Bram Schepers (Bert Verbeke)
- Luc
- Poster rang 4
Re: Bram Schepers (Bert Verbeke)
Vind Bram wel grappig hoe hij bezig is tegen Tibo en Franky en dan slaat hij (helaas) wel nagels met koppen.
0 x
-
- x 435
Vind ik ook!Luc schreef:Vind Bram wel grappig hoe hij bezig is tegen Tibo en Franky en dan slaat hij (helaas) wel nagels met koppen.

0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Inderdaad, het komt er soms wat ongelukkig geformuleerd uit, maar hij heeft wel vaak gelijk!Rieka schreef:Vind ik ook!Luc schreef:Vind Bram wel grappig hoe hij bezig is tegen Tibo en Franky en dan slaat hij (helaas) wel nagels met koppen.
0 x
-
- x 435
Bram heeft inderdaad vaak gelijk, de manier waarop hij zijn mening verdedigt is niet altijd ideaal maar ik vind dat geen probleem, hij heeft bovendien ook wel zin voor humor en met die twee zeurpieten is het een wonder dat hij nog kan lachen 

0 x
- eddy en nancy
- Poster rang 3
- Contacteer:
Bram is de laatste weer helemaal de oude : onhandelbaar ! Langs de andere kant voelt hij zich wel terecht buitengesloten, hij woont tenslotte ook in dat appartement en loopt daar blijkbaar constant in de weg van het verliefde koppeltje.
Eddy
Eddy
0 x
Groetjes van Eddy, Nancy en Macho.
Viva Hércules !
http://www.bloggen.be/mobielehonden - (bijna) dagelijkse soap
Viva Hércules !
http://www.bloggen.be/mobielehonden - (bijna) dagelijkse soap
-
- x 435
Bram is en blijft één van mijn favorieten, maar als ie gratis wilt blijven wonen bij Franky, moet ie er Tibo wel bijnemen, hé?!eddy en nancy schreef:Bram is de laatste weer helemaal de oude : onhandelbaar ! Langs de andere kant voelt hij zich wel terecht buitengesloten, hij woont tenslotte ook in dat appartement en loopt daar blijkbaar constant in de weg van het verliefde koppeltje.
Eddy
Of hij moet zelf maar een relatie met Franky beginnen als ie Tibo buiten wil.

0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Rieka schreef:Bram is en blijft één van mijn favorieten, maar als ie gratis wilt blijven wonen bij Franky, moet ie er Tibo wel bijnemen, hé?!eddy en nancy schreef:Bram is de laatste weer helemaal de oude : onhandelbaar ! Langs de andere kant voelt hij zich wel terecht buitengesloten, hij woont tenslotte ook in dat appartement en loopt daar blijkbaar constant in de weg van het verliefde koppeltje.
Eddy
Of hij moet zelf maar een relatie met Franky beginnen als ie Tibo buiten wil.

Maar Bram betaalt toch huur om daar te mogen wonen? Daar heeft hij nog woorden over gehad met Franky, omdat die laatste geen huur hoefde te betalen aan Luc geloof ik.
Ik kan me in elk geval ook heel goed voorstellen dat Bram daar op deze manier niet graag woont. Hij loopt er inderdaad voor spek en bonen bij...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- x 435
Ik dacht dat hij ook gratis woonde.Christel schreef:Rieka schreef:Bram is en blijft één van mijn favorieten, maar als ie gratis wilt blijven wonen bij Franky, moet ie er Tibo wel bijnemen, hé?!eddy en nancy schreef:Bram is de laatste weer helemaal de oude : onhandelbaar ! Langs de andere kant voelt hij zich wel terecht buitengesloten, hij woont tenslotte ook in dat appartement en loopt daar blijkbaar constant in de weg van het verliefde koppeltje.
Eddy
Of hij moet zelf maar een relatie met Franky beginnen als ie Tibo buiten wil.Dat is natuurlijk ook nog een optie. Zijn "hertje" wil hem blijkbaar toch niet terug...
![]()
Maar Bram betaalt toch huur om daar te mogen wonen? Daar heeft hij nog woorden over gehad met Franky, omdat die laatste geen huur hoefde te betalen aan Luc geloof ik.
Ik kan me in elk geval ook heel goed voorstellen dat Bram daar op deze manier niet graag woont. Hij loopt er inderdaad voor spek en bonen bij...
Als hij moet betalen voor 't appartement, is 't inderdaad maar normaal dat Franky rekening met hem houdt, maar toch, ik zou toch al aan 't uitkijken naar iets anders, hoor, meewonen met een koppel lijkt mij verre van ideaal.
0 x
- Ganja
- Poster rang 3
Bram betaald wél huur.
Weten jullie dat niet meer?
Franky ging naar zijn ouders om te zeggen dat hij de huur zelf zou betalen.
Toen Luc dat hoorde heeft die gezegd ik zal uw huur wel betalen waar Franky mee instemde - en iedereen zei hier op het forum toen nog van ja zo kan ik het ook.
En daarna hoorde Bram daarover en toen was die boos en toen zei die aan Luc dan mag je mijn huur ook betalen zene.
Dus Bram betaald wel degelijk huur en er is daar idd nog kort ruzie om geweest tussen hem en Franky.
En later heeft Bram dan ook nog is gezegd tegen Franky: 'ik heb geen suikernonkel die mijn huur betaald hé'.
Franky ging naar zijn ouders om te zeggen dat hij de huur zelf zou betalen.
Toen Luc dat hoorde heeft die gezegd ik zal uw huur wel betalen waar Franky mee instemde - en iedereen zei hier op het forum toen nog van ja zo kan ik het ook.
En daarna hoorde Bram daarover en toen was die boos en toen zei die aan Luc dan mag je mijn huur ook betalen zene.
Dus Bram betaald wel degelijk huur en er is daar idd nog kort ruzie om geweest tussen hem en Franky.
En later heeft Bram dan ook nog is gezegd tegen Franky: 'ik heb geen suikernonkel die mijn huur betaald hé'.
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Jawel, zoals ik ook al schreef..Ganja schreef:Bram betaald wél huur.

En inwonen bij een koppel is inderdaad niet ideaal, dat blijkt wel weer. Bram zal echt niet weten waar hij naartoe moet, anders geloof ik niet dat hij daar nog veel op dat appartement zou rondhangen nu. Het opzoeken van Paulien en zijn uitbarsting tegenover Rafael bewijzen in mijn ogen ook maar al te goed dat Bram zich ontzettend eenzaam voelt. Niet dat ik zijn acties persé goedpraat hoor, maar ergens heb ik wel medelijden met hem. Hij is tenslotte ook helemaal alleen als puntje bij paaltje komt. Best heftig, en al helemaal op die leeftijd...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Luc
- Poster rang 4
Ik wist niet dat de Dixies nog bestonden eigenlijk. Het is nu blijkbaar Dixies Nouveau en aan de foto's te zien, ziet het er idd een Bram-kotje uit
.

0 x
- Kwast
- Poster rang 5
Haha Bram was vandaag weer aardig aan het drinken. Hoe zeggen jullie dat ook al weer? Poepeloerezat? Met zijn Fred Flinstone imitatie!
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
-
- Poster rang 5
ja, heb ook wel wat medelijden met hem. Het is ook sedert het gedaan is met Paulien dat het precies van kwaad naar erger gaat. En bij dat "gelukkig" koppeltje weet ie ook wel dat hij meer in de weg loopt dan iets anders (al was het vorig seizoen dan weer andersom).Christel schreef: En inwonen bij een koppel is inderdaad niet ideaal, dat blijkt wel weer. Bram zal echt niet weten waar hij naartoe moet, anders geloof ik niet dat hij daar nog veel op dat appartement zou rondhangen nu. Het opzoeken van Paulien en zijn uitbarsting tegenover Rafael bewijzen in mijn ogen ook maar al te goed dat Bram zich ontzettend eenzaam voelt. Niet dat ik zijn acties persé goedpraat hoor, maar ergens heb ik wel medelijden met hem. Hij is tenslotte ook helemaal alleen als puntje bij paaltje komt. Best heftig, en al helemaal op die leeftijd...
Komt daar nog bij dat Paulien hem ook niet zo fair behandelt heeft toen het uit geraakte.
Maar vandaag is toch ook bewezen dat Paulien ook niet helemaal over Bram heen is gezien het nog gevoelig ligt om erover te praten.

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Ik had het gevoel dat Paulien nog niet over haar abortus heen is, als ze het over Bram zou hebben, moet ze daar ook over vertellen vroeg of laat.lord F. schreef: Maar vandaag is toch ook bewezen dat Paulien ook niet helemaal over Bram heen is gezien het nog gevoelig ligt om erover te praten.
En als iemand mij naar mijn ex zou vragen, moet die ook niet over 'dat straatvechtertje' beginnen, eender wat hij ooit heeft gedaan.
En al zeker niet door iemand als Rafael.

Maar ik denk dat Bram (zeker voorlopig) maar weinig kans maakt bij Paulien.
0 x
- Kwast
- Poster rang 5
Hulde aan Bram! Ik dacht eerst dat hij het ging goedkeuren dat Bram en Tibo zo werden getreiterd maar zijn reactie erna vond ik wel heel sterk. Ik kreeg wel het gevoel dat er precies geen uitbater was bij die keet waar ze waren.
Ronduit schandalig om iemand omwille van zijn of haar geaardheid zo toe te takelen maar dat is weer een zijspoor. Hopelijk weet Franky dat Bram er niets mee te maken heeft want anders kan het nog wel eens heel zuur gaan eindigen voor Bram. Vooral omdat hij met dat stuk geslagen stuk glas in zijn hand stond. Wel dapper, Bram is bij Franky gebleven en de Tibo maar rennen.

0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß