Plaats hier je berichtje over de soap Thuis in het algemeen.
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
O ja, ik ga ook niet gaan winkelen met mijn vuil werkplunje aan hoor (zelfs niet naar de bakker hier in het dorp). Als ik thuis kom van mijn job, is het eerste wat ik doe als ik thuis kom namelijk mij verkleden. Het zal iets typisch zijn voor ons vrouwen op middelbare leeftijd ?
martha schreef:O ja, ik ga ook niet gaan winkelen met mijn vuil werkplunje aan hoor (zelfs niet naar de bakker hier in het dorp). Als ik thuis kom van mijn job, is het eerste wat ik doe als ik thuis kom namelijk mij verkleden. Het zal iets typisch zijn voor ons vrouwen op middelbare leeftijd ?
Dan hoor ik niet bij de doorsnee vrouwen van middelbare leeftijd.
martha schreef:O ja, ik ga ook niet gaan winkelen met mijn vuil werkplunje aan hoor (zelfs niet naar de bakker hier in het dorp). Als ik thuis kom van mijn job, is het eerste wat ik doe als ik thuis kom namelijk mij verkleden. Het zal iets typisch zijn voor ons vrouwen op middelbare leeftijd ?
Ik ook niet.
Ik doe wel andere kleren aan als ik thuiskom (is wel zo handig, als je graag donkere kleuren draagt en 6 katten in huis hebt ) maar als ik naar de winkel moet en ik heb een oud plunje aan, dan is dat maar zo.
Ik ook niet.
Ik doe wel andere kleren aan als ik thuiskom (is wel zo handig, als je graag donkere kleuren draagt en 6 katten in huis hebt ) maar als ik naar de winkel moet en ik heb een oud plunje aan, dan is dat maar zo.
eddy en nancy schreef:Ik trek mij geen barst aan van wat ik aantrek maar toen ik nog werkte, wisselde ik ook van kleding als ik thuiskwam (omwille van het hondenhaar).
Eddy
We wijken wel af van 't topic, hé?
Maar dit topic is wel één van mijn ergernissen, er wordt vaak over pietluttigheden gepruttelt, mijn gedacht!
Wat niet klopt >> dat Marianne online kan boeken onder een andere naam en daarvoor het nummer van haar eigen VISA-kaart kan gebruiken.
Iedere beveiligde site controleert immers of de naam van de eigenaar en nummer van de kaart overeen komen.
lord F. schreef:Wat niet klopt >> dat Marianne online kan boeken onder een andere naam en daarvoor het nummer van haar eigen VISA-kaart kan gebruiken.
Iedere beveiligde site controleert immers of de naam van de eigenaar en nummer van de kaart overeen komen.
dit is echt een fout!
Marianne had dus al door de mand moeten vallen.
Maar wie zegt dat dergelijke blunders niet echt gebeuren?
Hmm, ik heb ook al eens een online boeking voor iemand anders voorgeschoten, iemand die geen kredietkaart heeft.
Dat heeft geen enkel probleem gegeven.