Tibo Timmermans (Maxime De Winne)

Gesloten
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Re: Tibo Timmermans (Maxime De Winne)

Bericht door satine »

Ja, zo komt hij wel over, de oudere die alles al gezien en meegemaakt heeft en alles voor Franky in goede banen zal leiden.
Terwijl Franky 19 is, oud genoeg om zijn eigen beslissingen te nemen en jong genoeg om nog op zijn bek te (mogen) gaan.
Hij mag toch nog wel een en ander zelf uitzoeken om achteraf te ontdekken dat hij de verkeerde beslissingen genomen heeft, vind ik.
Vallen en opstaan heet dat dan - zo moeten we het allemaal leren.
Maar Nonkel Tibo is hem altijd voor - behoorlijk saai vind ik dat eigenlijk wel.
0 x
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

satine schreef:Ja, zo komt hij wel over, de oudere die alles al gezien en meegemaakt heeft en alles voor Franky in goede banen zal leiden.
Terwijl Franky 19 is, oud genoeg om zijn eigen beslissingen te nemen en jong genoeg om nog op zijn bek te (mogen) gaan.
Hij mag toch nog wel een en ander zelf uitzoeken om achteraf te ontdekken dat hij de verkeerde beslissingen genomen heeft, vind ik.
Maar Nonkel Tibo is hem altijd voor - behoorlijk saai vind ik dat eigenlijk wel.
Maar in verband met die adoptie geef ik Tibo toch wel 200% gelijk, zulle!
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Rieka schreef:
satine schreef:Ja, zo komt hij wel over, de oudere die alles al gezien en meegemaakt heeft en alles voor Franky in goede banen zal leiden.
Ja natuurlijk, maar het is niet alsof Franky meteen dolenthousiast was en Tibo uren op hem heeft moeten inpraten he. ;)
Franky wist ook wel dat die adoptie een kaakslag zou zijn voor Frank, maar even goed voor Simonne en Yvette.
0 x
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

satine schreef:
Rieka schreef:
Ja natuurlijk, maar het is niet alsof Franky meteen dolenthousiast was en Tibo uren op hem heeft moeten inpraten he. ;)
Franky wist ook wel dat die adoptie een kaakslag zou zijn voor Frank, maar even goed voor Simonne en Yvette.
Ik had het gevoel dat Franky wel ernstig overwoog om die adoptie toe te staan(hij zei letterlijk dat zijn moeder en grootmoeder het wel zouden verstaan), en dat Tibo hem voor een immense stommiteit heeft behoed.
Maar hij mag inderdaad voor mindere ernstige dingen Franky wat meer z'n gang laten gaan.
0 x
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

Als blikken konden doden, dan zou Tibo er wel wat op zijn geweten hebben :mrgreen: .
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Ik vind het wel grappig dat Bram jaloers is op Tibo en Franky.
0 x
fan_van_marianne
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door fan_van_marianne »

Gezelligheid troef gisterenavond :mrgreen:
0 x
Intelligentie krijgt men mee, wijsheid moet men leren...
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

Idd, daar waar wij al dagen lang over zitten te "zagen" werd gisteren nog eens heel pijnlijk zichtbaar, de 2 saaie homo's languit in de bank (maar niet bij / op elkaar natuurlijk :mrgreen: ).
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Ik weet één ding heel zeker! Tibo gaat zeggen dat Franky door Bram zo is toegetakeld. De lafbek! Beetje gaan lopen ipv je vriend te helpen. Ik vind die vent echt een verschrikking! Hij heeft heel verstandig dan wel de politie gebeld maar ik schat de kans zeer groot in dat hij gaat beweren dat Bram dit heeft geflikt en met Bram zijn reputatie....
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
Ganja
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Ganja »

Ik denk niet dat Tibo de schuld op Bram gaat steken.
Tibo probeerde al tijdens het gevecht om de politie te bellen.
Ik denk dat hij is gaan lopen omdat hij zag dat hij machteloos stond tegen die hele bende maar vooral ook om ergens rustig de politie op te bellen wat dan blijkbaar is gelukt want al snel kwam hij daar samen met de politie toe.
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Die vechtpartij was al bijna even realistisch in beeld gebracht als de brand bij ter Smissen !
0 x
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

Ganja schreef:rustig de politie op te bellen wat dan blijkbaar is gelukt want al snel kwam hij daar samen met de politie toe.
ja, de politie was heel snel, dat is nu eens iets dat niet klopt in Thuis :lol: . Tiboke stond er bij en keek ernaar, voor een verpleger dacht ik toch dat hij sneller te hulp ging schieten :roll: .
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Ach ja, bij voetbal is het vaak zo dat het net is alsof je in smurfenland woont. Waarschijnlijk was de politie gewoon in de buurt en hopla! Maar hé, denk wel aan de zendtijd he :crazy:
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
willem criel
Nog geen rang

Bericht door willem criel »

Kwast schreef:Ik weet één ding heel zeker! Tibo gaat zeggen dat Franky door Bram zo is toegetakeld. De lafbek!
Mooi niet dus! :lol: Al die voorbarige conclusies maar het zijn wel de drinkebroers van Bram die Franky in elkaar slaan.
0 x
La vie est dûre sans confiture!
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Welke man noemt een andere man 'Poepie' :denk: ook al is het zijn vriend :roll:
Komt echt heel volwassen over :naughty:

En dan zijn gemoei - ze kennen mekaar amper en Tibo is het leven van Franky al helemaal aan het herinrichten, zoals HIJ het ziet.
Ok, ik ben ook niet erg blij met de houding van Frank/Franky - ze zijn allebei even kinderachtig bezig, maar dat is HUN probleem, niet het zijne.
Zelfs al zou hij gelijk hebben (wat ik even in het midden laat), de manier waarop hij probeert de dingen te forceren is er over.
Dat betuttelende gedoe achter de rug van Franky - mijn vriend zou me dat toch niet moeten lappen! :hand:

Wat een betweter en dat voor een verpleger! :mrgreen:
0 x
Gesloten