Wat er niet klopt in Thuis
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
- Matthi
- Administrator
- x 3
- x 2
Re: Wat er niet klopt in Thuis
Bovendien vraag ik me af hoe ze plots uit het niets aan een website komen 

0 x
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.
-
- Poster rang 5
Ja, dat vond ik ook al raar, één met een boekingssysteem dan nog.Matthi schreef:Bovendien vraag ik me af hoe ze plots uit het niets aan een website komen

Tenzij het boeken gebeurt via een reserveringssysteem op een andere hotelsite.
Maar dan klopt al zeker niet dat je een andere naam kan gebruiken om te reserveren met je VISA-kaart.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
^ Misschien hebben ze, zonder dat ze ons dat allemaal aan onze neus gehangen hebben, wel een superprofessionele website-bouwer aan de slag gezet. 

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Ze moest ook haar rijksregisternummer ingeven, dat heb ik nog nooit moeten doen online !satine schreef:Hmm, ik heb ook al eens een online boeking voor iemand anders voorgeschoten, iemand die geen kredietkaart heeft.
Dat heeft geen enkel probleem gegeven.
0 x
-
- Poster rang 5
Dan toch onder je eigen naam wellicht?satine schreef:Hmm, ik heb ook al eens een online boeking voor iemand anders voorgeschoten, iemand die geen kredietkaart heeft.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2568
Nee, toch niet.lord F. schreef:Dan toch onder je eigen naam wellicht?satine schreef:Hmm, ik heb ook al eens een online boeking voor iemand anders voorgeschoten, iemand die geen kredietkaart heeft.
En TGV-ticketten heb ik ook al voorgeschoten voor iemand, nooit een probleem mee gehad.
0 x
- azerty1984
- Nog geen rang
en dan nog, moest het de kaart van iemand anders zijn, in zus en zo hebben ze de boekingen.. dus betaald... 

0 x
- willem criel
- Nog geen rang
vaneigens werden de boekingen betaald. Uiteindelijk een goeie zaak voor Zus & zo
0 x
La vie est dûre sans confiture!
-
- Poster rang 5
bwa, daar ben ik niet zo zeker van. De keren dat ik vooraf geboekt had voor een hotel was dat reserveren via VISA enkel maar als garantie dat ik zou komen.willem criel schreef:vaneigens werden de boekingen betaald. Uiteindelijk een goeie zaak voor Zus & zo
De betaling zelf moest ik pas ter plaatse doen.
0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Ja, dat is zo. De Visakaart dient enkel om de identiteit van de klant te kennen.
0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
-
- x 435
Dat vind ik vitten om te vitten, zulle.johan1969 schreef:De mais stond nog wel vrij hoog in het veld aan de Zus en zo.
0 x
- Luc
- Poster rang 4
Zagen om te zagen. Die hoge mais in de winter is een jaarlijks terugkerend fenomeen
. Oplossing: geen buitenopnames meer
!

0 x
-
- Nog geen rang
Dat kan idd perfect; je moet om te betalen met je visakaart wel de naam van de visakaart-eigenaar opgeven, maar voor de reservatie van bvb. het hotel of trein kan je gerust een andere naam opgeven. Ik heb dat al verschillende keren gedaansatine schreef:Nee, toch niet.lord F. schreef:Dan toch onder je eigen naam wellicht?satine schreef:Hmm, ik heb ook al eens een online boeking voor iemand anders voorgeschoten, iemand die geen kredietkaart heeft.
En TGV-ticketten heb ik ook al voorgeschoten voor iemand, nooit een probleem mee gehad.
0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Een professionele dslr camera heb je niet voor 1045 euro, 'zelfs' geen Nikon.
Bij Canon begin je bij 2000 euro (5D MII), de 1D MIV kost 4000 euro en de 1Ds MIII 6000 euro. De nieuwe 1D MX die in maart uitkomt kost 6500 euro.
Voor 1045 euro heb je ms een Nikon D7000, maar da's geen professioneel model wegens cropfaktor.

Bij Canon begin je bij 2000 euro (5D MII), de 1D MIV kost 4000 euro en de 1Ds MIII 6000 euro. De nieuwe 1D MX die in maart uitkomt kost 6500 euro.
Voor 1045 euro heb je ms een Nikon D7000, maar da's geen professioneel model wegens cropfaktor.
0 x