Of als kerstmis sinterklaas en pasen op 1 dag vallenKwast schreef:In haar jaar stillekes

Of als kerstmis sinterklaas en pasen op 1 dag vallenKwast schreef:In haar jaar stillekes
Guy is uit de gratie van Boons gevallen maar dat volstaat blijkbaar niet ... heb je gezien hoe gegeneerd ze was omdat "ze zich vergist had", nu zit ze wel met de handen in het haar maar haar goesting om Guy verder op de rooster te leggen is ook weer weg,Christel schreef:Mwah, ik denk dat hij bij Boons inmiddels ook een beetje uit de gratie is...![]()
Mocht er nu nog iets voorvallen, dan worden Tim en Gitta in elk geval waarschijnlijk wel serieus genomen.
optimistlord F. schreef:Ik gok dat we het tegen nieuwjaar te weten gaan komen.
Dat vind ik nu ook. Zeker dat hij zo rond liep met Katrien erbij. Zo lang en goed kennen ze elkaar nu ook nog niet. Ik zou het in ieder geval niet kunnen appreciëren moest mijn ma en nieuwe vriend hebben en die zou zo in boxer aan de ontbijt tafel zitten.Kwast schreef:Guy in zijn boxer... not done! Met alle respect maar echt nice om te zien vond ik dat nu echt niet.
Ik heb weer eens niet goed opgelet in de les.. die boxershort is mij niet opgevallen, laat staan dat ik er mij aan zou gestoord hebben.eddy en nancy schreef:Dat valt allemaal nog mee, hij zou ook met een string kunnen rondlopen.![]()
Eddy
dit begrijp ik niet helemaal.Kwast schreef:Ik zie liever Rosa en Luc samen meer goed.