Tom De Decker (Wim Stevens)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Crackers
- Poster rang 5
Re: Tom De Decker (Wim Stevens)
Ik vind het raar dat hij plots niet meer bezig is met zijn zoontje Robin. Nu het uit is met Peggy hoeft hij zelfs geen rekening meer te houden met haar standpunt ivm Robin. Heel raar maar ik ga geen slapende honden wakker maken want dat was ook maar een saaie verhaallijn 

0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- Luc
- Poster rang 4
Als hij Marianne niet heeft om erover te beginnen, weet hij het zelf niet meer zeker
?

0 x
- Kwast
- Poster rang 5
Tom heeft een nieuw bed! Ik vond het wel smerig van hem dat hij niet op Peggy haar vraag inging. Ik weet bijna wel zeker dat hij die dag niets in zijn agenda had staan. Ik vond overigens wel dat je aan hem kon zien dat hij zich geen raad wist met de komst van Peggy. Volgens mij vindt hij haar nog altijd enorm leuk en kan hij het niet verkroppen dat het over is tussen hen en gaat hij haar daarom op deze manier dwarsbomen. Echt een zoon van zijn moeder. 

0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Misschien dat Marianne en Ann wel echt een sinterklaasfeest voorzien hebben hè? Zo vreemd zou dat niet zijn. Wel raar dat hij daar eerst zijn agenda voor moet checken trouwens. Zoiets onthoud je toch ook wel zonder?Kwast schreef:Tom heeft een nieuw bed! Ik vond het wel smerig van hem dat hij niet op Peggy haar vraag inging. Ik weet bijna wel zeker dat hij die dag niets in zijn agenda had staan. Ik vond overigens wel dat je aan hem kon zien dat hij zich geen raad wist met de komst van Peggy. Volgens mij vindt hij haar nog altijd enorm leuk en kan hij het niet verkroppen dat het over is tussen hen en gaat hij haar daarom op deze manier dwarsbomen. Echt een zoon van zijn moeder.

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Matthi
- Administrator
- x 3
- x 2
Ja, dat vond ik ook. Alsof die kleine z'on drukke agenda heeftChristel schreef:Wel raar dat hij daar eerst zijn agenda voor moet checken trouwens. Zoiets onthoud je toch ook wel zonder?![]()

0 x
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2567
Voor hem zal zijn dochter niet veel meer zijn dan een nota in zijn agenda?Matthi schreef:Ja, dat vond ik ook. Alsof die kleine z'on drukke agenda heeftChristel schreef:Wel raar dat hij daar eerst zijn agenda voor moet checken trouwens. Zoiets onthoud je toch ook wel zonder?![]()

0 x
-
- x 435
je ziet duidelijk wie dit seizoen de hoofdlijnen spelen in thuis.. het kan natuurlijk niet elk seizoen rond Tom, peggy, sandrineke, rosa etc draaien..
toch vind ik dat Tom te weing in beeld komt
Er mag toch wel een nieuwe liefde voor hem gaan komen...
toch vind ik dat Tom te weing in beeld komt

0 x
- martha
- Poster rang 5
- x 974
- x 578
Toen Tom zei "ze brengen mijn bed. Het werd tijd" moest ik denken aan jullie allemaal, forumvriendjes en vriendinnetjes (en dit topic) 

0 x
-
- x 435
martha schreef:Toen Tom zei "ze brengen mijn bed. Het werd tijd" moest ik denken aan jullie allemaal, forumvriendjes en vriendinnetjes (en dit topic)

0 x
- Kwast
- Poster rang 5
Ik denk dat Tom dat ook wel heeft onthouden maar omdat hij zich niet goed een houding wist te geven tegenover Peggy deed hij het op deze manier.
Het is niet de eerste keer dat Tom is op een niet handige manier deed. Het lijkt mij niet dat zijn dochtertje "maar" een nota in de agenda is, zeker niet. Sommige mensen hebben nou een keer een heel vreemde manier van doen.
Als onvervalst "Wim" fan vind ik het ook wel jammer dat hij niet heel erg veel in beeld is.

Als onvervalst "Wim" fan vind ik het ook wel jammer dat hij niet heel erg veel in beeld is.

0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Zo zeker ben ik daar toch niet van. Echt enthousiast met Sandrine optrekken zien we hem toch ook nooit doen eigenlijk. Combineer dat met heel die historie sinds haar geboorte, en ik kan me toch niet echt aan de indruk onttrekken dat Tom gewoon geen vaderfiguur is.Kwast schreef:Het lijkt mij niet dat zijn dochtertje "maar" een nota in de agenda is, zeker niet.

Ik snap bovendien niet waarom Peggy met haar vraag bij Tom aan kwam zetten. Ann gaat daar toch over?

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- x 435
ja en Peggy weet zich ook geen houding aan te nemen als ze bij Tom in de buurt komt.. Zouden die nog samen komen? Ik denk dat Tom wel "inzit" met Sandrine maar zich geen raad weet met momenten en het wat verdringt.. Ik kan mis zijn hoor.. Vond het vorig jaar toch heel wat spannender rond hem... Nu zit hij enkel in zijn kantoor.. Ik heb die zijne "boven" zelfs nooit gezien... 

0 x
- Kwast
- Poster rang 5
Ik heb helaas niet alle seizoenen van Thuis gezien dus ik weet niet precies hoe het allemaal eerder is gegaan. Hoe hij met Sandrientje doet vind ik inderdaad ook een beetje wonderlijk. Misschien weet hij wel niet goed wat hij er mee aan moet. Neem toch aan dat hij haar wel heel graag ziet.
Als Sandrientje bij Tom is die dagen dan gaat Tom erover. Ann kan dan niet buiten hem om beslissen wat er gaat gebeuren. Overigens ben ik ook wel benieuwd naar Tom zijn nieuwe optrekje. Ik geloof niet dat Peggy en Tom weer samenkomen. Peggy wil dat niet eens. Ik denk dat Tom Peggy wel graag terug wil. Hoe hij naar haar kijkt en zijn zenuwachtige onhandige gedoe. Het is wat met die venten. Precies alsof ze bang voor de vrouwen zijn
Als Sandrientje bij Tom is die dagen dan gaat Tom erover. Ann kan dan niet buiten hem om beslissen wat er gaat gebeuren. Overigens ben ik ook wel benieuwd naar Tom zijn nieuwe optrekje. Ik geloof niet dat Peggy en Tom weer samenkomen. Peggy wil dat niet eens. Ik denk dat Tom Peggy wel graag terug wil. Hoe hij naar haar kijkt en zijn zenuwachtige onhandige gedoe. Het is wat met die venten. Precies alsof ze bang voor de vrouwen zijn

0 x
- Kwast
- Poster rang 5
P.S.
Hij is toch naar het Sinterklaasfeest geweest! Peggy leek toch enig toenadering te zoeken tot Tom! In elk geval was Rosa enorm blij dat Sandrientje er bij mocht zijn.
Hij is toch naar het Sinterklaasfeest geweest! Peggy leek toch enig toenadering te zoeken tot Tom! In elk geval was Rosa enorm blij dat Sandrientje er bij mocht zijn.
0 x
-
- Poster rang 5
wel, voor hij terug in Thuis opdook kan ik me niet herinneren dat hij (veel) met Peggy optrok.Kwast schreef:Ik heb helaas niet alle seizoenen van Thuis gezien dus ik weet niet precies hoe het allemaal eerder is gegaan.

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!