Personage waar ik mij het meest aan erger
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Re: Personage waar ik mij het meest aan erger
Toen Peggy gisteren weer aan t 'eten' was, kreeg ik bijna braakneigingen... Zou ze in t echt ook zo eten of enkel om het personage neer te zetten ?
0 x
-
Rieka
- x 435
Hoeveel keer zou er al dergelijke opmerking over Peggy hier al gepost zijn?johan1969 schreef:Toen Peggy gisteren weer aan t 'eten' was, kreeg ik bijna braakneigingen... Zou ze in t echt ook zo eten of enkel om het personage neer te zetten ?
0 x
-
Sandertje
- Poster rang 1

- x 15
Sally-Jane heeft ooit in een interview gezegt dat de eetgewoontes van Peggy een deel van het personage is.
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 975
- x 579
Geen personage waar ik me aan erger doch wel aan die draken van beelden die in de woonkamer van de bomansen staan. Ik hoop indien die zetel van boskabouter leo verhuisd wordt die beelden eveneens mee verkast worden.
0 x
- Blokje
- Nog geen rang
- Contacteer:
Klopt! Vorig jaar mochten er vragen gesteld worden op radio 2 en ik heb haar toen onder lichte dwang mogen vragen of dat ze in 't echt ook zo at. Maar het is gegroeid. Ze zei dat er op alles wordt gelet, zelfs hoe personages de was opvouwen.Sandertje schreef:Sally-Jane heeft ooit in een interview gezegt dat de eetgewoontes van Peggy een deel van het personage is.
Sally Jane vertelde toen ook dat ze dat zelf ook niet altijd zo leuk vindt, omdat ze de vreemde combinaties die ze maakte ook moest opeten, ooit eens de combinatie curryketchup/slagroom. BAH!
0 x
Volg mijn thuis-blog op --> http://blog.tvblokje.be/
- Kwast
- Poster rang 5

Ik vind dat het allemaal nog wel meevalt. Enfin, ik heb mij er niet aan gestoord om het zo te zeggen. Waar ik mij overigens wel aan stoor is dat Tom ALTIJD met de handen in de zakken staat. Hier in Twente zeggen ze dan ; Go'j verhuuzn? Ie hebt de hann al innepakt! Of wel, ga je verhuizen je hebt je handen al ingepakt. 
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
- eddy en nancy
- Poster rang 3

- Contacteer:
Momenteel met grote voorsprong op nummer één : Axel !
Eddy
Eddy
0 x
Groetjes van Eddy, Nancy en Macho.
Viva Hércules !
http://www.bloggen.be/mobielehonden - (bijna) dagelijkse soap
Viva Hércules !
- Blokje
- Nog geen rang
- Contacteer:
martha schreef:Geen personage waar ik me aan erger doch wel aan die draken van beelden die in de woonkamer van de bomansen staan. Ik hoop indien die zetel van boskabouter leo verhuisd wordt die beelden eveneens mee verkast worden.
En toch mogen ze van mij nu zeker blijven. 't Is het enige authentieke interieur dat overblijft. Zelfs in taxi Leo passen de kaften nu bij het interieur. De 'Zus en zo' is wel mooi en zo maar soms lijken die decors wel boxen uit een interieurwinkel. Ze wisselen elk seizoen en waterkokers en zo zie je op verschillende plaatsen in verschillen de kleuren.
Als het interieur van Frank en Simonne op't einde van het seizoen afbrandt, stop ik met kijken!
Ik wil terug normale huizen.
0 x
Volg mijn thuis-blog op --> http://blog.tvblokje.be/
- Luc
- Poster rang 4

Ah, nog iemand, ik erger met je meeeddy en nancy schreef:Momenteel met grote voorsprong op nummer één : Axel !
Eddy
0 x
-
Rieka
- x 435
Ik erger mij aan het feit dat Axel voor een knappe gast moet doorgaan. Sorry Sally-Jane, ik heb een andere smaak dan jij.Luc schreef:Ah, nog iemand, ik erger met je meeeddy en nancy schreef:Momenteel met grote voorsprong op nummer één : Axel !
Eddy. En dat het "ne knappe" is, compenseert er helaas niet echt voor.
0 x
- eddy en nancy
- Poster rang 3

- Contacteer:
Moest ik op mannen vallen, het zou ook niet echt mijn type zijn.
Eddy
Eddy
0 x
Groetjes van Eddy, Nancy en Macho.
Viva Hércules !
Viva Hércules !
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Idem hier. En idem ivm de opmerking over die 'knappe', grote, slanke politieman in burger (Tim).Rieka schreef:Ik erger mij aan het feit dat Axel voor een knappe gast moet doorgaan. Sorry Sally-Jane, ik heb een andere smaak dan jij.Luc schreef:Ah, nog iemand, ik erger met je meeeddy en nancy schreef:Momenteel met grote voorsprong op nummer één : Axel !
Eddy. En dat het "ne knappe" is, compenseert er helaas niet echt voor.
0 x
- Kwast
- Poster rang 5

Ik vind die Axel ook gruwelijk vervelend. Knap of niet knap dat een discussie waar je eindeloos over door kunt gaan. Immer, wat voor de ene als knap doorgaat is voor de ander totaal niet interessant. Hoe Axel tegen Peggy doet vind ik echt niet kunnen. De arrogantie alleen al! 
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

De interieursponsor mag toch ook z'n graantje meepikken?Blokje schreef:martha schreef:Geen personage waar ik me aan erger doch wel aan die draken van beelden die in de woonkamer van de bomansen staan. Ik hoop indien die zetel van boskabouter leo verhuisd wordt die beelden eveneens mee verkast worden.Ook wel waar.
En toch mogen ze van mij nu zeker blijven. 't Is het enige authentieke interieur dat overblijft. Zelfs in taxi Leo passen de kaften nu bij het interieur. De 'Zus en zo' is wel mooi en zo maar soms lijken die decors wel boxen uit een interieurwinkel. Ze wisselen elk seizoen en waterkokers en zo zie je op verschillende plaatsen in verschillen de kleuren.
Als het interieur van Frank en Simonne op't einde van het seizoen afbrandt, stop ik met kijken!
Ik wil terug normale huizen.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Kwast
- Poster rang 5

Haha volgens mij is IKEA ook een niet geringe sponsor in het decor of men gaat gewoon gere shoppen aldaar, cheap en hip.
0 x