Martha (Annemarie Picard)
-
- Poster rang 1
-
- Poster rang 1
- x 15
Re: Martha (Annemarie Picard)
Leuke actrice en leuk personage, ten minste dat hoop ik. Het is grappig nu maar kan snel vervelend worden. Hopelijk krijgt ze wat meer diepgang.
0 x
-
- x 435
ze kan wat leven in de brouwerij brengen
ik denk dat ze daarvoor niet dronken hoeft te zijn, bloednuchter lukt dat ook wel
ik zou haar ook wel eens graag als babysitter bezig zien, ik ben ervan overtuigd dat we haar dan wel anders leren kennen, ze lijkt me niet alleen een vrolijke madam maar ook heel zorgzaam

ik zou haar ook wel eens graag als babysitter bezig zien, ik ben ervan overtuigd dat we haar dan wel anders leren kennen, ze lijkt me niet alleen een vrolijke madam maar ook heel zorgzaam
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Ik zou er mijn kinderen niet bij achterlaten, gesteld dat die nog een babysit nodig hadden.
Zeer zeker niet.
Want dat zorgzame, dat zie ik niet meteen - tenzij je bedoelt dat ze ervoor zorgt dat ze niet te vaak nuchter is?
Booze en joints - van mij mag ze, maar niet met kleine kinderen in de buurt die haar zijn toevertrouwd.
Zeer zeker niet.
Want dat zorgzame, dat zie ik niet meteen - tenzij je bedoelt dat ze ervoor zorgt dat ze niet te vaak nuchter is?

Booze en joints - van mij mag ze, maar niet met kleine kinderen in de buurt die haar zijn toevertrouwd.

0 x
-
- x 435
Brittnieke ziet er nog altijd goed uit "ondanks" het feit dat ze af en toe onder de vleugels van Martha zit, ik denk dat Martha wel geen risico's neemt als ze op kinderen moet passen ...
wat ze dan uitspookt als ze niet op kinderen moet passen, moet ze zelf weten natuurlijk
zolang ze niemand in gevaar brengt is dat haar keuze ...
we kennen haar eigenlijk ook nog niet goed genoeg om haar al te beoordelen laat staan te veroordelen
wat ze dan uitspookt als ze niet op kinderen moet passen, moet ze zelf weten natuurlijk

we kennen haar eigenlijk ook nog niet goed genoeg om haar al te beoordelen laat staan te veroordelen

0 x
- Luc
- Poster rang 4
Ons Brittanieke heeft een goeie peter die veel goed maakt natuurlijk
.

0 x
-
- Poster rang 5
Is het eigenlijk een nieuw vast personage?
Ik had eerder de indruk dat ze er enkel maar was voor die 2 afleveringen.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
- x 435
echt? Dat zou ik nu jammer vindenlord F. schreef:Is het eigenlijk een nieuw vast personage?

0 x
- Luc
- Poster rang 4
- Kwast
- Poster rang 5

0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
-
- Nog geen rang
Misschien is het niemand opgevallen, maar Martha is niet de enige rol van Annemarie Picard in Thuis. Voor de trouwe thuiskijkers vanaf het eerste uur (of degenen die de DVD van seizoen 1 hebben): Annemarie Picard was ook één van de leerlingen van Jenny bij de ''body sculpting'' en moeder van Elke, de schoolvriendin van Bianca. Daar heette ze Agnes en is ze voor het eerst te zien in aflevering 48.
0 x
-
- Poster rang 5
En ze speelde ook al eens advocate in Thuis.Walsoorden schreef:Misschien is het niemand opgevallen, maar Martha is niet de enige rol van Annemarie Picard in Thuis. Voor de trouwe thuiskijkers vanaf het eerste uur (of degenen die de DVD van seizoen 1 hebben): Annemarie Picard was ook één van de leerlingen van Jenny bij de ''body sculpting'' en moeder van Elke, de schoolvriendin van Bianca. Daar heette ze Agnes en is ze voor het eerst te zien in aflevering 48.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
- x 435
^^Dát is het. Martha lijdt aan het gespleten persoonlijkheidssyndroom.
0 x
-
- Poster rang 5
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Annemarie Picard voor derde keer in Thuis: "Niemand herinnert zich mij" -> Fout gedacht dus!

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..