel oud logo. In elk geval vind ik die twee foto's van Wim wel heel erg cool!
0 x