Tibo Timmermans (Maxime De Winne)
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Re: Tibo Timmermans (Maxime De Winne)
De saaie ideale schoonzoon dan toch - ik wacht nog altijd op het eerste sprankeltje tussen die twee.
Als hun relatie even 'plat' blijft als ze nu is, dan zal het niet lang duren vrees ik, want elektriciteit zit er niet echt in.
Als hun relatie even 'plat' blijft als ze nu is, dan zal het niet lang duren vrees ik, want elektriciteit zit er niet echt in.
0 x
-
- x 435
Helemaal mee eens, ik zit ook steeds te wachten tot er wat vonken rondvliegen, maar die twee doen niet veel meer dan zagen tegen mekaar,hé?satine schreef:De saaie ideale schoonzoon dan toch - ik wacht nog altijd op het eerste sprankeltje tussen die twee.
't Is precies of ze zijn al 40 jaar een koppel!

0 x
-
- x 435
een prille relatie mag inderdaad wat vuriger, Tibo en Franky zijn precies twee paters op retraite
die relatie heeft mij nog niet erg overtuigd
ik dacht dat homo's entousiaster waren

ik dacht dat homo's entousiaster waren

0 x
- Ganja
- Poster rang 3
Ik ben het met iedereen eens dat er weinig te zien is van liefde tussen Tibo en Franky.
Maar ik heb al de hele tijd het gevoel dat dit bewust wordt gedaan door de schrijvertjes van Thuis om niet te provoceren omdat ze al zoveel kritiek kregen toen Franky uit de kast kwam. Ik weet dat ze zich dat normaal niet zouden aantrekken maar een homorelatie is toch nog iets anders dan uit de kast komen en misschien dat ze voorzichtigheids halve daarom gekozen hebben voor een iet wat platonisch achtige liefde tussen de twee jongens. OF het moet zijn dat beide hetero acteurs moeite hebben om verliefd te doen tegen elkaar dat kan ook... maar denk eerder het eerste.
Maar verder wel top dat Tibo blijft moeite doen om de relatie tussen Franky en Frank te verbeteren. Alleen zijn reactie op wat Franky vertelde over Frank en Luc in het ziekenhuis vond ik super slecht geacteerd door Tibo.
Maar ik heb al de hele tijd het gevoel dat dit bewust wordt gedaan door de schrijvertjes van Thuis om niet te provoceren omdat ze al zoveel kritiek kregen toen Franky uit de kast kwam. Ik weet dat ze zich dat normaal niet zouden aantrekken maar een homorelatie is toch nog iets anders dan uit de kast komen en misschien dat ze voorzichtigheids halve daarom gekozen hebben voor een iet wat platonisch achtige liefde tussen de twee jongens. OF het moet zijn dat beide hetero acteurs moeite hebben om verliefd te doen tegen elkaar dat kan ook... maar denk eerder het eerste.
Maar verder wel top dat Tibo blijft moeite doen om de relatie tussen Franky en Frank te verbeteren. Alleen zijn reactie op wat Franky vertelde over Frank en Luc in het ziekenhuis vond ik super slecht geacteerd door Tibo.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Ik heb wel eens het gevoel van 'waarmee moeit die zich eigenlijk?'
Het benadrukt alleen het leeftijdsverschil tussen Franky en Tibo en maakt van deze laatste een echte saaie piet.
Tibo komt wel wat over als de 'ervaren' lover die het allemaal wel weet en alles al gezien heeft.
En die vooral wil dat de kerk ten allen tijde in het midden staat.
Maar da's heel saai om naar te kijken, zelfs de scènes met Max waren spannender!
En als dit zo is omdat 'de schrijvertjes' niet willen provoceren, dan vind ik dit dikke flauwe kul.
Als je echt geen hetze wil, hou het dan bij allemaal brave hetero-koppels, maar voer dan geen homo-koppel ten tonele dat precies zijn gouden bruiloft al achter de rug heeft, want da's gewoon niet realistisch.
Het benadrukt alleen het leeftijdsverschil tussen Franky en Tibo en maakt van deze laatste een echte saaie piet.

Tibo komt wel wat over als de 'ervaren' lover die het allemaal wel weet en alles al gezien heeft.
En die vooral wil dat de kerk ten allen tijde in het midden staat.
Maar da's heel saai om naar te kijken, zelfs de scènes met Max waren spannender!

En als dit zo is omdat 'de schrijvertjes' niet willen provoceren, dan vind ik dit dikke flauwe kul.
Als je echt geen hetze wil, hou het dan bij allemaal brave hetero-koppels, maar voer dan geen homo-koppel ten tonele dat precies zijn gouden bruiloft al achter de rug heeft, want da's gewoon niet realistisch.
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Dat vind ik ook. Het zou een belachelijke manier van denken van de schrijvers zijn, aangezien ze daarmee alleen maar duidelijk maken dat het gros van de mensen het blijkbaar niet accepteerd dan. Dat lijkt me toch het tegenovergestelde van wat de bedoeling zou moeten zijn van zo'n verhaallijn...satine schreef:En als dit zo is omdat 'de schrijvertjes' niet willen provoceren, dan vind ik dit dikke flauwe kul.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Men laat ook geen beelden zien van Franky en Tibo die naast mekaar in bed liggen.
Maar ja, van Leo en Yvetje deden ze dat (gelukkig) ook niet.

0 x
-
- Poster rang 1
- x 15
Tja als er geen slaapkamerset bestaat. Voor zover ik weet worden enkel Femke en Peter in bed getoond.
0 x
-
- x 435
de manier waarop je mensen in beeld brengt is ook niet onbelangrijk, zelfs Leo en Yvetje of Leo en Jenny kan je gerust een "bedscène" laten spelen zonder dat dat schokkerend wordt, dit is nu eenmaal de kunst van het "insinueren", meer laten vermoeden dan er te zien isjohan1969 schreef:Men laat ook geen beelden zien van Franky en Tibo die naast mekaar in bed liggen.
maar in het geval van Tibo en Franky hebben ze precies twee oude ventjes ten tonele gevoerd die de rest van hun dagen alleen nog klagen en zagen
dat de schrijvers niet willen provoceren, lijkt me dan ook flauwekul ...
de acteur achter Tibo wist toch op voorhand dat hij een "homorol" ging krijgen, of niet? ik vind dat hij er zich gemakkelijk vanaf maakt
0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Dat "gemakkelijk vanaf maken"zal toch ook wel met de regisseur te maken hebben, denk ik.
0 x
- Luc
- Poster rang 4
Dat hoeft toch ook niet ?johan1969 schreef:Men laat ook geen beelden zien van Franky en Tibo die naast mekaar in bed liggen.
Ik vind trouwens dat ze de aanloop naar hun relatie niet zo goed gebracht hebben. Franky was naar Fandango geweest en de dag erop stond Tibo daar en een koppel was geboren. Het proberen "binnen doen" is soms leuker dan de relatie zelf (zie naar Ann met Mayra).
0 x
- willem criel
- Nog geen rang
wie zijn er hier eigenlijk de oude van dagen die zagen?Wallanderjunior schreef:maar in het geval van Tibo en Franky hebben ze precies twee oude ventjes ten tonele gevoerd die de rest van hun dagen alleen nog klagen en zagen

0 x
La vie est dûre sans confiture!
-
- x 435
Juist! En daar hebben we weinig of niets van gezien, hé,!Luc schreef:Dat hoeft toch ook niet ?johan1969 schreef:Men laat ook geen beelden zien van Franky en Tibo die naast mekaar in bed liggen.
Ik vind trouwens dat ze de aanloop naar hun relatie niet zo goed gebracht hebben. Franky was naar Fandango geweest en de dag erop stond Tibo daar en een koppel was geboren. Het proberen "binnen doen" is soms leuker dan de relatie zelf (zie naar Ann met Mayra).
0 x
- Kwast
- Poster rang 5
Ik vind die Tibo een beetje to much! Wat een soft gedoe allemaal zeg. Overigens vind ik Franky en Tibo nogal een statig stel
beetje meer "love is in the air" zou leuk zijn.

0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Soms denk ik dat Tibo Franky voor menig stommiteit zal behoeden.
0 x