Marianne Bastiaens (Leah Thys)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
Xenna
Nog geen rang

Re: Marianne Bastiaens (Leah Thys)

Bericht door Xenna »

Ja en ze kan moeilijk verteren dat er nu eens met haar gelachen wordt. :lol:
0 x
Wallanderjunior
x 435

Bericht door Wallanderjunior »

Zal Marianne ooit eens inzien dat haar kinderen volwassen zijn en op eigen benen moeten staan??? :crazy:
toch onvoorstelbaar hoe ze Ann en Mayra onder druk zet om thuis te blijven wonen en hen ook nog schuldgevoelens aansmeert :boo:
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2568

Bericht door satine »

Tja, als ze elders wonen, heeft ze er veel minder grip op.
En vermits Marianne ten allen tijden alles onder controle wil hebben...

Ook naar de buitenwereld toe waarschijnlijk: als je kinderen bijna 40 zijn en toch nog thuis wonen, dan moet je toch wel 'de ideale moeder' zijn?
Ik zie een hoop gekibbel aankomen en Ann met torenhoge schuldgevoelens, hopelijk is deze verhaallijn snel achter de rug.
0 x
Wallanderjunior
x 435

Bericht door Wallanderjunior »

hopelijk hakken Ann en Mayra de knoop snel door, ik zie deze verhaallijn ook liever niet te lang aanslepen!

Marianne moet eens wat realitisch worden en de normale gang van het leven aanvaarden: de jongskes zijn groot en verlaten het nest :lol:
0 x
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

satine schreef:Tja, als ze elders wonen, heeft ze er veel minder grip op.
En vermits Marianne ten allen tijden alles onder controle wil hebben...

Ook naar de buitenwereld toe waarschijnlijk: als je kinderen bijna 40 zijn en toch nog thuis wonen, dan moet je toch wel 'de ideale moeder' zijn?
Ik zie een hoop gekibbel aankomen en Ann met torenhoge schuldgevoelens, hopelijk is deze verhaallijn snel achter de rug.
Dan heb je wel heel gemakzuchtige grote kinderen! :lol:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Rieka schreef:
satine schreef:Ook naar de buitenwereld toe waarschijnlijk: als je kinderen bijna 40 zijn en toch nog thuis wonen, dan moet je toch wel 'de ideale moeder' zijn?
Dan heb je wel heel gemakzuchtige grote kinderen! :lol:
Allebei waar :lol:
Maar eigenlijk snap ik niks van het hele gebeuren...
Ann heeft nooit echt op zichzelf willen wonen, maar ziet nu ineens het licht? :eh:
Mariannes hart breekt van ellende als haar dochter van in de 40 (!) beslist om eindelijk toch eens op zichzelf te gaan wonen? :eh:
Daar kan ik maar 1 ding van maken: gebrek aan inspiratie bij het schrijversteam. Nog maar eens... :thumbdown:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Tja Tom heeft ook enorm lang thuis gewoond maar tussentijds ook elders. Na het schijnt wonen jongens vaker heel erg lang bij hun ouders dan dochters. Ik vind het ook wel een beetje apart. Anderzijds, de praktijk is ook daar. Waarschijnlijk was het pure gemakzucht van Ann. In elk geval zijn dadelijk wel alle vogels gevlogen. Misschien wil Nancy wel als opvulling gaan dienen :twisted: in elk geval vind ik het vooral dolkomisch.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

Ik denk dat Marianne zelf nog liever in een krot gaat wonen dan dat ze Nancy (en co) in huis neemt :mrgreen: .
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Wallanderjunior schreef:Zal Marianne ooit eens inzien dat haar kinderen volwassen zijn en op eigen benen moeten staan??? :crazy:
toch onvoorstelbaar hoe ze Ann en Mayra onder druk zet om thuis te blijven wonen en hen ook nog schuldgevoelens aansmeert :boo:
ik heb dit in het echte leven ook al bij vele mensen gezien. Als je kind 18 is of 38 een moeder ziet haar bloedjes nooit graag vertrekken :|
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 691
x 532

Bericht door jessie V. »

Maar ik denk dat de meeste moeders (als ze een beetje verstandig zijn) dat wel een beetje verborgen houden voor de bloedjes en even wachten met huilen tot de bloedjes uit het zicht zijn.
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

haar man is altijd aan het werk, als Ann en Mayra vertrekken ziet ze Sandrine ook minder. Ze is bang dat ze een hele dag tegen de muren zal moeten praten als er niemand meer is om tegen te zagen.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Misschien schaft ze zich dan wel een schildpad aan om tegen te praten
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

Kwast schreef:Misschien schaft ze zich dan wel een schildpad aan om tegen te praten
Nog nooit gehoord van Gaia?
Schildpadden houden mag al een eeuwigheid niet. En daarbij, dat past niet bij Marianne.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

jessie V. schreef:Maar ik denk dat de meeste moeders (als ze een beetje verstandig zijn) dat wel een beetje verborgen houden voor de bloedjes en even wachten met huilen tot de bloedjes uit het zicht zijn.
Inderdaad...
Dat Marianne hen allemaal gaat missen in huis vind ik niet meer dan normaal. Zeker vanwege de redenen die "Crackers" ook al aanhaalde. Feit is bovendien dat Marianne heel weinig om handen heeft buiten haar familie. Maar ik vind wel dat ze er nu een héél groot drama van maken.
En dat Marianne zich zo laat kennen voor het oog van iedereen daar, vind ik eigenlijk ook niet echt bij haar passen...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 691
x 532

Bericht door jessie V. »

Ze moet blij zijn dat ze zo lang thuis gebleven zijn. De meeste kinderen zijn met 18 jaar de deur uit. Zo gaat dat nou eenmaal.
0 x
Plaats reactie