Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Kwast schreef:Ik heb helaas niet alle seizoenen van Thuis gezien dus ik weet niet precies hoe het allemaal eerder is gegaan.
wel, voor hij terug in Thuis opdook kan ik me niet herinneren dat hij (veel) met Peggy optrok.
Het waren wel min of meer vrienden. Een beetje 2 "kwajongens" samen (illegale feestjes geven in Rosa's kapsalon, als die van huis was met Walter bijvoorbeeld ), maar ze zagen elkaar verder echt totaal niet zitten. Was een stuk leuker als je het mij vraagt, want ik vond ze totaal niet bij elkaar passen en nu nog steeds niet eigenlijk.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Kwast schreef:Ik heb helaas niet alle seizoenen van Thuis gezien dus ik weet niet precies hoe het allemaal eerder is gegaan.
wel, voor hij terug in Thuis opdook kan ik me niet herinneren dat hij (veel) met Peggy optrok.
Het waren wel min of meer vrienden. Een beetje 2 "kwajongens" samen (illegale feestjes geven in Rosa's kapsalon, als die van huis was met Walter bijvoorbeeld ), maar ze zagen elkaar verder echt totaal niet zitten. Was een stuk leuker als je het mij vraagt, want ik vond ze totaal niet bij elkaar passen en nu nog steeds niet eigenlijk.
Ik vind, raar genoeg, Peggy meer veranderd met vroeger dan Tom.
En daarmee passen ze nu dan ook beter bij elkaar.
Ik vind ze nu ook goed bij elkaar passen. Heb ondertussen al wat meer stukken gezien van Thuis van "Vroeger" en snap de antisympathie- jegens Tom nu ook beter. Overigens blijft het wel mijn favoriete personage. In elk geval zal Peggy met haar liefdesbootje op een andere stroom gaan varen. We zullen wel zien hoe het zich zal gaan ontwikkelen. In elk geval hoop ik dat Tom stand houdt wat hij nu in gang heeft gezet. Dat hij zich niet meer laat doen door zijn moeder!
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
Ik vond het een mooie geste van Tom dat Sandrine naar de Sint mocht gaan. Uiteindelijk mag het kindje er niet de dupe van zijn dat het zijn week was. En als Tom en Peggy naast mekaar stonden met hun kind, glunderden ze beiden toch wel.
Laatst gewijzigd door johan1969 op wo 07 dec 2011, 11:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik vond ze ook wel lief samen met de kleine die bij Sint Niklaas op schoot mocht. Ik denk, weet wel zeker, dat ze beiden nog wel gevoelens voor elkaar hebben. Tom waarschijnlijk meer voor Peggy dan andersom maar soit. In elk geval had ik al wel een voorgevoel dat Tom gewoon zou komen opdraven met de kleine. Buiten dat, ik denk dat hij het Peggy nog altijd kwalijk neemt dat ze hem "verlinkt" heeft en dat hij op deze manier (door eerst te zeggen dat hij niet zou komen) Peggy een beetje wil tarten. Rare manier van zijn frustratie uiten wellicht. Hij ging immers nog dezelfde dag in galop naar moeders om mede te delen dat hij met de kleine naar de zus en zo ging.
0 x
Tom in actie! Een tikkeltje arrogant vond ik hem wel vanavond. Hij is van mening dat Peggy het fijn vindt om hem te zien.... hij weet niet eens dat Peggy zich in de armen van Axel had gestort en er een het nodige DNA mee heeft uitgewisseld. Hij wist zich ook zichtbaar geen houding te geven toen hij Peggy zag. Ergens had ik het idee dat hij graag iets tegen Peggy wilde zeggen maar dat toch niet durfde en dat dit ook gold voor Peggy. Vraag mij wel af hoe Tom zal reageren als hij erachter komt dat Peggy van een ander walletje aan het snoepen is.
0 x
Ik vond het een goede zaak dat Tom aangaf bij Peggy graag alles te willen weten inzake de zaak Axel. Ik denk wel dat Peter gelijk heeft, Tom is te persoonlijk betrokken. Het is overduidelijk dat hij haar nog erg graag ziet en de wetenschap dat zij met een andere man de slaapkamer nader heeft verkend deed hem zichtbaar niet goed.
Enfin, Tom zijn loft hebben we nu wel gezien. Vond dat echt een mooi stukje! Hoe hij daar stond met dat stuk speelgoed in zijn hand van Sandrientje. Waarschijnlijk beseft hij zich dat het hoofdstuk Peggy en hij nu definitief is afgesloten.
0 x
Dat Tom zou bitter zou reageren had ik wel verwacht. En natuurlijk gaat het hem niet over 'de waarheid' in zijn zaak, maar over t feit dat Peggy nogal rap na hun breuk het bed deelde met de eerste de beste.
Als het hem niet om 'de waarheid' gaat, is hij maar een belabberd advocaat.
Natuurlijk moet hij zoveel mogelijk weten om zijn zaak goed te kunnen voorbereiden.
En... 'de eerste, de beste'... ik ken koppels die op zo'n manier elkaar hebben leren kennen en al meer dan 20 jaar samen zijn.
Zoiets kan je nooit voorspellen.
Het zal Tom ook wel om de waarheid gaan denk ik, want hij staat daar nogal belachelijk te zijn als zoiets achteraf uitkomt. Toch is het volgens mij net zo goed een stok om mee te slaan nu, aangezien het voor hem geen leuk gegeven is dat Peggy met iemand anders geslapen heeft. Dat krijg je als je privé en zaken met elkaar mengt. Peter had gelijk, Tom is veel te veel betrokken partij...
0 x
Als Peggy's affaire zou uitkomen midden in de rechtszaal en Tom wist van niks, zou hij idd een belabberd figuur slaan. En voor Peggy zou het ook niet leuk zijn als iedereen te weten komt dat ze met een klant het bed deelt.
Anderzijds is Tom geen robot en t zou maar erg zijn moest het hem niets doen.
Ik denk ook wel dat hij het niet leuk vindt dat Peggy zo vlak na de breuk al met een ander op slaapkamertoernee is geweest. Het is wel goed dat hij het nu weet. Peter heeft hem nu behoed voor een mega flater. Vraag mij wel af hoe dit nu verder gaat. Peggy wil immers niet meer dat hij haar verdedigt en hij vindt het voor zo ver wel prima.
0 x
Dacht dat ik het nooit zou kunnen zeggen maar ik vond dat Tom zich gisteren correct heeft gedragen!
Peggy daarentegen, ik begrijp dat ze zo doet maar dan had ze het om te beginnen niet aan hem moeten vragen en een andere advocaat moeten nemen.
Blokje schreef:Dacht dat ik het nooit zou kunnen zeggen maar ik vond dat Tom zich gisteren correct heeft gedragen!
Peggy daarentegen, ik begrijp dat ze zo doet maar dan had ze het om te beginnen niet aan hem moeten vragen en een andere advocaat moeten nemen.
Dat vind ik ook. Peggy doet moeilijk om iets wat ze op voorhand heel duidelijk had kunnen verwachten en ik begrijp haar dan ook totaal niet eigenlijk
Tom is in mijn ogen wel de laatste die ze om raad had moeten gaan vragen na alles wat er met Axel gebeurd is...
0 x